Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Hlasování: Je FIPK / CAI poznat na vykonu
ANO, urcite!
NE, kecy!
[Ukázat výsledky]
Pozn.: Toto je veřejné hlasování; všichni uživatelé budou vidět, jak kdo hlasuje.
Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FIPK / CAI / Prime sani
Autor Zpráva
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 8 052
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #21
RE: FIPK / CAI / Prime sani
upevnujes za vnejsi klapky, pouzij rouru jejiz vnitrni prumer je nejblizsi vnejsimu prumeru klapky

diff mezi vnitrnim prumerem klapky a vnitrnim prumerem roury nehraje zadnou vyznamnou roli v praxi

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
11-04-2013 10:55 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 214
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #22
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(11-04-2013 10:54 AM)Pakosta napsal(a):  Vymen tu klapku za 70 a uvidis veci. Pak res sani.

70mm klapka je z HO?

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
11-04-2013 12:07 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 214
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #23
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(11-04-2013 10:55 AM)LandEagle napsal(a):  upevnujes za vnejsi klapky, pouzij rouru jejiz vnitrni prumer je nejblizsi vnejsimu prumeru klapky

diff mezi vnitrnim prumerem klapky a vnitrnim prumerem roury nehraje zadnou vyznamnou roli v praxi

Jasný, tomu rozumím. Jen jsem nechtěl vymýšlet vymyšlené. Díky.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
11-04-2013 12:08 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #24
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Myslim ze pakosta ji kupoval ze statu. Ale byko zde i popsano jak ji prevrtat...konkretne na 3.7

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
11-04-2013 12:37 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 214
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #25
RE: FIPK / CAI / Prime sani
O tom převrtání 3.7 klapky jsem četl. Dělá se to i na motorech 4.0, kde je origo myslím 60mm, a převrtává se standartně na 62mm. Ohledně 4.7 jsou to pro mne nové věci, nijak jsem se o to zatím nezajímal.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
11-04-2013 12:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 214
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #26
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Tak dotaz na 70mm, zda je z HO beru zpět. Už jsem to dohledal dle wjjeeps. Na 4.7 byly v dřívějších ročnících 65mm, od r.v. 2002 byly 68mm tak jako HO.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
11-04-2013 12:56 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #27
Re: FIPK / CAI / Prime sani
70 mam z Plzenskych statu od LE a ten ji mel z tech statu za louzi. Byla myslim od BBS mozna jsem ty pismenka pomotal kouknu doma.

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
11-04-2013 01:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #28
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Tak pomotal BBK


Přiložené soubory
.jpg  uploadfromtaptalk1365682409260.jpg (Velikost: 6,19 KB / Stažení: 104)

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
11-04-2013 01:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #29
Re: FIPK / CAI / Prime sani
http://www.bbkperformance.com/products/throttle-bodies-

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
11-04-2013 01:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #30
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Mmarek: ty mas V8? Jakto?

Pakosta: stara klapka ti zbyla?

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
11-04-2013 02:09 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)