Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Hlasování: Naše jsi tu odpověď na nějaký tvůj dotaz?
Ano, našel
Ne, nenasel
Zbytečný vlakno
[Ukázat výsledky]
 
Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jirka v říši divů (Jeepů)....dotazy ohledně všeho
Autor Zpráva
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 008
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #1
Jirka v říši divů (Jeepů)....dotazy ohledně všeho
Tak jsem se rozhodl založit tohle vlákno, jelikož at se snažím a čtu , kde co, vždy se to nějak zamotá a já jsem zas na začátku a zmaten jak Goro v Tokiu. Taky nemám rád, když se zas. vlákna jinými věcmi. Tady je super oproti jiným forům, že se tu lidi nehadají a neprzní ty vlákna. To už se pak nedá číst vůbec. Takže čtu o kolech a myšlenka a ejhle jsme u změny převodů atd. Chehták Tak nějak se snažím si to promýšlet vše dopředu abych nekupoval zbytečný věci a nebo nešel do slepých uliček, kde už jiní byli a draze zaplatili. A tady abych neoutarvoval Standu, tím to mu děkuji za trpělivost.

K těm kolům:
co jsem všude koukal, tak převody měnili až , když šli na 33" Co jsem koukal tak klasická kombinace je 2", 31" a někdo ořízne nárazník. To je asi nejrozšířenější kombinace co znám a nikdo z nich neměnil převody. Neříkám, že je to dobře nebo ne. Zatím mimo silnici spokojenej.

Historka k náplním diffu:
říkám kamarádovi co lije do diffu u BMW- samosvor. Odpoví, že to probírali s jedním BMW guru a že tam nalít motorák už nevím od jaký firmy bez přísad, že je to super a proč to neudělám stejně. Tak mu odpovím, že mám rád svýho Jeepa.

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-05-2014 05:32 AM od skodik.)
04-08-2012 09:53 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 23 783
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 128
Příspěvek: #2
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
Po vlastní osobní zkušenosti se ZJ-XJ,WJ,WK,TJ ,na 31 minum 3" a stejně to dře,bez ořezu to nejde. Mluvím o podvozku funkčním,né jen za každou cenu narvaný obr rozměr na masírku na silnici. Na 2" co jsem měl potom,jsem 31" nenacpal.
Na XJ to platí stejně. 2" liftu - 30" pneu,na 31"- 3"liftu.
WJ v podstatě to samý jen je tam o kousek víc místa a tak 31" na 2" jsou jezditelný ale opět,řeže se nárazník.
Na WK, 2" stačí na 31"

Převody možná řeší až od 33" ale to proto,že auto už nejede a maximálně zařadí dvojkuChehták
Je to jistě otázka financí a priorit. Převody stojí zhruba půlku hodnoty samotnýho auta,nejsou vidět a tak to každej radši zkousne.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" M/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.properform.cz
http://www.facebook.com/pages/Pro-Perfor...6449711157
04-08-2012 10:32 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 16 311
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 142
Příspěvek: #3
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 10:32 AM)Harley napsal(a):  Po vlastní osobní zkušenosti se ZJ-XJ,WJ,WK,TJ ,na 31 minum 3" a stejně to dře,bez ořezu to nejde. Mluvím o podvozku funkčním,né jen za každou cenu narvaný obr rozměr na masírku na silnici. Na 2" co jsem měl potom,jsem 31" nenacpal.
Na XJ to platí stejně. 2" liftu - 30" pneu,na 31"- 3"liftu.
WJ v podstatě to samý jen je tam o kousek víc místa a tak 31" na 2" jsou jezditelný ale opět,řeže se nárazník.
Na WK, 2" stačí na 31"

Převody možná řeší až od 33" ale to proto,že auto už nejede a maximálně zařadí dvojkuChehták
Je to jistě otázka financí a priorit. Převody stojí zhruba půlku hodnoty samotnýho auta,nejsou vidět a tak to každej radši zkousne.
Tome a kde ti to drhlo, krom toho nárazníku, nějak to nemůžu pochopit, že se tam "nevejdou" ?
S tím výkonem, to je jasný - větší kola - menší krouťák, záleží co kdo snese. Měl jsem 31" vs 3.55 - to bylo už děsný, tam se musela držet rychlost přes 110, aby to mělo jakš takš otáčky, ale s 3.75 už se s tím nechá normálně jezdit, není to žádná raketa, ale zamčenej měnič v pohodě udrží i pod 80kmh i do mírnýho kopce. Jasně že by to převody chtělo, kdyby to nebyl takovej ranec

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
04-08-2012 10:49 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 23 783
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 128
Příspěvek: #4
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
Nárazník,Plastovej podblatník,jeho vzpěra a muselo se trošku pohrát se záklonem,aby to nedrhlo i o začátek prahu.
Do profilu blatníku se 31 jentak tak vejdou aby ho kopírovaly.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" M/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.properform.cz
http://www.facebook.com/pages/Pro-Perfor...6449711157
04-08-2012 10:56 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 008
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #5
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
jak poznám z venku převod? Někde jsme řčetl, že když to rozdělám tak , udělám značku a pak podle otáček....

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
04-08-2012 11:02 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 16 311
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 142
Příspěvek: #6
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 11:02 AM)skodik napsal(a):  jak poznám z venku převod? Někde jsme řčetl, že když to rozdělám tak , udělám značku a pak podle otáček....

převod je napsanej na štítku pod šroubem víka, když tam máš dva štítky, máš samosvor. Tuším je napsanej i na věnci talířovýho kola, jináč potom zvednou zadek, udělt si značky na kolech, točit kardanem a spočítat otáčky. Buď otočíš 3.1/2, nebo 3.3/4 krát

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
04-08-2012 12:29 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 16 311
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 142
Příspěvek: #7
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 10:56 AM)Harley napsal(a):  Nárazník,Plastovej podblatník,jeho vzpěra a muselo se trošku pohrát se záklonem,aby to nedrhlo i o začátek prahu.
Do profilu blatníku se 31 jentak tak vejdou aby ho kopírovaly.

neměls mínusový ET ? Oni taky nejsou všechny 31" stejně velký - záleží taky na vzorku - já jsem s tím potíže neměl, ať byl záklon jakejkoliv

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
04-08-2012 12:34 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
WašeK Offline
* * * *

Příspěvků: 5 512
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #8
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
standa.t napsal(a):převod je napsanej na štítku pod šroubem víka, když tam máš dva štítky, máš samosvor. Tuším je napsanej i na věnci talířovýho kola, jináč potom zvednou zadek, udělt si značky na kolech, točit kardanem a spočítat otáčky. Buď otočíš 3.1/2, nebo 3.3/4 krát

Nebo ses linej nebo to potrebujes to rychle. Mas VIN, poptas build sheet. Je tam napsanej prevod co.sel.s autem z fabriky.

Samolepky resi LandEagle http://jeepforum.cz/member.php?action=profile&uid=2320
04-08-2012 02:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
skodik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 008
Připojen(a): 24-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #9
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
(04-08-2012 02:41 PM)LandEagle napsal(a):  [QUOTE="standa.t"]
Nebo ses linej nebo to potrebujes to rychle. Mas VIN, poptas build sheet. Je tam napsanej prevod co.sel.s autem z fabriky.

jsem netušil, že něco takovýho existuje i u jeepu, u škodovky byla v kufru samolepka se všema kodama výbavy co se do auta namontovalo ve fabrice. Takže Jeep má něco podobnýho? A to najdu kde? ...jdu použít google...

tel. 777 119 789 pouze pro slušné lidi
Kia Sportage 96´ 2,0i 8v LPG,AVM, lift +3"(podložky, struny Jeep TJ)
Škoda Fabia 2,0i
Mercedes Vito 2,3TD V-classe
04-08-2012 02:45 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Gege Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 629
Připojen(a): 16-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #10
RE: Jirka v říši divů (Jeepů)....myšlenky, dotazy..
Jirko, s 31'' kolama ti doporučuji lift 3,5".Pak není problém s drhnutím při zatočení kol do plného rejdu.Stejně tam cpeš na střechu zahrádku a na ni následně další a další věci(závaží) a auto ti klesne na 2".I s tímto liftem 3,5"nemusíš řešit převod.Já ho nechal letos udělat na 4,56 ale jen z jednoho důvodu a to, že už mi v zadním diferáku začalo hučet (vůle).Jinak jsem s tímto liftem a převody 3,77 najezdil pár kilometrů a v pohodě.Zadní dif už houkal ještě před liftem.

http://www.biro-d.cz
04-08-2012 02:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)