Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Autor Zpráva
Pelany Offline
Jyrka Parkyng

Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #59
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(25-09-2012 06:59 AM)Harley napsal(a):  
(24-09-2012 11:06 PM)crusader napsal(a):  Tam se nepíše o brždění motorem! Tam je jen vysvětlena detaině funkce měniče, včetně volnoběžky a spojky (lock-upu).

Opět zopakuji - jak jinak chceš brzdit motorem, kdy otáčky hřídele převodovky jsou vyšší jak otáčky hřídele motoru a je tedy nutné aby převodovka roztáčela motor a ten ji brzdil, než spojením obou hřídelí. Vzhledem k tomu, že AW4 má v měniči pouze jeden jediný aktivní prvek - a tím je spojka lockupu měniče, není jiná možnost jak by mohla převodovka roztáčet motor než přes zamknutý měnič. Protože pokud je lock up měniče odemknutý a hřídel převodovky se otáčí rychleji jak hřídel motoru, tak roztáčení motoru brání právě volnoběžka co je na str 225, Fig 8.

Taky se nikde nepíše,že při deceleraci je sepnutá lockupová spojka. U Jeepů,se kterejma sem jezdil,nikdy takový režim nebyl.Prostě se v jakýkoliv rychlosti pustil plynovej pedál a spojka se rozepla. Bylo i cítit brždění motorem když nebyl zařazen rychloběh ale to díky zpětnýmu unášení přes měnič,jak píše Ninetyone.

Přesně tak.

Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
25-09-2012 07:20 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Příspěvky k tématu
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti - Pelany - 25-09-2012 07:20 AM



Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)