Rennie
OSTRAVAK
Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
|
RE: FIPK / CAI / Prime sani
do Paskova ![Neviňátko Neviňátko](images/smilies/angel.gif) uvidíme zítra to zkusím s Prckem probrat
Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl ![Chehták Chehták](images/smilies/biggrin.gif)
telefon 776 179 179
|
|
11-04-2013 08:16 PM |
|
Pakosta
Čechy Čechům
Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
|
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(11-04-2013 07:27 PM)KaCzaba napsal(a): Ja jeste nevím kam razim zitra...kdybych jel do novyho knina tak jsem kousek od tebe:-D
Tak ale ty to ještě stejně nemas vystrachany ze sklepa,vid?kazdopadne to nehori.az bude bude
Jsem to zapomněl napsat už jsem jí vyndal a mám jí připravenou na zítra do auta.
WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
|
|
11-04-2013 08:28 PM |
|
KaCzaba
JFcz-Používá247
Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
|
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Dnes jsem rozebral pakostovo klapku.
Otazka asi na Harleye hlavně.
ta klapka ma dva prumery. Mam zvetsit jen ten za klapkou na 70 a to pred klapkou necha byt,nebo to taky liznout a o neco malo zvetsit?
A takovy napad,co by udelalo prevrtani na ještě vetsi prumer? Nebo tech 70 je optimum?
KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
|
|
14-04-2013 04:34 PM |
|
Pelany
Jyrka Parkyng
Příspěvků: 3 678
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 2
|
RE: FIPK / CAI / Prime sani
(14-04-2013 04:34 PM)KaCzaba napsal(a): Dnes jsem rozebral pakostovo klapku.
Otazka asi na Harleye hlavně.
ta klapka ma dva prumery. Mam zvetsit jen ten za klapkou na 70 a to pred klapkou necha byt,nebo to taky liznout a o neco malo zvetsit?
A takovy napad,co by udelalo prevrtani na ještě vetsi prumer? Nebo tech 70 je optimum?
Čím víc, tím líp. O kolik se ty průměry lišej? Já bych to viděl aby to bylo stejný.
Jeep Grand Cherokee 03 Overland 4,7HO FIPK SC 91 Performance 305HP++ E85
Jeep Grand Cherokee 98 5,9 LX
Jeep Grand Cherokee 96 2,5TD Laredo
Jeep Cherokee 92 4,0HO Limited E85
|
|
14-04-2013 05:20 PM |
|
LandEagle
****
Příspěvků: 8 055
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
|
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Co.se pamatuju, na wj se vejde 72mm dira do toho matrose, nebo je nekdo kdo dela.72 s vlastnim telem. Dira nad 70 vede ke ztrate krouriciho momentu v nozkejch otackach. Jak velka nevim. Jen sem se k tomu docet. Uzasna jizda pak bude nad 150kmH kde to bude akcelerovat jak.divy. Aby si to vyuzil, je vhodny predelat podvozek, jinak uz to zas talova sranda nemi, spis trochu starosti to udrzet.
Rozhodujici je prumer pred ppliskem. Za pliskem nesmi byt mensi nez pred.
S Jeepem poznas lidi.
ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14-04-2013 06:06 PM od LandEagle.)
|
|
14-04-2013 06:04 PM |
|
Pakosta
Čechy Čechům
Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
|
RE: FIPK / CAI / Prime sani
Ale dyť je origoš za plíškem větší tam to má těch 68 a před plíškem je to o dost užší.
WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
|
|
14-04-2013 07:10 PM |
|
KaCzaba
JFcz-Používá247
Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
|
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Pred pliskem moc mista na ubrani neni.diky kanalu na volnobeh.Max 1mm na stene.ale to bude tip top
Pakosta: nemuzes zmerit prumer pred klapkou na tom tvym? Za je jasny. Tam je 68/70.
Pred je cca o 2mm mene?
KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
|
|
14-04-2013 07:40 PM |
|
Pakosta
Čechy Čechům
Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
|
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Zitra to zmerim kdyz si vzpomenu
WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
|
|
14-04-2013 09:32 PM |
|
KaCzaba
JFcz-Používá247
Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
|
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Mohu te upomenout klidne ;-)
Kdo to tady prevrtaval? LE?
KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
|
|
14-04-2013 09:42 PM |
|
KaCzaba
JFcz-Používá247
Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
|
Re: FIPK / CAI / Prime sani
Takze jsem ti to nepripomel....zmerit ten prumer pred klapkou...:dodgy:
klapka je prevrtana za listeckem a listecek vyroben. Zitra si to vyzvednu a svrtam v listecku dirky na srouby...a asi to muzu vykouset.....
KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
|
|
18-04-2013 10:01 PM |
|