Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Úprava sacího potrubí
Autor Zpráva
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #21
RE: Úprava sacího potrubí
ja to zkusim flexou a otrepy pilnickem a/nebo smirkem, snad ten hlinik pujde. ale nevim, uvidi se.

a prosim Te ten dekl a tesneni kde a jaky koupit? ja to koupim hotovy, 15 stovek je nic proti 45 litrum za novy motorovy dily a brouseni. diky

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
16-11-2015 04:45 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #22
RE: Úprava sacího potrubí
Máš tam i fotku toho vystřelenýho těsnění. Má to v podstatě každej tenhle motor.

http://www.hughesengines.com/Index/produ...rtid=30712

step by step postup sundání manifoldu a přetěsnění jeho vany

http://www.dodgeownerforums.com/smf/inde...pic=9504.0

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
16-11-2015 08:36 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #23
RE: Úprava sacího potrubí
diky PalecNahoru zkusil jsem koupit a vypada to ze prodavaji jenom v US coz je asi ten problem co jsi zminoval. vymyslim co s tim

je to zajimavy ze na tradicnim americkym V8 je takovato konstrukcni vada co se musi resit after marketem. poor design. a to ZJ vyrobili nejakych 2 milionu to koukam ze to takhle pokazili Rozčarovánek

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
16-11-2015 11:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #24
RE: Úprava sacího potrubí
Všude najdeš nedostatky nebo slabiny. Neexistuje vozidlo,který je 100% dokonalý.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
17-11-2015 12:00 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
JaneK Pryč
Záběhlický Seagal

Příspěvků: 21 828
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 238
Příspěvek: #25
RE: Úprava sacího potrubí
Stydílek

Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava ...... JazykoPlaz
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
17-11-2015 12:04 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #26
RE: Úprava sacího potrubí
no to nee, na ZJ je toho pozehnane, ale cekal jsem ze ten motor je na tom to nejlepsi. proste bezchybny.

jinak, ale kdyz mi to nezralo olej, tak mozna mi to tesneni jeste funguje zejo? cetl jsem desivy diskuse ze nekomu to zralo qt oleje pri kazdym tankovani to je horsi snad nez na crystalu ale mne to nezralo nic, tak ted vaham jestli podstupovat ofuky s kitem co se neprodava do evropy, nebo to nechat bejt. tak ja Vam nevim Rozčarovánek a zejtra bych to mel rozseknout ponevadz uz mam novy olejovy cidlo, tak budto flaknout manifold zpet, nebo ho otevrit a resit ..

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
17-11-2015 12:16 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #27
RE: Úprava sacího potrubí
Drobnej nedostatek nebo nedokonalost. Nevidím v tom problém.Je to jen těsnění,stejný jako když někomu teče vana nebo dekl diferáku, A při tom nájezdu co některý maj, Kam se to sere na Fordy.

Manifold máš venku,tak ho snad přetěsníš i tak,ne? Vždyť si chtěl vyřezávat ty přepážky.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
17-11-2015 12:48 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #28
RE: Úprava sacího potrubí
To chtel vcera...doba zas pokrocila :-D

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
17-11-2015 05:24 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Jarda K Offline
Vlašimský pózér

Příspěvků: 2 290
Připojen(a): 15-03-2013
Přidat uživateli hodnocení 10
Příspěvek: #29
RE: Úprava sacího potrubí
Že by materialistická dialektika? valim_se_smichy

Si vis pacem, para bellum.
.... jen z mých mrtvých chladnoucích rukou.

Ex WG 2,7 CRD Limited '04 Chehták
17-11-2015 07:37 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #30
RE: Úprava sacího potrubí
(17-11-2015 12:48 AM)Harley napsal(a):  Drobnej nedostatek nebo nedokonalost. Nevidím v tom problém.Je to jen těsnění,stejný jako když někomu teče vana nebo dekl diferáku, A při tom nájezdu co některý maj, Kam se to sere na Fordy.

Manifold máš venku,tak ho snad přetěsníš i tak,ne? Vždyť si chtěl vyřezávat ty přepážky.
jo chtel, ale nevim jestli davat zpatky ten plechovy dekl, hledat hotovy hlinikovy nebo si ho vyrobit. a asi si ho vyrobim hlinikovy. uz jsem myslel ze do konce listopadu to mozna bude tak nebude ale to nevadi, 16 mesicu nebo 17 nebo 18 to uz je jedno Nevěřícník

diky pocasi jsem to stejne nezacal delat, v dilne neni misto tak mam moznost jedine venku PalecNahoru

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
17-11-2015 12:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: