Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Autor Zpráva
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #61
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(25-09-2012 06:59 AM)Harley napsal(a):  Taky se nikde nepíše,že při deceleraci je sepnutá lockupová spojka. U Jeepů,se kterejma sem jezdil,nikdy takový režim nebyl.Prostě se v jakýkoliv rychlosti pustil plynovej pedál a spojka se rozepla. Bylo i cítit brždění motorem když nebyl zařazen rychloběh ale to díky zpětnýmu unášení přes měnič,jak píše Ninetyone.

Brždění přez zpětný unášení to dělá na zařazenou 3 (je tam cítit rozdíl při ubrání plynu proti jízdě na D), nicméně na 1-2 je to takový kopanec a otáčky při každým podřazení tak vylítnou, že není možné aby to bylo jen zpětným unášením. Může si to každej vyzkoušet, jak se chová auto při jízdě z kopce na první dva kvalty v poloze voliče 3 a v poloze voliče 1-2. Je to nebe a dudy. V poloze 3 se to na rychlosti 1 a 2 chová jako každej jinej automat, v poloze 1-2 to jak na dvojku tak na jedničku silně brzdí motorem.
25-09-2012 08:14 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Příspěvky k tématu
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti - crusader - 25-09-2012 08:14 AM



Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)