Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Autor Zpráva
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #72
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Ano, brzdit motorem to může i bez lock-upu, ale je tam prokluz měniče a tím pádem je to brždění ne zcela účinné. Jak už jsem řekl, nevím kdy a jestli lockup spíná při tom podřazování na 2 a 1 (to zjistím až se napíchnu na ten jeho solenoid, až budu mít čas), na 3 evidentně lockup nevypíná, když brzdí motorem.

Nicméně já jsem se stavem kdy to brzdí z dlouhých táhlých padáků spokojen, akorát ty serpentiny tomu dělají trochu problém. Možná zainvestuji do té jednotky AWA Transmission Override od Montana Auto & Fabrication (http://montanafab.com/products/) a pak už budu spokojenej úplně...
25-09-2012 11:11 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Příspěvky k tématu
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti - crusader - 25-09-2012 11:11 AM



Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)