Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Hlasování: Je FIPK / CAI poznat na vykonu
ANO, urcite!
NE, kecy!
[Ukázat výsledky]
Pozn.: Toto je veřejné hlasování; všichni uživatelé budou vidět, jak kdo hlasuje.
Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FIPK / CAI / Prime sani
Autor Zpráva
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #201
RE: kn filtr
(05-06-2015 11:00 AM)jost napsal(a):  nepoznáš to rozhodně .....je to akorát pro ty co už neví co roupama. KN mám teda jen vložku a rozdíl nula.vyhozených sedmnáct set.PalecDolu Mrkálek a navíc se s tím futr musíš prát šplíchat na to nějaký drahý sračky takže tě to stojí peníze furt. kvalitních papíraku za ty prachy po dobu co to auto budeš mít ani nespotřebuješ, navíc vyměníš olej nebude se ti to chtít hned prát a sušit a místo toho aby si tam měl novej čistej papírak jezdíš ze zajebaným KN.
Jedinej duvod proč to koupit je pokud budeš tunit motor chromy, barvy, leštění atp.což mně teda připadá u Jeepa nesmyslný je to hezký tak jak to je surová krása.
vodu pustí KN rychleji než papírák ....vyzkoušeno.
Jo a dělal sem test daval sem papírak a KN a dal to projet kamošovi věděl že bud je tam to nebo to ale nevěděl kdy no a výsledek Fakt placebo....třeba sem to jako vyměnil řekl sem že je tam Kn a on že to jede líp jak před chvílí a pořád tam byl papír takže tak.Mrkálek
jo s tím vedením to bude dýchat líp ale né o tolik aby to stálo za to.

U dieselu je logický, že to nepoznáš, na to se stačí někoho zeptat Chehták U benzínu ten rozdíl je ale jen u autmosferickýho.
05-06-2015 12:23 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
jost
Unregistered

 
Příspěvek: #202
RE: FIPK / CAI / Prime sani
willy možná se podívej co sem měl za auta MrkálekChehtákChehták:Chehták:tak nějak tam dva benzíny jsou Mrkálek
05-06-2015 12:35 PM
Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #203
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Nějak v tom nemůžu vyčíst na čem si to zkoušel.
05-06-2015 12:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
jost
Unregistered

 
Příspěvek: #204
RE: FIPK / CAI / Prime sani
na všech....Chehták na ZJ to bylo tam sem vracel nakonec filtrbox, 3,1 tam se ze zoufalství aby to jelo zkoušelo všechno i modlit se, 4.7 sem ho někde odkoupil za snad tři stovky použitej, 2,8 nějak sem se opil a objednal. Chehták s tím že uvidíme.
05-06-2015 01:16 PM
Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #205
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Ale přece na diesel je to nesmysl, když je přepňovanej, to turbo se víc neroztočí.
Naopak u toho atmosferickýho benzínu, pokud ten filtr má větší propustnost vzduchu, tak tam nějaká změna bude. Otázka je, jestli ji pozná každej. Já třeba zaplou klimatizaci nepoznám ale Harley to pozná Mrkálek
05-06-2015 01:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
jost
Unregistered

 
Příspěvek: #206
RE: kn filtr
(04-06-2015 08:53 AM)Tarzan68 napsal(a):  
(03-06-2015 10:27 PM)olisz napsal(a):  zdarec mate nekdo zkusenosti s timhdle kn filtrem? http://www.knfilters.com/search/product....=77-1513KP

ma vyznam do toho investovat nebo stačí tento?
http://www.knfilters.com/search/product....od=33-2139

diky

Já na svém dieslu ZJ 2.5 TD, měl pouze KN vložku (jaká je v tom druhém odkazu), a musím říct, že bylo poznat, že motor zabíral od nižších otáček líp, než před tím, kdy čekal až ručička vyskočí nad 2.000 ot. kdy teprve seplo turbo. Motor lépe dýchal. Ale myslím si, že u benzínového motoru by to mělo být ještě víc znát, když tam není turbo.

Depresníček tak se domluvte MrkálekSmíšekChehták
05-06-2015 01:52 PM
Odpovědět s citací příspěvku
Tarzan68 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 295
Připojen(a): 05-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #207
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(05-06-2015 01:41 PM)Wily napsal(a):  Ale přece na diesel je to nesmysl, když je přepňovanej, to turbo se víc neroztočí.
Naopak u toho atmosferickýho benzínu, pokud ten filtr má větší propustnost vzduchu, tak tam nějaká změna bude. Otázka je, jestli ji pozná každej. Já třeba zaplou klimatizaci nepoznám ale Harley to pozná Mrkálek

U ZJ 2.5 TD, kvůli lepší propustnosti KN filtru, se do motoru v menších otáčkách (než seplo turbo) dostávalo víc vzduchu a motor šel lépe do otáček. Jakmile seplo turbo, tak už nic poznat nebylo. Já byl moc spokojený hlavně při rozjezdu. A je mi jedno co si zde kdo myslí.
05-06-2015 01:54 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #208
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Jo mě to taky jde líp do otáček, ale pořád, pač nemám visko virtulu valim_se_smichy
05-06-2015 02:24 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Jarda 58 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 3 137
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #209
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(05-06-2015 01:41 PM)Wily napsal(a):  Ale přece na diesel je to nesmysl, když je přepňovanej, to turbo se víc neroztočí.
Naopak u toho atmosferickýho benzínu, pokud ten filtr má větší propustnost vzduchu, tak tam nějaká změna bude. Otázka je, jestli ji pozná každej. Já třeba zaplou klimatizaci nepoznám ale Harley to pozná Mrkálek
Tak to ti moc nevěřím, a ani spotřeba ti nevyleze o litr nahoru?, tak ji zkus nastavit na míň než 31stupňů

"" benzín je odpad při výrobě nafty JazykoPlaz ""
05-06-2015 04:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #210
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(05-06-2015 04:44 PM)Jarda 58 napsal(a):  
(05-06-2015 01:41 PM)Wily napsal(a):  Ale přece na diesel je to nesmysl, když je přepňovanej, to turbo se víc neroztočí.
Naopak u toho atmosferickýho benzínu, pokud ten filtr má větší propustnost vzduchu, tak tam nějaká změna bude. Otázka je, jestli ji pozná každej. Já třeba zaplou klimatizaci nepoznám ale Harley to pozná Mrkálek
Tak to ti moc nevěřím, a ani spotřeba ti nevyleze o litr nahoru?, tak ji zkus nastavit na míň než 31stupňů

na manuální toho moc nenastavím. A do kopce jsem to nepoznal, když jsem to vypnul tlačítkem, jelo to furt stejně. A spotřeba? To žere furt stejně valim_se_smichy
05-06-2015 10:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 3 Host(é)