Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 3 Hlasů - 3.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ex. PETARDAKův TJ-RUBICON aneb IVANKA už má WRÁNU!!!
Autor Zpráva
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #361
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Ono to tedy nejde rict pausalne- ja mam protektor s tvrdsi bocnici,ty origo s mekci ale dle fotek když jsem videl Wranika oprenyho na zadek a guma se nerozmačkávala
Co proděláš na svetle vysce vyděláš na plose zaberu - většinou v kolejích se mi povede dostat predek mimo a ten te pak protahne i když zadek většinou do koleji spadne -mekci guma ma i vetsi ochotu vyskocit z koleje.
Ale v prudkych vyjezdech ja jezdim napoprvé a samik ci patrol na 2,3,i 4tej pokus a daleko vic agresivneji - mají upusteno na 1,0 a 0,8/vic se boji nemaji Beadlock/
samik skoro prazdne gumy ale on je nerozmackne svoji vahou 1000kg
Ted jsme jeli kopec s volne sypanym kamenim od 40cm po 100cm a kolega na 1,5 tlak se nemoh hnout a ja to projel na volnobeh bez hrabani plynule.
Jediny kdy bych asi uvazoval zkusit vetsi tlak kvůli vysce na difu by bylo jezdeni celej den v kolejích po LKT. . . . .

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
02-03-2014 07:59 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #362
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Tak sem pár dní, na RUBIm nic nového nevykoumal Nevěřícník a už sem byl lehce nervózní Stydílek
vzpomněl sem si, že v OFF v TJ fákt občas lítám jak "nudle v bandasce" a zvážil sem origo jeden sedák = 26kg!!! ble_ju
Nó a už sou v dílně:
   
Nejsou teda červené Váhaveček ale za to 7,8kg/kus!!! PalecNahoru
Uvidíme jak lehké, se podaří spáchat držáky Mrkálek

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-03-2014 07:33 PM od PETARDAK.)
06-03-2014 07:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #363
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Když už jdeš tak po té váze, nepřemýšlel jsi o masivnějším použití hliníku, duralu a titanu? Já vím, je to drahý jako prase a svařování hliníku (či duralu) ap. také není nejjednodušší či nejlacinější věc, ale dají se takto postavit věci se stejnou pevností jako ocelové a o více jak polovinu lehčí!
06-03-2014 07:48 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #364
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
(06-03-2014 07:48 PM)crusader napsal(a):  Když už jdeš tak po té váze, nepřemýšlel jsi o masivnějším použití hliníku, duralu a titanu? Já vím, je to drahý jako prase a svařování hliníku (či duralu) ap. také není nejjednodušší či nejlacinější věc, ale dají se takto postavit věci se stejnou pevností jako ocelové a o více jak polovinu lehčí!

Tak "pomaloučku" Mrkálek s al.slitinama sem začal na tom nejpodstatnějším, místo svařováných fe.beedlocků jsem pořídil lehoučké al. a pár drobností (různých držáčků a rozpěrek) j z duralu na autě je... a držáky sedaček z něj snad budou taky...
Jinak si momentálně dovedu představit spíš všechny troje dveře laminované z carbo-kevlaru Mrkálek
Nárazníky více méně nemám a jinak si (zatím) dural na ničem podstatném neumím představit, víš jak to v OFF je, na akci nebo v Rumunsku, cokoliv železného porovnáš kladivem a "trafem" v JZD povaříš Mrkálek problém s al.dílem se v boj.podmínkách řeší komplikovaněj...

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
06-03-2014 08:19 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro PETARDAK za tento příspěvek:
michal
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #365
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
No a jak je to prave s tema diskama? Neni pro takovyhle zajizdky do JZD
lepsi mit plechovy disky a ocepovy bl?

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-03-2014 09:10 PM od LandEagle.)
06-03-2014 09:10 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #366
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
(06-03-2014 09:10 PM)LandEagle napsal(a):  No a jak je to prave s tema diskama? Neni pro takovyhle zajizdky do JZD
lepsi mit plechovy disky a ocepovy bl?

Tak zrovna nízká hmota kol, funguje trojnásobně a je při odlehčování to nejpodstatnější:
1-váha jako taková
2-neodpružená hmota
3-rotující hmota
A tak úplně si nedovedu představit jak zrušit disk schovaný(a chráněný) v pětatřicítce gumě...

Ale jinak, to je při stavbě jakékoliv závodničky věčný střet:
Odlehčuješ co můžeš a na druhé straně musíš lecos zesílit a zpevnit = váhu přidáváš PalecDolu

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-03-2014 10:25 PM od PETARDAK.)
06-03-2014 10:20 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #367
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Pekne a ta super vaha - potrebuji polohovatelnej operak- nemaj ??
Kolik to vyslo ??
Jinak koukam na tohle - cca 5700 obe dve s vyhrivanim


Přiložené soubory Miniatury
       

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
06-03-2014 10:51 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #368
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
Uz jsem nasel , ale to te budeme must vyloucit - zavodnicka Wrangler TJ a ma sedacky bez FIA homologace Chehták Chehták

Závodní lehké skořepinové sedadlo GP-Race Top Light.

Lehká laminátová skořepina.
Odnímatelný tvarovatelný podstehenní polštář.
Zesilení tkaniny na nejexponovanějších částí sedadla.

Otvor pro 5.bod bezpečnostních pásů.
Boční uchycení.
Hans kompatibilní.
BEZ FIA HOMOLOGACE!

Barva: černá

Rozměry sedadla:
Celková výška: 890 mm
Šířka ramen: 590 mm
Šířka bederní: 320 mm
Šírka sedáku vnější: 530mm
Hloubka sedáku: 450 mm

Váha: 7,8 kg

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
06-03-2014 11:06 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 740
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #369
RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
2Pipos, na jedny sedáky s tímto logem FK sem byl na inzerát mrknout a těžší snad než origo a zpracování, dost děs Rozčarovánek

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
07-03-2014 05:47 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #370
Re: RE: PETARDAKův TJ-RUBICON
(06-03-2014 10:20 PM)PETARDAK napsal(a):  
(06-03-2014 09:10 PM)LandEagle napsal(a):  No a jak je to prave s tema diskama? Neni pro takovyhle zajizdky do JZD
lepsi mit plechovy disky a ocepovy bl?

Tak zrovna nízká hmota kol, funguje trojnásobně a je při odlehčování to nejpodstatnější:
1-váha jako taková
2-neodpružená hmota
3-rotující hmota
A tak úplně si nedovedu představit jak zrušit disk schovaný(a chráněný) v pětatřicítce gumě...

Ale jinak, to je při stavbě jakékoliv závodničky věčný střet:
Odlehčuješ co můžeš a na druhé straně musíš lecos zesílit a zpevnit = váhu přidáváš PalecDolu

Ok dik. Resi to ta 35. Jasny.

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
07-03-2014 07:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: