Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grand Hemi 5.7/2005/US
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #11
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
Nemá to jednu příčinu a nemá to přesný konkrétní vysvětlení. Řeš to,až to příjde.Jestli to příjde. Týká se to převážně jen aut s tuhou přední nápravou vedenou panhardkou. Ty máš IFS.

Olej v automatu je dělanej na dlouhý vým. intervaly. Otázkou je ,co je starý. Pokud je správný specifikace a není černej,tak to není nic proti ničemu dělat jen běžnou výměnu.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
09-03-2017 08:47 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #12
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
SC umi vic veci. Hlavni je asi to ze ti meni nastavenu motoru, nebo jak to popsat. Tedeickarema oblibena fraze, mam nacipovano :-D

Umi to vuc variant. Jak vykonovy, pak i na 100oktan benzin, ale taky je tam mod na tahani privesu, a nebo economy mod, co ma zvetsit najezd na stejne mnozstvi paliva. Muzes vypinat TPMS, bohuzel az rok 06-, vypinat MDS, zmena udaju o orevodovem pomeru, prumeru pneu, je tam i nastaveni prevodovky, do toho jsem zatim nelezl, cteni obd kodu, scany ruznych hodnot cidel motoru a mraky dalsiho

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
10-03-2017 06:30 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #13
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
(09-03-2017 08:39 PM)marko250 napsal(a):  A existujou tuhší sériové pružiny na zadek+100kg aspoň?


http://4xguard.com/ome-2-0-lift-kit-wk-xk.html

HD
tady se to taky normalne prodava,. tusim dajbych, nebo toomich nebo palo na slovensku

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
10-03-2017 07:31 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
marko250 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 266
Připojen(a): 02-01-2016
Přidat uživateli hodnocení 12
Příspěvek: #14
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
>kaczaba -na to co SC s převodovkou umí jsem se právě ptal a tady nikde nedopátral.Jinak je dobrý jen na změnu velikosti kol a vypnutí TPMS od 06,ten chiptuning toho moc nedá v poměru k sérii(240kW) a ty ostatní serepetičky jsou k ničemu.K vyčtení online dat,chyb stačí telefón a Torque s Elm zástrčkou za pár stovek,tak nevidím jediný důvod udat 15 000Kč za SC.Takže za mě je to jen velikost kol,úprava řazení na AT(ale jaká?)
>LandEagle-tohle je o 2" větší pružina oproti sérii,ptal jsem se na sériovou délku pružiny s větší nosností,čili nejpravděpodobněji origo díl na víc kg.O těch liftových vím OME +40+100+200kg,nebo Lovels Med/Hard,Iron taky Med/Hard.
Rozhod jsem se jít cestou podložení sériového stavu,který půjde snadno zpět při komplikacích s orgány atd.Žádné komplikace s dorazama a s tlumičema ,které se prostě budou kupovat sériové.Ale vzadu mě to hatí ta LPG 108l což bude 150kg v plném stavu navíc.Nicméně tady ta o 2" liftová pružina nejspíš pude,tvrdší sériovou jsem nenašel.
Skidplaty už se pálí,malinko to zase komplikuje nádrž LPG,jak někteří píšou plyn a nafta jedině do kamen ,zde celkem sedí :-) Ale ten dojezd v tramtárii je k nezaplacení.

Jeep Grand Cherokee Hemi 5.7 Limited/2005 US /ELPIGAZ 01
10-03-2017 08:42 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #15
Grand Hemi 5.7/2005/US
Pouziti SC na WK 5.7 znat je. Kdyz jsem Frantovo daval do zakladu, tak mne az prekvapilo, jako to najednou bylo jine auto, pocitove slabsi, kdyz jsem nahral stock sw. MDS slo taky vypinat, TPMS tusim ze ne. Nastaveni velikosti kol atd. fungovalo take.

A SC stoji +- 300 usd, v akcich se da poridit jeste min. Takze patnact tis. asi ne. I tak je na zvazeni, zda to za to stoji.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
10-03-2017 09:09 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #16
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
Prevodovku nikde nenajdes. Proto asi tusis, ze jsem jeste do toho nijak nestoural. Jen nahlizel. Je tam myslim pomer otacky versus poloha klapky atd. Jak razeni nahoru, tak dolu....
Ale jen jsem do toho nahlidnul. Nijak jsem s tim neoperoval

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
10-03-2017 09:40 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Michael V. Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 152
Připojen(a): 30-09-2014
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #17
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
SC je znát, přeladění převodovky nebo jak to nazvat je dost zásadní, někde v compu mám i stažený tabulky z americkýho fora pro různý mody.

ex TJ , ex ZJ 5,2 , nyní WK 5,7 HEMI
11-03-2017 06:23 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
marko250 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 266
Připojen(a): 02-01-2016
Přidat uživateli hodnocení 12
Příspěvek: #18
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
A mohl bys udělat osvětu k těm tabulkám?Případně dát link,nebo ulozto a link ?

Jeep Grand Cherokee Hemi 5.7 Limited/2005 US /ELPIGAZ 01
11-03-2017 12:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Michael V. Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 152
Připojen(a): 30-09-2014
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #19
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
osvětu nedám , soubor je v excelu , takže umím jedině poslat emailem . Dovolím si ještě poznámku k "zapékání " EGR , problem na videu z americkýho webu bývá právě u kontaktů co ovládají ventil. Mě výše uvedený postup pomohl.Podotýkám že se závada začala projevovat u relativně nového EGRu , po výměně tak půl roku a najetých 10 tisících.Takže se těžko dalo hovořit o zasviněným vnitřku, taky po naměření na kontaktech právě hlásil měřák naprostý kraviny .

ex TJ , ex ZJ 5,2 , nyní WK 5,7 HEMI
13-03-2017 07:38 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #20
RE: Grand Hemi 5.7/2005/US
(13-03-2017 07:38 AM)Michael V. napsal(a):  osvětu nedám , soubor je v excelu

na klavesicich pocitacu bejva tlacitko "print screen"

kdyz ho zmacknes, ma to tendence delat obtrazek

kdyz na nem bude videt ten excel, dalo by se to sem jako obrazek vlozit

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
13-03-2017 11:57 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: