Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2.8 CRD únik vody?
Autor Zpráva
Marcel008 Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 2
Připojen(a): 14-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
2.8 CRD únik vody?
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit. Před cca měsícem jsem koupil Cherokeeho pro manželku a své volné chvilky. V den kdy jsme ho dovezli, samozřejmě jsem si jel vyzkoušet co umí, vše v pořádku, teplota na normálu, ale když jsem zastavil před domem (před tím tak 5 km jízdy v pohodě pro dochlazení..) tak mi z okolí expanzky vyhrklo cca 4l horké vody a rozsvítila se kontrolka přehřátí. Ráno jsem dolil a odvezl auto do servisu na kontrolu a mimo jiné na výměnu všech filtrů a náplní. V servisu jezdili v terénu, nechali auto nastartované na místě a prostě vše aby se jim povedlo nastolit stejnou situaci. Nepovedlo (celý týden bylo venku kolem 3 st.). Preventivně tedy vyměnili víčko na expanzce. Všiml jsem si že je expanzka rozdělená a v její pravé části nemám vodu (proč?). Další znatelný únik z epxanzky jsem nezaznamenal a nikdy se mi nepovedlo aby vyhrkla voda jako poprvé, víčko asi částečně zafungovalo, motor jde dobře, olej čistý bez vody, voda také v pohodě, nekouří jede dobře. Vypozoroval jsem že klima produkuje poměrně hodně kondenzátu, nicméně i když jezdíme nyní bez klimy občas když manželka ráno odjíždí tak z auta něco vyteče a pak to přestane, jak říkám voda znatelně neubyde, ale deci nepoznám v expanzce, ale ne zemi asi ano. Pokud s autem jedu déle a zatavím tak se zpot kapoty ozve (asi z okolí expanzky) asi 5 sekundové zasyčení a pak je vše ok. Auto před domem parkuji předkem k domu asi v 20 stupňovém spádu. Podle servisu ventilátory fungují a auto se mi nepřehřívá. Byly vyměněny rozvody, ale nikoli vodní pumpa (může to mít vliv když to jede tak to chladí). Opravdu nevím čím to a nerad bych něco zanedbal.... v důsledku by to mohlo být výrazně nákladnější.
Na obrázku příklad úniku vody.
Ještě jednu věc, nemám praxi s motory CRD, po nastartování sítí kontrolka mazání cca 3-4 sekundy, je to normální?


Přiložené soubory Miniatury
   
14-09-2012 10:28 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 518
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #2
RE: 2.8 CRD únik vody?
Kondenzát jsem měl po každým dojetí u Patriota 2,0 CRD, tak i s JK 2,8 CRD a motor se ještě krátce po jeho vypnutí vždy dochlazuje / doporučuje se krátce asi 30vt nechat běžet na volnoběh a pak vypnout/.
Takže z té louže kondenzátu bych nijak nervózní nebyl.

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
14-09-2012 06:39 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
TANK Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 165
Připojen(a): 05-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #3
RE: 2.8 CRD únik vody?
Tak to bych tipoval, že expanzka byla nalitá přes max, možná to před prodejem až moc poctivě dolívali, pokud se voda nestrácí tak bych to neřešil.
Co se týká kondenzátu z WJ mi to kape pořád (u něj nejvíc) i když není zapnutá klima, chlaďař mi vykládal něco o samotížným oběhu i při vypnutý klimě, takže to i trochu chladí když je vypnutý kompresor a vzhledem k tomu, že se míchá vzduch v jedný komoře vzniká i víc kondenzátu než (jak říkal) u normálních aut Z_trnda_pohlavek
14-09-2012 09:24 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
TenCoOdesel2 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 289
Připojen(a): 04-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #4
RE: 2.8 CRD únik vody?
(14-09-2012 06:39 PM)Dr.Ti. napsal(a):  Kondenzát jsem měl po každým dojetí u Patriota 2,0 CRD, tak i s JK 2,8 CRD a motor se ještě krátce po jeho vypnutí vždy dochlazuje / doporučuje se krátce asi 30vt nechat běžet na volnoběh a pak vypnout/.
Takže z té louže kondenzátu bych nijak nervózní nebyl.

jo....souhlasím, pokud to opravdu byl kondenzát....u mě to je stejné, ale voda v nádržce se neztrácí...prostě kondenzát... Jinak v manuálu pro CRD je přímo tabulka jak dlouho nechat běžet motor (ale to je ohledně ochlazení TURBA). Ale 4 litry VODY kondenzát NEBUDE... TERMOSTAT/VÝČKO...BEJT TO STARÁ MRCHA, TAK TO MOHL BET UTRHLEJ CHUCHVALEC KAMENE....mazání...určitě bych vyměnil olej a dla tam co má být...pokud tam dali plnou syntetiku ...nebo nějakej přípravek ...tak to ze začátku nemusí tak tlakovat...
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-09-2012 11:41 AM od TenCoOdesel2.)
15-09-2012 11:36 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Marcel008 Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 2
Připojen(a): 14-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #5
RE: 2.8 CRD únik vody?
Super, díky za reakce, po výměně víčka to opravdu tedy asi bude jen kondenzát. Olej je tam tuším syntetika 5-40 dali mi ho tam v JEEP servisu i když jsem se ptal, jestli by nebyla lepší polosyntetika 10-40, tak nevím...
15-09-2012 09:14 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
inspektor2233 Offline
jeep mládě

Příspěvků: 97
Připojen(a): 21-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #6
RE: 2.8 CRD únik vody?
Zdarec, mě to dělá taky. Ale jen někdy. Ale jestli říkáte,že je to normální, tak jsem v klidu.

Nedá se projet všechno,ale zkusit se to musíZ_jojo
08-05-2013 06:02 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)