Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HHO systém
Autor Zpráva
Mirda Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 475
Připojen(a): 29-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #21
RE: HHO systém
parní stroj lambdasondu neměl a taky jezdil valim_se_smichy

WK2 2014 3.0 V6 Overland (s)
XK 5.7 Overland, Q D II, 09, 2" Lift, kola MOAB (m)
XK 5.7 Limited, Q D II, 2" Lift, kola MOAB (m)
WH 4.7 Limited, Q D II, 2"Lift, kola MOAB, Warn 9.5xp + dálka, (m)
WK 3.7 Laredo - CB, jinak civil (m)
http://www.lpgpower.cz
Minulost, současnost, budoucnost - jedním slovem JEEP
27-06-2013 08:02 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
unicast Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 39
Připojen(a): 04-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #22
RE: HHO systém
(27-06-2013 07:25 AM)Pelany napsal(a):  Nezlob se, ale víš, jak funguje lambda? Detekuje správný poměr směsi - měří veličinu lambda.

"Velicina lambda" pomer kysliku ve spalinach vuci okolnimu vzduchu. Neni to velicina, jen pomer.

(27-06-2013 07:25 AM)Pelany napsal(a):  Lambda "1" je stechiometrická směs. A je úplně jedno, jestli spaluješ benzín, naftu, LPG, E85, nebo cokoli jiného. Takže každý auto by s klidem mohlo (může) jezdit na E85 tak jak je, problém je jen v tom, že to jednak bude více nebo méně zlobit při studených startech, a potom, že ECU tam má nějaký mapy, základní hodnoty, a může jí připadat divný, že tam leje mnohem víc paliva, protože z lambdy jde takový údaj, než jsou ty standartní hodnoty.

Neni to jedno. Lambda sonda funguje v urcitem rozsahu teplot a s urcitym ocekavanym druhem spalin.

Co ma asi v mapach ECU a jak se to projevuje? Na vstupu ma otacky, vstup z lambda sondy, pozici plynoveho pedalu, mnozstvi vzduchu, co leze do motoru a pripadne informaci z knock sensoru. Jine podstatne informace ridici jednotka nevi. Podle toho si najde v mape hodnotu, jak moc ma otevrit klapku a kolik ma vstrikovat paliva, resp. jak dlouho ma nechavat otevrene vstriky. Pokud motor spaluje neco, co se neocekava, pak to ECU muze korigovat jen do urcite miry, proste ty mapy maji nejake hranice a za nimi uz zadne dalsi hodnoty nejsou (pak se hodi ta zminena chyba).

(27-06-2013 07:25 AM)Pelany napsal(a):  A ještě zpět na začátek, pokud se tenhle systém nenapojí na lambdu, tak to určitě nic způsobit (chudou směs atd.) nemůže.

Neni-li vystup z lambdy, pak se jede pri provozu na E85 na chudou smes tak nejak automaticky, protoze E85 ma stechiometricky pomer cca 10:1 a nikoli 14,7:1 jako benzin. Vystup z lambdy zpusobi jen to, ze se tam toho E85 zacne cpat vic, jenze diky vyssi teplote spalin (a treba i horeni jeste ve vyfukovem potrubi) neni zaruceno, ze bude lamda sonda merit to, co ma. U HHO ten kram zvany EFIE zpusobi dokonce uplne oblbnuti lambdasondy a nahrazeni jejiho vystypu tim, co EFIE chce, aby si ECU myslela, ze z motoru leze.

Vice k E85 treba tady: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496 a k HHO pro zmenu treba tady: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012093002
27-06-2013 08:12 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)