Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Finanční náročnost údržby GJ
Autor Zpráva
Becetka Offline
Pokročilejší jeliman.

Příspěvků: 443
Připojen(a): 06-11-2020
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #11
RE: Finanční náročnost údržby GJ
Tak si spln sen a ser na nakladyMrkálek WJ zere i travu kolem silnice, tak to je asi ten hlavni provozni naklad. 3 km do prace ti 3.1ka td bude zrat min 13-15 litru a zpatky taky.

WG 2001 3.1 TD
07-05-2022 08:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
zapa Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 113
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 22
Příspěvek: #12
RE: Finanční náročnost údržby GJ
(07-05-2022 07:45 PM)Pulec napsal(a):  Tak jako kupovat si oturbeny 3 válec nejsem piiii... A ještě od koncernu no to fakt raději kolo..Jeep proto protože bych si splnil sen.nic víc...terenak je prostě auto pro chlapy a koupě baráku kousek od práce v téhle době není moc reálné...takže zatím jen 3km tam a 3km zpět...

Koncernem byl myšlenej starej poctivej Chrysler, ne FCA kopulující s s PSA a už vůbec ne skřížený hokejky z Wolfsburgu.
Jinak jestli ti neni líto ty motory kurvit,tak při nájezdu 1500km ročně s benzinovou V8 jsi tak na 20 tisících,to jen za palivo,výměnu oleje v motoru,filtru,zákonný,baterie co cca dva roky.
Ideální vozidlo pro tvůj nájezd je z Zwickau,vzduchem chlazenej dvoutakt Chehták

Commander XK 5,7 LPG
Grand Cherokee WH 5,7 LPG
07-05-2022 08:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #13
RE: Finanční náročnost údržby GJ
"trávu kolem silnice" a 15L ?? Pche! Do dvaceti je to eco mobil. Kolegové v práci se Chevroletama nejezdí pod dvacet a další kamarád,co si koupil MB-G 63 AMG se nemůže dostat pod třicet. Chehták

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
07-05-2022 08:34 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 859
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #14
RE: Finanční náročnost údržby GJ
Grand Cherokee WJ je pro tvrdý a trpělivý chlapy .Když jsem si ho kupoval neměl jsem ani ponětí co to auto potřebuje za péči.
Dnes už vím , že VELKOU .
Ale i tak to auto mám rád i když mě někdy fakt SERE Chehták

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
07-05-2022 10:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 859
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #15
RE: Finanční náročnost údržby GJ
(07-05-2022 08:31 PM)zapa napsal(a):  
(07-05-2022 07:45 PM)Pulec napsal(a):  Tak jako kupovat si oturbeny 3 válec nejsem piiii... A ještě od koncernu no to fakt raději kolo..Jeep proto protože bych si splnil sen.nic víc...terenak je prostě auto pro chlapy a koupě baráku kousek od práce v téhle době není moc reálné...takže zatím jen 3km tam a 3km zpět...

Koncernem byl myšlenej starej poctivej Chrysler, ne FCA kopulující s s PSA a už vůbec ne skřížený hokejky z Wolfsburgu.
Jinak jestli ti neni líto ty motory kurvit,tak při nájezdu 1500km ročně s benzinovou V8 jsi tak na 20 tisících,to jen za palivo,výměnu oleje v motoru,filtru,zákonný,baterie co cca dva roky.
Ideální vozidlo pro tvůj nájezd je z Zwickau,vzduchem chlazenej dvoutakt Chehták

no ale to je drahý jako WéJé valim_se_smichy

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
07-05-2022 10:20 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
zapa Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 113
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 22
Příspěvek: #16
RE: Finanční náročnost údržby GJ
(07-05-2022 10:20 PM)PavelP napsal(a):  
(07-05-2022 08:31 PM)zapa napsal(a):  
(07-05-2022 07:45 PM)Pulec napsal(a):  Tak jako kupovat si oturbeny 3 válec nejsem piiii... A ještě od koncernu no to fakt raději kolo..Jeep proto protože bych si splnil sen.nic víc...terenak je prostě auto pro chlapy a koupě baráku kousek od práce v téhle době není moc reálné...takže zatím jen 3km tam a 3km zpět...

Koncernem byl myšlenej starej poctivej Chrysler, ne FCA kopulující s s PSA a už vůbec ne skřížený hokejky z Wolfsburgu.
Jinak jestli ti neni líto ty motory kurvit,tak při nájezdu 1500km ročně s benzinovou V8 jsi tak na 20 tisících,to jen za palivo,výměnu oleje v motoru,filtru,zákonný,baterie co cca dva roky.
Ideální vozidlo pro tvůj nájezd je z Zwickau,vzduchem chlazenej dvoutakt Chehták

no ale to je drahý jako WéJé valim_se_smichy

To ano,ale opravíš to na koleně za pár tisícikorun,akcelerace na 50m taky není k zahození,žere to půlku co WJ ,pořád roste na hodnotě a v provozu jsi víc zajímavej,než v seriovým WJ.

Commander XK 5,7 LPG
Grand Cherokee WH 5,7 LPG
07-05-2022 10:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Becetka Offline
Pokročilejší jeliman.

Příspěvků: 443
Připojen(a): 06-11-2020
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #17
RE: Finanční náročnost údržby GJ
(07-05-2022 10:13 PM)PavelP napsal(a):  Grand Cherokee WJ je pro tvrdý a trpělivý chlapy .Když jsem si ho kupoval neměl jsem ani ponětí co to auto potřebuje za péči.
Dnes už vím , že VELKOU .
Ale i tak to auto mám rád i když mě někdy fakt SERE Chehták

S Renaultem Kangoo v LPG 2007 1.6 16v jsem teda mel vetsi srani. Uz je pryc, byl na stavbu. Moje auto mel mezi lety 2008 a 2019 clovek, kterej netusil, co ma, nevedel o Jeepech nic, jezdil s tim denne mesto se studenym motorem mesto do prace a deti do skoly, obcas vyjel nekam dal, rocne najezd 6 000 km, lil do toho 5x40, prestoze tam nepatri a menil 1x za 20 000 tis km, nikdy po vleku nenechaval bezet na volnobeh a nepraskla nikdy hlava. A nesralo se mu tam nic jinyho nez na beznym aute a to az v posledni dobe. Prorezly mrazovky, repase alternatoru, praskla servopumpa a nevim co jeste... Olej v napravach nemenil nikdy, do serva lil nespravnej olej a nemenil filtr v automatu, protoze nevěděli jak. Ze by musel jezdit nekam do us car servisu a na specialni diagnostiky, to vubec. Tak bud mel stesti ma vazne dobrej kus,, anebo wj/wg zas az takovejch cimprlich neni, ne vic nez jiny auta srovnatelnyho veku a opotrebeni. Kdo koupi jakykoliv 20lety auto a mysli, ze do nej nenaleje za servis, je blazen.
Edit: jde o meho bratrance pres koleno, takze tu historii myho auta opravdu znam osobne a neni to jedna pani povidala.

WG 2001 3.1 TD
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 08-05-2022 07:01 AM od Becetka.)
08-05-2022 06:50 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)