JeepForum.cz
DieselGas - Verze k tisku

+- JeepForum.cz (https://jeepforum.cz)
+-- Fórum: JeepTech - Obecně (/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Fórum: JTO - Jaké palivo pro Jeep? (/forumdisplay.php?fid=197)
+--- Téma: DieselGas (/showthread.php?tid=7468)

1 2


DieselGas - Mirda - 20-02-2019 12:17 PM

Přestavba u nafty probíhá obdobně jako přestavba u moderních benzínových přímovstřiků, kde se vstřikuje část benzínu a část plynu (LPG, CNG). U nafty je to obdobné, vstřikuje se určitý poměr nafty a určitý poměr plynu. Vznícením nafty se zapaluje plyn. Přestavba je o dost náročnější - vyžaduje montáž sondy do výfuku a montáž čidel klepání na blok válců. Tyto systémy se využívají např. v zemědělství, v autobusech městské dopravy, velké dodávky a nákladní vozy. Návratnost je delší, než u běžných benzínů. Proto se to u osobáků moc nepoužívá. Poměr benzín plyn je jiný než poměr nafta plyn.
Výhody pro naftu jsou taková, že je tam úspora nafty cca 30%, ale šetří to filtr pevných částic, nárůst krouťáku a celkově výkonu, neplatí se silniční daň atd.. Takže ve výsledku úspora tam je.


RE: Mirdova WK2 - Mirda - 20-02-2019 12:20 PM

https://lpg-agcplus.cz/cs/prestavby-na-lpg/dieselgas
Ono vlastně je vše na webu, tak co bych tady vymejšlel romány


RE: DieselGas - LandEagle - 20-02-2019 12:46 PM

CITUJI Z WEBU
Přestavba diesel motoru na mixování paliv - nafta/LPG je naprosto neinvazivní. Zásah do motoru ani jeho příslušenství není nutný. Přestavba spočívá v osazení reduktoru tlaku plynu a řídící jednotky plynu.

Do sání jsou poté zavedeny výstupy vstřikovačů plynu a na výfukové potrubí je osazeno čidlo teploty výfukových plynů a lambda sonda. Samozřejmě nechybí ani čidlo klepání motoru kvůli eliminaci detonačního spalování.


RE: DieselGas - LandEagle - 20-02-2019 12:48 PM

(20-02-2019 12:46 PM)LandEagle napsal(a):  CITUJI Z WEBU
Přestavba diesel motoru na mixování paliv - nafta/LPG je naprosto neinvazivní. Zásah do motoru ani jeho příslušenství není nutný. Přestavba spočívá v osazení reduktoru tlaku plynu a řídící jednotky plynu.

Do sání jsou poté zavedeny výstupy vstřikovačů plynu a na výfukové potrubí je osazeno čidlo teploty výfukových plynů a lambda sonda. Samozřejmě nechybí ani čidlo klepání motoru kvůli eliminaci detonačního spalování.

chapu to nasledovne:

vrta se nekde do sani, takze invaze je stejna jako u benzin-lpg


popis prubehu instalace BENZIN-LPG zde
http://www.lpg-autogascentrum.cz/prubeh-prestavby-na-lpg-cng/


RE: DieselGas - Mirda - 20-02-2019 01:08 PM

PalecNahoru přesně, invaze vstřiků, nahlodání izolace u el svazků a pak ti ředí naftu s úhlovodíky


RE: DieselGas - JaneK - 20-02-2019 01:16 PM

Videl jsem to kdysi na veletrhu v Brne, na kamionu. To bylo neinvazivnich prvku Chehták

Az se z toho Panther malem osypal Smíšek
Ma to vubec nejaky smysl?


RE: DieselGas - Tom - 20-02-2019 02:30 PM

jj nárůst výkonu


RE: DieselGas - LandEagle - 20-02-2019 03:02 PM

lpg chip :)

kroutak skoro jako tesla


RE: DieselGas - JaneK - 20-02-2019 03:23 PM

VM jde nafouknout na 300 PS cistym vzduchem, proc to komplikovat LPG Chehták
Krome toho vystaviste jsem se s tim nikdy nesetkal. A to uz je let....


RE: DieselGas - pipos4x4 - 20-02-2019 03:26 PM

(20-02-2019 03:23 PM)JaneK napsal(a):  VM jde nafouknout na 300 PS cistym vzduchem, proc to komplikovat LPG Chehták
Krome toho vystaviste jsem se s tim nikdy nesetkal. A to uz je let....

Ale od 5-6000 ot/min uz nestiha nafta horet, takze s LPG se dotoci i na 9000 ot/min ....ziskas i rozsah , nejenom kone ......jen jestli to budou chapat pisty , ojnice a klika valim_se_smichy