![]() |
brzdenie motorom - Verze k tisku +- JeepForum.cz (https://jeepforum.cz) +-- Fórum: JeepTech - Obecně (/forumdisplay.php?fid=14) +--- Fórum: JTO - Ostatní, přesněji nezařazené (/forumdisplay.php?fid=32) +--- Téma: brzdenie motorom (/showthread.php?tid=818) |
brzdenie motorom - majjer - 01-05-2012 10:01 PM chcel by som sa spytat tunajsich odbornikov, ci moc nevadi prevodovke brzdenie motorom formou radenia nizsich stupnov 3-2-1. tot nedavno som sa s autom tak trosku hral a celkom ma prekvapila brzdna sila pri podradeni na 2 a 1; to som pred krizovatkou pomaly ani na brzdu slapnut nemusel. RE: brzdenie motorom - Pelany - 01-05-2012 10:12 PM To záleží na situaci. Já to používám třeba při tahání - abych v dlouhých klesáních ulehčil brzdám. Takže D-2. Jedničku snad jen někdy při popojíždění, když nechci, aby to stále zbytečně řadilo 2. Od toho tam ta páka je, ale používat to jako klasickou šaltpáku, a na každejch semaforach odřezovet, to tomu určitě dobře neudělá. RE: brzdenie motorom - LandEagle - 01-05-2012 10:16 PM no v horskych sjezdech stoji ta "2ka" primo napsana v uzivatelskym manualu a funguje perfektne. zasadne odlehcis brzdam RE: brzdenie motorom - Pelany - 01-05-2012 10:22 PM No třeba tam, zkrátka používat na brzdění motorem, ale né ve myslu zastavování auta na křižovatce atd. RE: brzdenie motorom - LandEagle - 01-05-2012 10:28 PM presne RE: brzdenie motorom - standa.t - 02-05-2012 09:38 AM všeho s rozumem, kdysi se říkalo, že v CZ máme největší spotřebu aut. převodovek, co prej s nima děláme. Při normálním ježdění by se mělo používat jenom "D" a motorem brzdit jenom v extrémních situacích, jako jsou dlouhý táhlý klesání někde v horách, nebo v terénu |