Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
proplach motoru
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 053
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #11
RE: proplach motoru
Amen! Tvrďák

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
20-07-2023 07:57 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
LutherZJ Offline
Slovák

Příspěvků: 1 037
Připojen(a): 04-07-2014
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #12
RE: proplach motoru
BG používame v robote už nejaký ten rok. Zázrak to nie je, ale ani na škodu to nie je. Karbón to rozpúšťa (!) celkom účinne. DOC do oleja tiež celkom dobre funguje.
Používame aj iné prípravky od nich a spokojnosť.

Len taká zaujímavosť: John Deere majú prípravky BG predpísané výrobcom.

...Respect Nature...
..........TEQ..........
20-07-2023 07:57 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
kulda Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 501
Připojen(a): 04-01-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #13
RE: proplach motoru
V okolí se už před dvaceti lety dost používal TEC2000. I malá autodoprava (6 aut). Zkušenosti měli všichni pozitivní, použil jsem to tehdy na VW Golf 1,9 Td. Olej jsem měnil 10W40 tak po 8mi tisících - myslím, že to byl VAT.
Subjektivně hodnoceno vytekl olej hustší a černější. Aplikován i přídavek do oleje, auto jezdilo spolehlivě mnoho dalších km.
Takže bych se asi připojil k názoru, že když je olejový servis častý (po 10k), nemělo by to být potřeba. V případě long-lifů, to může pomoct zbavit motor bordelu.
Zajímal by mě ten servis John-Deere, používají opravdu každou výměnu?
Díky

Jeep GCh 5,2 V8, +5,5", LA, diff locks, 35"MT
Jeep Wrangler JKU 2,8 CDR, +2", 33"AT - "Mazlínkovo"
21-07-2023 07:58 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #14
RE: proplach motoru
(21-07-2023 07:58 AM)kulda napsal(a):  V okolí se už před dvaceti lety dost používal TEC2000. I malá autodoprava (6 aut). Zkušenosti měli všichni pozitivní, použil jsem to tehdy na VW Golf 1,9 Td. Olej jsem měnil 10W40 tak po 8mi tisících - myslím, že to byl VAT.
Subjektivně hodnoceno vytekl olej hustší a černější. Aplikován i přídavek do oleje, auto jezdilo spolehlivě mnoho dalších km.
Takže bych se asi připojil k názoru, že když je olejový servis častý (po 10k), nemělo by to být potřeba. V případě long-lifů, to může pomoct zbavit motor bordelu.
Zajímal by mě ten servis John-Deere, používají opravdu každou výměnu?
Díky

Já třeba dávám poslední dva roky to BG při každé výměně ale do novýho oleje. Zvyšuje to kvalitu toho oleje. Pokud chce někdo proplach motoru tj. dekarbonizaci tak bych šel do toho prumyslovýho řešení od BG. Před několika lety mi to doporučoval Palo, že to funguje velmi efektivně.
21-07-2023 08:11 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
LutherZJ Offline
Slovák

Příspěvků: 1 037
Připojen(a): 04-07-2014
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #15
RE: proplach motoru
(21-07-2023 08:11 AM)Wily napsal(a):  . Pokud chce někdo proplach motoru tj. dekarbonizaci tak bych šel do toho prumyslovýho řešení od BG. Před několika lety mi to doporučoval Palo, že to funguje velmi efektivně.

Môžem potvrdiť. Motor ide defakto čisto na chémiu, nafta sa odpojí a to už je naozaj efektívne. Alebo potom úplný extrém, rozobratie motora a mechanickochemické čistenie.

...Respect Nature...
..........TEQ..........
21-07-2023 09:29 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)