Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Hlasování: Ake wj kupit?
2,7
4,7 bez LPG
4,7 s LPG
[Ukázat výsledky]
 
Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Autor Zpráva
tomej231 Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 55
Připojen(a): 30-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #11
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Ja osobne by som isiel 4.7 a lpg. Trosku viac to zozerie ale mas vykon, zvuk a menej starosti.
Dobre si premysli na co auto chces, cim vysie to pojde tym to na ceste zacne byt nepouzitelnejsie..
Luma tusim to pisal ze najlepsi LA pre WJ je od Claytonu, ja na ZJ idem dat od metalcustom.pl cena +-1000e samozrejme k tomu ti treba pruziny, tlmice, stabiky, brzdove hadice dlhsie, stelovaciu panhardku, WJ ma tusim tiez homokinet kardan takze ti treba kriz/dvojkriz, atd atd Sam uvidis ze sa to nakopi.. Takze rozpocet ktory si ochotny pouzit navys este raz o tolko a dostanes sa na realnu cenu toho co to bude stat.
Narazniky robi podobne za lepsi peniaz poliak "david" z offroad fora tusim, skus si ho pohladat:)
Urcite by som nekupoval vsetko z escape, najdes to ajinde za lepsie ceny. A tie lemy, 1000e za lem ktory odjebes na strome no ja ti neviem :D robia napodobeniny z ABS alebo laminatu za 1/10 ceny sice je siroky az 12cm ale podstatne lacnejší.
Hlavne kup seriove nezdrate auto, daj ho technicky do kopy a potom si premysli ci chces naozaj minut tolko penazi..
Chalani tu ti vzdy ochotne pomozu a pokial budes davat na ich rady usetris dost penazi, casu a starosti :)
27-12-2018 03:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro tomej231 za tento příspěvek:
JTB400, LandEagle
JTB400 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 17
Připojen(a): 27-12-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #12
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
No zatial som tak zbezne pozrel to vlakno s tým long arm s tými 260 stranami ale fakt zatiaľ len tak zbezbe.


A ja chlapi uz teraz fakt neviem. Teraz som viac naklonený v8 s lpg , ja to auto budem mať takú srdcovku, takú moju lestenku, nechcem to úplne rozbíjať v teréne , ale z času na čas aj niečo ostrejšie a chcem aby to aj vyzeralo .
27-12-2018 03:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
JTB400 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 17
Připojen(a): 27-12-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #13
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Chlapi teraz otazka na telo Stydílek
Chcem si moje financie dajako zaškatuľkovať a najprv spraviť najdôležitejšie veci.
Takže potrebujem od vás zhruba 2 čísla ...
1. Cca cena lpg na wj, komplet prestavba
2. Cena za prerabku a materiál podvozku 4" všetko čo k tomu treba aby nič netrpelo a aj niečo vydržalo
27-12-2018 03:17 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 103
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 32
Příspěvek: #14
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Ty ceny rostou neustále s potřebou další a další přestavby.
Např. ja si na svý zj teď chystam přední napravu D30 hp s brzdami a řízením z wj. A když jsem sečetl ceny (něco je bazarovy) tak jsem na 50k. A to v tom nemám převody a ložiska do difu.

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen 25.9.1992; 5,5" ; MT 33x10,50R15; lpg;
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
27-12-2018 03:58 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro lucius za tento příspěvek:
JTB400
JTB400 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 17
Připojen(a): 27-12-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #15
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Tomej231- hľadal som po fórach a som asi slepý ake toho poliaka davida som nikde nenašiel co robi tie pevnostne nárazníky.
27-12-2018 05:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 3 285
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #16
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
1. Podvozek LA klidne i od RC, cena tady na foru u Petardaka ci u polaku si poptej
ESCAPE - 3000eur + predni kardan dvojkloub 400eur + oba unasece 120eur a modlit se, ze jsi predni unasec utah spravne. Predni stabik nestaci na vykyvy, odpojovani jde, ale auto je pak nestabilni. Stabik tak 500-600eur od Curiie. Nebo dvojitej od Teraflexu za 800-1000eur. Predni naprava potrebuje zesileni , az das podlozky ci offdisky s jinym ET, aby pasovali k lemum, zacnout pruzit cecka a budes nicit jeden kloub za druhym - naprava ven, zesileni cecek a zesileni napravy/vnitrni nebo vnejsi system/.
Taky to neco stoji+spousta prace min 200Eur a delas sam.
Zadni kardan dle posuvu napravy nechas prodlouzit a diky LA ti bude behat stejne s rameny a nebude se zkracovat ci prodluzovat, mozna nebude vibrovat, zalezi jak nastavis geometrii zadni napravy-zaklon, jinak dvojkriz za 400 Eur +unasece+ sye kit

Pridavka ti zacne casem v zaberu cvakat- takze budes schanet 242 ci lepe 242HD , tj 200-400eur. Idealne kryt pod pridavku a kryt pod automat

2. sada pneu - MTcka nejakej Cooper STT ci BF KM3 ?? Tady na 4" jezdi kluk 33x12,5r17 prima rozmer je 255/85r16 , aby ty pneu v terenu funovali, potrebuji byt nafoukane na 0,8atm ci min. Zacnou se ti zouvat, takze vnitrni beadlock ci disky s vnejsim beadlockem 600 + 400eur je tak minimum.
Ja jezdil na 4" ojete 35"...ale dost jsem se nabehal s flexou

3. Predni vystrcenej pevnostak, co snim vsude budes rejt - koukni jak stavel Mmarek nebo i ja. Zapoustime navijak do pricky, aby to necumel jak barovej stolik pred auto. Me to cumi max 10cm...a ne jako tohle min 20cm ci vic, kazdej cm se pocita, zeptej se manzelky
a jeste ta cena 1200eur - ale uznam, ze zepredu vypada hezky

4. zadni pevnostak je hezkej- ale 2000eur , musi mit drzak rezervy, nebot svoji 40-50kg rezervu, az bude kolo pichle a vzorek plnej sracek na zahradku fakt nevyhodis-nechci se te dotknout, treba si chlap jak hora a budes to delat s radosti.....nehlede to, ze si na strechu, tudiz nejvyssi misto das zavazi, aby te to v naklonech prevracelo...zaklad OFFu je vaha dole....tudiz ideal je na dno kufru, ale me se tam kolo nevejde/tam je lednicka s pivama a klobasky/

5. zahradka je vec vkusu, je to docela drahej drzak ledkovych svetel -650eur, zauvazuj zda dat 25kg na strechu a mit na tom jen svetla, nebo i to rezervni kolo -75kg na strese.
Ja na strese vozim autostan,ma 65kg a sere me to, ale jinak to nejde a zahradka bude jen tyc kolem abych ho ochranil pred vetvema a kontaktem se stromama.
Kdyz uz zahradku, tak at pri naklonu auta ke stromu ochrani kastli

6. naslapy - jsou dost daleko od kastle tj + i - ale zase ochrani, ale budes na nich casto viset, zalezi jak moc tezkej teren budes jezdit, ale pro chranu kastle SUPER vec......mam jen pevnostni prahy, cca 1cm pres dvere, ale zase trpi dvere....je to o kompromisech

7. navijak-tema slozite- jsou ciny co tahaj v zatezi 1m-7m bez zateze za minutu, ci Warn a Superwinch co taha 1,5m-18m za minutu, ale kazdej navijak zere 450-550Amper, a seriova baterka to umi tak 15-20sekund, pak to nedava, navijak nema silu,nadavas co je to za srac a pak zacne prskat i motor, protoze neni stava na zapalovani, voltmetr ukazuje 10,5v a nevis proc ......baterka Optima ci Odysey 200Eur + 300/1000eur navijak

8.Snorchel - spousta prace, ale pokud nechces jezdit tezkej hardcore, jen vec na machrovani k Tescu, ted jsem jel reku, kde bylo pres 120cm vody...budes se do tehle veci poustet ???
V lese nekolikrat zastavuji a odehybam vetve co mi ho chtej urvat, ale umi zachranit motor. kdyz spadnes do hluboke vody ci bahna

9. lemy - lemy z laminatu ci obyc plastu prasnou pri prvnim kontaktu s cimkoli, prave Bushwackery jsou super !!!!!!! Ale uz delaj i kopie/jako Snorchly/ ze stejneho kvalitniho plastu, jine nekupuj

10. to je tema prevodu ci uzaverek, protoze tenhle Jeep bude ostuda v terenu, vypadat bude skvele, ale umet bude malo, az vykrizi na prvni mezi a neda ji-protoze Qudradrivove samosery to neutahnou, protoze nepujde nic zavrit/krom stredoveho difu/ a bude se navijakovat/doufam ze alespon s kloudnou baterkou/ , kdejakej seriovej Patrol zapne zadek a prehoupne se, bude to ostuda

CTI, hledej, UJEDNOT si co chces jezdit a ceho dosahnout, zda jen pozerske auto a hodne penez vydanych, nebo funkcni auto co nevypada, ale umi

veci a moznosti je mnoho, vsechno stoji penize a znas to : platiti dvakrat je zbytecny....pouzite veci uz prodas sotva za 1/2ceny

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock, 37'' KM2, 36" Simex T3, 200Cell+Flowmaster70 3'', Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=x--C4KzScOE
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
27-12-2018 05:10 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 10 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro pipos4x4 za tento příspěvek:
Luma, standa.t, JTB400, zapa, mik, JaneK, mmarek, LandEagle, Maacho, SleepyDelegate
JTB400 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 17
Připojen(a): 27-12-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #17
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Pipos
Tak dik za poriadne popisanie veci, musím ešte co to pohľadať , počítať lebo este fakt veľa vecí neviem...

Budem to následne musieť Dajako prehodnotiť co chcem a čo nie lebo je to fakt dosť peňazí... ale už viem ze pôjdem do v8JazykoPlaz

Škoda že si na opačnej strane čiech ako by som potreboval , lebo ty si fakt macher na tieto veci a pokecat s tebou a poukazovať dajake veci musí byť paráda.Chehták
Zas nie je to cez pol europy takže možno sa aj dakedy stretneme, lebo aj keď tu čítam forum krížom krážom vždy si tam ty a fakt tvoje rady uz stoja za to.

A tá tvoja ochota odpisovať pomaly hneď to sa dnes uz len tak nevidí , čiže u mňa máš jeden veľký PalecNahoru
Ďakujem
27-12-2018 06:07 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro JTB400 za tento příspěvek:
LandEagle
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 3 285
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #18
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Znam auta, co maj vsechno, auto za 300tkc+doplnky mozna za 600tkc a auto jezdi jen k Tescu...majitel se boji ze auto odre o vetev, kamen ci strom, ze si ho uspini od bahna atd....a stejne si to auto nechal postavit protoze ho chtel a chtel

Takze vse je jen a jen tvoje vec a tve rozhodnuti co budes chtit......a tim padem kolik to bude stat, co to bude umet, ci jak to bude vypadat........klidne si to postav jak jsi popsal

Jezdi spousta Rubiconu, co jeste nesjela z asfaltu.............

Moje nazory jsou ovlivneny pomerem: ceny/vykon

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock, 37'' KM2, 36" Simex T3, 200Cell+Flowmaster70 3'', Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=x--C4KzScOE
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
27-12-2018 06:58 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 019
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 10
Příspěvek: #19
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Když WJ ( WG ) tak 4,7 asi je jedno jestli H.O. nebo non H.O.
plyn si popřípadě necháš zabudovat cenofka cca od 45- 49 k . Já jsem dával 48 k před cca 5ti lety.
- bod 9 :
https://www.ebay.com/itm/Bushwacker-For-...rk:39:pf:0

https://www.ebay.com/itm/Fits-99-04-Gran...:0&vxp=mtr

no a zajímají mě názory na ty lemy.

PavelP

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
27-12-2018 07:18 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 019
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 10
Příspěvek: #20
RE: Kúpa 2,7 alebo 4,7? + prerábka
Jo a k tej 4,7 HO , najeto cca 200000 km cca 80000 provoz LPG rok výroby 2002
letos jsem nechal dělat sedla ventilů protože jedno vypadlo nebo popolezlo - spodek bez škod , další ventily sákly.
Výměna všecky sedla ventilů , nové ventily ( vodítka původní ) přebroušení hlav , těsnost , nové rozvody plus vodítka a napínáčky ,nové hydra, nové vodní čerpadlo a všechna těsnění - cenofka 80 tis.
Je to radost mít takové auto ChehtákChehtákChehták

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
27-12-2018 07:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro PavelP za tento příspěvek:
LandEagle
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: