Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Přídavné převodovky - značení
Autor Zpráva
MartyHQ Offline
denně s Jeepy

Příspěvků: 966
Připojen(a): 09-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #1
Přídavné převodovky - značení
Narazil jsem na jednom US foru na něco, co jsem o přídavkách nevěděl, tak se podělím.

V jejich značení je systém.

NP - New Process, nebo později NV - New Venture

pak jsou 3 čísla

První číslo je počet rychlostí, 1 - jednorychlostka, 2 - dvě rychlosti (redukce)

Druhé číslo je síla, pevnost provedení, kde jednička je light duty až po sedmičku - heaviest duty

Třetí číslo je "style", neboli typ:
1 = Part-time 4WD
2 = Full-time 4WD
3 = Electronic shift
4 = Not currently used (v současnosti nepoužívané)
5 = Torsen-type differential
6 = Computer controlled multi-plate wet clutch
7 = GeroDisc
8 = Not currently used (v současnosti nepoužívané)
9 = Viscous coupling

Z tohoto by vyplývalo, že oblíbený selectrac 242 je pevnější konstrukce než commandtrac 231. Ovšem díky většímu počtu rotujících a opotřebovávajících se součástek má kratší životnost..

Co vy na to?Nápadík

1999 XJ 4.0, auto, 4,10, Moab, Akebono, WJ steering
72 Charger - BB project
14-07-2012 09:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #2
RE: Přídavné převodovky - značení
Zajímavý. Ještě by mě zajímalo jak je to s NV nebo NP, protože v 94 roce NP změnila rozměr ozubení, takže nešla zaměnit vstupní hřídel z 94- za 95+ a to už provedla firma NV nebo ještě NP?
14-07-2012 09:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
MartyHQ Offline
denně s Jeepy

Příspěvků: 966
Připojen(a): 09-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #3
RE: Přídavné převodovky - značení
To netuším, vždycky jsem pracoval s NP..

1999 XJ 4.0, auto, 4,10, Moab, Akebono, WJ steering
72 Charger - BB project
14-07-2012 09:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #4
RE: Přídavné převodovky - značení
No NV by měla být ta s tím husím krkem, tj, že unašeč je venku a ne vevnitř.
14-07-2012 09:40 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
MartyHQ Offline
denně s Jeepy

Příspěvků: 966
Připojen(a): 09-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #5
RE: Přídavné převodovky - značení
Já vím, ale ten rok nebude definitivní. Na mém xj 97 byla 242 se starým tailhousingem. Dal jsem na to auto tenkrát 231 z 99 TD a potom 242 z 91 HO. žádný problém s drážkováním.

1999 XJ 4.0, auto, 4,10, Moab, Akebono, WJ steering
72 Charger - BB project
14-07-2012 09:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #6
RE: Přídavné převodovky - značení
to nebyl problém s drážkováním, ale ta vstupní hřídel měla jinej profil zubů. Myslím jak se to přehazuje mezi přídavkama když měníš třeba ST za QT.
14-07-2012 09:46 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #7
RE: Přídavné převodovky - značení
Né rozdíl v drářkování ale v modulu zubu reduktoru.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
14-07-2012 09:57 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Jaci Offline
JFcz-po malých dávkách užívá

Příspěvků: 3 978
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #8
RE: Přídavné převodovky - značení
vsude se pise ze je to totozne. A vime vsichni ze treba 242 je minimalne 5-6 ruznych typu a NV nebo NP v tom nehraje roli. Jo a nekde jsem cetl ze je jeste oznaceni NVG ;-)

jinak 242 a 247 by mela byt "silou" teda stejna -ale treba retez je docela dost rozdile silnej :))

[Obrázky: image_16_04_15_10_57_10_jf-podpis4.png]
15-07-2012 01:18 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #9
RE: Přídavné převodovky - značení
Neni to totožný, vyráběli to dvě firmy. New Process a New Venture. NVG je New Venture Gear
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-07-2012 09:40 AM od Wily.)
15-07-2012 09:38 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)