Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
Autor Zpráva
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #73
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti
(25-09-2012 08:04 AM)crusader napsal(a):  
(25-09-2012 01:24 AM)ninetyone napsal(a):  ...mimochodem zadny menic nema uvnitr spojku lockupu, to je vzdy vne menice pres hridele...

Mýlíš se, opět viz servisní manuál strany 21-225 a 21-226:

uvnitr menice neni spojka. hydrodynamicky menic tvori tri casti, rotor, turbina a uvnitr stator; spojka je vne techto casti, jako vne menice kde proudi olej. tlak se privadi pres pruchozi hridele, a ty hridele prenasi kroutici moment. nemam tu fotky abych dolozil ale vypada to tak ze v dute hrideli je dirka, uvnitr je hridel co slouzi jako pist, kdyz solenoid pusti do okruhu olej, ten tou dirkou ve vnejsi hrideli tlaci na tu vnitrni a tim se udela pritlacny tlak na spojku a soucasne se hridele otaci. prevodovky bez pasu maji tech hridelu jeste vic.

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
25-09-2012 02:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 


Příspěvky k tématu
RE: 545RFE oddělení 4. a 5. rychlosti - ninetyone - 25-09-2012 02:22 PM



Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)