Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Autor Zpráva
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #551
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Já zvazuju tohle:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=...1365106972

Jenže, jak uvádí Lumír, spojovacka bude dole, níž než doposud, protože to Y a výška liftu ty origo týče zvedá.
Zas je silnější, ale rozhodně není nezničitelna.

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
19-07-2019 02:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #552
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(19-07-2019 02:36 PM)RoKr napsal(a):  Já zvazuju tohle:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=...1365106972

Jenže, jak uvádí Lumír, spojovacka bude dole, níž než doposud, protože to Y a výška liftu ty origo týče zvedá.
Zas je silnější, ale rozhodně není nezničitelna.

Jako OK... taky jsem na to koukal... ALE...

čepy pak už jedině z USA?

Já jsem předělal těhlice na 16 šroub... Koupil 16 unibaly a postavil to na tom... A když budu chtít přehodit to na Over knuckle není uplně problém... TO radši než to co píšeš ty tak tohle https://www.ironrockoffroad.com/product/...jtjzj.html

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
19-07-2019 07:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
RoKr Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 685
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #553
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
... na to jsem se taky divalPalecNahoru

ZG 5,9 Limited LX r.v. 1998 - 4"RC long arm lift, 32" cooper stt pro - offroad
WH 3.0 Overland r.v. 2008 - 2" lift - onroad
WG 4,7 Overland r.v. 2002 - ex
ZG 5,2 Limited r.v. 1997 - ex
19-07-2019 09:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #554
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Aleši? PalecNahoru Depresníček

   

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
18-09-2019 04:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #555
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Musím udělat zadní LA... Jak silné trubky máte použité na ramena?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
20-05-2021 05:50 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #556
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Obecně se používá něco kolem 50mm průměru a stěna 6mm+. Já sice už pár let jezdím LA s trubkou 42,5x6,3 a v pohodě drží, ale pod autem to působí dost subtilně.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
20-05-2021 07:34 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #557
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Ja mam zadni LA zatim z 40mm stena 5mm, bezesva trubka....cca 6 let, dostava to zabrat, jedno rameno jsem mirne prohnul nekde o skalu, ale drzi to uz tri roky....zatim neresim......ale vypada to jako poddimenzovane pod autem, ta 50mm vypada lepe

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
20-05-2021 07:47 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #558
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(20-05-2021 05:50 AM)whitedevil napsal(a):  Musím udělat zadní LA... Jak silné trubky máte použité na ramena?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

zkopíruj si to z RE long lifru. Mám zkušenost z RC na ZJ a je potřeba ten zadek dobře uložit.
https://www.manualshelf.com/manual/rubic...age-4.html
kit co mám myslím je RE8300
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-05-2021 07:59 AM od Wily.)
20-05-2021 07:56 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #559
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(20-05-2021 07:56 AM)Wily napsal(a):  
(20-05-2021 05:50 AM)whitedevil napsal(a):  Musím udělat zadní LA... Jak silné trubky máte použité na ramena?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

zkopíruj si to z RE long lifru. Mám zkušenost z RC na ZJ a je potřeba ten zadek dobře uložit.
https://www.manualshelf.com/manual/rubic...age-4.html
kit co mám myslím je RE8300
Takže raději využít celý crossmember?
https://www.ironrockoffroad.com/product/...-rear.html

Než jít cestou dvou samostatných držáku jo?

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
20-05-2021 08:04 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #560
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(20-05-2021 07:47 AM)pipos4x4 napsal(a):  Ja mam zadni LA zatim z 40mm stena 5mm, bezesva trubka....cca 6 let, dostava to zabrat, jedno rameno jsem mirne prohnul nekde o skalu, ale drzi to uz tri roky....zatim neresim......ale vypada to jako poddimenzovane pod autem, ta 50mm vypada lepe
Dík za radu

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
20-05-2021 08:04 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: