Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ochotný majitel WJ z Prahy?
Autor Zpráva
Saul Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 12
Připojen(a): 20-09-2016
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #41
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
o takhle! Chtěl jsem tu poučovat, ale teď mi došlo, že se asi trochu obcházíme. Já mluvím o Discovery 1 a 2 (což je stejný období jako WJ), která má samozřejmě žebřinovej rám, tuhý nápravy na vinutejch pružinách, převodku žízení + pomocnou páku, zkrátka rozdíly od defenderu nejsou v konstrukci téměř žádné. Ty asi myslíš Discovery 3 s IFS hliníkovým předkem. To je samozřejmě SUV.
21-09-2016 01:35 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 11 982
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 25
Příspěvek: #42
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
některý DII neměly ani uzávěrku v přídavné převodovce. Což je docela podstatnej rozdíl od defa.
21-09-2016 01:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 623
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 34
Příspěvek: #43
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
Já teď koukal na autosalon z minulého tydne a tam měli JKcko. Jako konkurenta krom mercedesa G a Toyoty měli i mazdu cx9 Chehták

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992; liff 4" ; MT 255/85 R16; LPG ; Akebano WJ ; dual aku
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
21-09-2016 01:47 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Saul Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 12
Připojen(a): 20-09-2016
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #44
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
(21-09-2016 01:44 PM)Wily napsal(a):  některý DII neměly ani uzávěrku v přídavné převodovce. Což je docela podstatnej rozdíl od defa.

a některý zase jo, podle výbavy. A asi myslíš v mezinápravovém diferenciálu. Že není uzávěrka posouvá auto z kategorie OFF do SUV?
21-09-2016 01:55 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 11 982
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 25
Příspěvek: #45
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
Celkem jo, protože auto co neni schopný uzavřít mezinápravovej diferenciál a v terénu trpí brdy z toho důvodu, tak fakt nemá v tom terénu co dělat.
Stejně to stejný se dá říct o WJ a jeho varilokách.


WJ je se mi libí designově. A klidně bych si ho koupil znovu, ale člověk se s ním musí naučit žít. A vědět co a jak. Protože jinak do toho zahučíš raketu a furt budeš mít auto stejný.
A ještě taková perlička Jeep sice je na tuhých nápravách, ale má podstatně kratší přední ramena včetně zadních, tak aby si z toho nebyl překvapenej.
21-09-2016 02:42 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Wily za tento příspěvek:
sam
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 462
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 10
Příspěvek: #46
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
Tak asi jsem podle Rezlana ten pravý Chehták tak na to vlákno navážu.

WJ jsem koupil ze západního Smíšek německa a fakt teda nebylo laciný.Nájezd 108000 tis. km .Auto jsem chtěl a dobře mi tak.Opakuji se znovu tady co jsem opravoval .Po příjezdu po ose ( 400 km )
komplet brzdy sakum prdum kotouče destičky repas Teves - to se moc neosvědčilo takže pak brzdiče Akebono a desky ,dále výměna chladiče motoru ,tlumiče náprav nejdřív předek po STK i zadek, dále v průběhu provozu : komplet repas topení . radiátor , výparník klimatizace a klapky hroznej voprcajtunk rozebraný půl auta na týden.Minulý týden komplet ramena náprav a řidící čepy , výměna silentbloků zadního horního ramene včetně čepu na diferáku.
A to prosím nyní při nájezdu 180000 km.

Takže abych to shrnul.Vyřešil jsem dětské nemoci a 70000 km s běžnou údržbou jezdím a jezdím .WJ je kus od kusu a je to pořád dokola a údržba jako s každým jiným autem.

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
21-09-2016 09:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro PavelP za tento příspěvek:
sam
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 435
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #47
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
(21-09-2016 09:50 PM)PavelP napsal(a):  Tak asi jsem podle Rezlana ten pravý Chehták tak na to vlákno navážu.

WJ jsem koupil ze západního Smíšek německa a fakt teda nebylo laciný.Nájezd 108000 tis. km .Auto jsem chtěl a dobře mi tak.Opakuji se znovu tady co jsem opravoval .Po příjezdu po ose ( 400 km )
komplet brzdy sakum prdum kotouče destičky repas Teves - to se moc neosvědčilo takže pak brzdiče Akebono a desky ,dále výměna chladiče motoru ,tlumiče náprav nejdřív předek po STK i zadek, dále v průběhu provozu : komplet repas topení . radiátor , výparník klimatizace a klapky hroznej voprcajtunk rozebraný půl auta na týden.Minulý týden komplet ramena náprav a řidící čepy , výměna silentbloků zadního horního ramene včetně čepu na diferáku.
A to prosím nyní při nájezdu 180000 km.

Takže abych to shrnul.Vyřešil jsem dětské nemoci a 70000 km s běžnou údržbou jezdím a jezdím .WJ je kus od kusu a je to pořád dokola a údržba jako s každým jiným autem.
Koupil jsi za ranec malej nájezd, tak to dělám já, takže na tom není nic divného že jsi opravoval jen třetinu autaMrkálek

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
21-09-2016 10:15 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Piskot Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 178
Připojen(a): 28-04-2015
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #48
RE: Ochotný majitel WJ z Prahy?
(20-09-2016 12:04 PM)Saul napsal(a):  Ahoj všem, rozhoduji se pořídit off ve standardním stavu bez úprav a ve finále zbyl LR Discovery II a WJ V8. Protože jsem ale ve WJ nikdy neseděl, ani nejel, rád bych tu našel někoho kdo by mi byl ochoten předvést svoje WJ (je asi i jedno o jakou by šlo motorizaci) a ukázat na silnější/slabší stránky. Ideálně z Prahy, nebo Prahy-západ. Díky!

Ahoj, zkusim prispet ke Tvemu uvazovani. Mam LR Discovery I 300tdi a zena ma WJ 2002 4,7. Discovera je sice prvni serie, nicmene dvojka z ni vychazi a jako clen landroverfora o ni vim hodne. Z pohledu off nebo ne-off je Discovery II asi blize oznaceni offroad nez WJ, ma zebrinovy ram, trvalou 4x4, obe tuhe napravy, nektere verze mely i dodelanou uzaveru mezinapravy. Discovery je vetsi a vyssi, kufr bude asi taky vetsi. Nevyhody tuheho podvozku castecne kompenzuji mechy vzadu a system rizenych stabilizatoru coz na druhou stranu je zrovna slabe misto pokud se o to nepecuje. WJ je proti DI mnohem kultivovanejsi a mekci. Ram ma zabudovany v karoserii a konstrukcne je celkem robustni. Na rozdil od LR je cele z ocele, pokud se dobre osetri, karoserie drzi, u LR je to kombinace ocel a hlinik. Z pohledu oprav, vse je dnes resitelne u obou znacek, pokud si sam neco dovedes opravit, je to jednodussi, zbytek jen je to otazka penez. U LR vyjde mnoho spotrebnich dilu v OEM kvalite levneji v UK, ND na WJ mne drti (kupuji Mopar), nektere dily stoji x nasobek dilu na LR. Otazka na co skutecne to auto budes pouzivat. Koneckoncu i ja sam jezdim s Discoverou "offroad" v terenu kde by to dala i Dacia Duster :-)). Jinak ohledne motorizace, o WJ je toho tady spousta, u LR je nejrozsirenejsi Td5 celkem povedeny motor. Benzinu moc neni a pokud vim, tak mely problem s poreznimi bloky motoru. Prevodovky u LR manual i automat, WJ jsem v manualu jeste nevidel. Jo a pozor, Discovery ma vysku tusim 2,10m, takze bacha na podzemni garaze, ne vsude se vejde. Piskot
21-09-2016 10:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Piskot za tento příspěvek:
rezlan
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: