Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Autor Zpráva
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #55
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Tam se nepíše o brždění motorem! Tam je jen vysvětlena detaině funkce měniče, včetně volnoběžky a spojky (lock-upu).

Opět zopakuji - jak jinak chceš brzdit motorem, kdy otáčky hřídele převodovky jsou vyšší jak otáčky hřídele motoru a je tedy nutné aby převodovka roztáčela motor a ten ji brzdil, než spojením obou hřídelí. Vzhledem k tomu, že AW4 má v měniči pouze jeden jediný aktivní prvek - a tím je spojka lockupu měniče, není jiná možnost jak by mohla převodovka roztáčet motor než přes zamknutý měnič. Protože pokud je lock up měniče odemknutý a hřídel převodovky se otáčí rychleji jak hřídel motoru, tak roztáčení motoru brání právě volnoběžka co je na str 225, Fig 8.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24-09-2012 11:07 PM od crusader.)
24-09-2012 11:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Příspěvky k tématu
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti - crusader - 24-09-2012 11:06 PM



Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)