Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4"
Autor Zpráva
olisz Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 84
Připojen(a): 15-09-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
4"
Čau, přemyslim o zvednutí sveho wj o 4". mužete mi doporučit nějakou sadu? Máte někdo skušenost s touhdle: http://www.escape4x4.cz/podvozek-rough-c...a/d-72026/ nebo http://www.escape4x4.cz/podvozek-rough-c...a/d-72027/ Je velký rozdíl v chovaní wj při zvenutí na 4"? Díky za odpověd.
11-02-2015 09:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 741
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #2
RE: 4"
Zvednout, dobře, WJ o 4" je celkem oříšek a není to zdaleka jen o koupení lift-sady a nahození na auto... chce to řadu dalších úprav a doladění... hodně se také odvíjí od stávajícího tech stavu podvozku...
Sady prodávám a montuju na všechny modely JEEPů, chceš-li, někdy (nejlépe k večeru) zavolej, podebatíme a prubnu poradit Mrkálek a úplně nejlíp, udělej si výlet a stav se na kafe... PalecNahoru
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11-02-2015 09:33 PM od PETARDAK.)
11-02-2015 09:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 214
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #3
RE: 4"
Měl jsem na autě tu levnější sadu. Nebyla špatná, auto fungovalo pěkně, ale časem se projevily některé neduhy jako snížená "krátká" páka řízení a relokace panhardky. Pokud bych si měl teď vybrat z těchto dvou, šel bych do té dražší. Je v ní štelovací panhardka, takže relokace není potřeba a páka řízení zůstává origo. Bral jsem ji tehdy od Petarďáka odsud z fóra, zařídil, poradil a maximální spokojenost.

Edit: Ha, byl rychlejší... Chehták

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11-02-2015 09:35 PM od mmarek.)
11-02-2015 09:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #4
RE: 4"
Na 4" to dost plave od zadku. S tema origo spodnima ramenama. Jak psal marek, rejd s jinou pitmankou je dost ubohej. Cim vic je snizena tim mensi kruznici opisuje. Chces to jen na vzhled nebo hlavne do terenu?

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
11-02-2015 10:01 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
olisz Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 84
Připojen(a): 15-09-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #5
RE: 4"
okok určite zavolam. nejspíš o víkendu. odkud jsi že bych se stavil a probrali by jsme to? i se zvednutím o 2,5" je to tak složité?
11-02-2015 10:07 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #6
RE: 4"
S tim je to ok. Ale zalezi zda jen silnicni jezdeeni, teren nebo tezkej teren. Od toho se odviji upravy. Pokecej s alesem. Budes moudrejsi.

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
11-02-2015 10:17 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
olisz Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 84
Připojen(a): 15-09-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: 4"
jak velky gumy bych mohl dat na tech 2,5". ok zavolam a poradí se snim. Díky za odpovedi.
11-02-2015 10:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #8
RE: 4"
Proc jenom o 4" to je za 14dni vychytany - to chce rovnou 8" ci vic Chehták a hned je na rok co delat


Přiložené soubory
.jpg  wj big II.jpg (Velikost: 9,85 KB / Stažení: 79)
.jpg  wj big.jpg (Velikost: 9,95 KB / Stažení: 79)

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
11-02-2015 10:32 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 214
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #9
RE: 4"
Zvednutí o 2" třeba podložkama je v pohodě. Většinou není potřeba dělat další úpravy. Ale 4" bych se vůbec nebál a není to složité. Mám teď 6" a i přes to je z toho "dálniční" stroj navzdory liftu, 33" pneu apod.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
11-02-2015 10:33 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)