Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CRD nestartuje
Autor Zpráva
sam Offline
profesionální rýpal

Příspěvků: 3 237
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #1
CRD nestartuje
Já jsem po čerstvé velké diagnostice v Hradci K. Vše je přímo vinikající, jen to nechce startovat.Depresníček Tak že závada je asi mechanická, ne elektronická. Váhaveček

WG 2,7 CRD, 2004,úprava ADVENTURES
Chrysler PT Cruiser 2001
Dodge Charger 1973
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-01-2013 04:13 PM od LandEagle.)
21-01-2013 10:34 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 887
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #2
RE: Servis - diagnostika Jeep
(21-01-2013 10:34 AM)sam napsal(a):  Já jsem po čerstvé velké diagnostice v Hradci K. Vše je přímo vinikající, jen to nechce startovat.Depresníček Tak že závada je asi mechanická, ne elektronická. Váhaveček


Skor by som povedal ze mechanicko-elektronicka. U crd je kazdy prd kontrolovany elektrikou.

Nechce to startovat studene ci teple? Alebo po dlhsom stani ?
Ako rychlo pada tlak paliva n liste? ako dlho trva kym sa tlak vytvori?

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
21-01-2013 11:25 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
sam Offline
profesionální rýpal

Příspěvků: 3 237
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #3
RE: Servis - diagnostika Jeep
Blbne to pouze když mrzne a motor je promrzlý. Vzduch si to nenasává, tedy alespoň bublinky v potrubí nejsou vidět. Z garáže a nebo po pár hodinách není absolutně problém. Když je auto za mrazu déle než 8 hod venku, tak startérem točím 10-15 vteřin. Pak chytí a běží jako hodinky. Chytá naráz, žádné kuckání. Tlaky, vstřiky i žhavení, tlak v liště, vše OK.Měřeno ovšem na teplém autě. Loni to dělalo při -10, letos už stačí 2-3 pod nulou.Váhaveček Dříve stačilo dvakrát nažhavit a motor chytil do dvou vteřin.

WG 2,7 CRD, 2004,úprava ADVENTURES
Chrysler PT Cruiser 2001
Dodge Charger 1973
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 21-01-2013 12:32 PM od sam.)
21-01-2013 12:30 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
hombredavid Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 176
Připojen(a): 04-10-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #4
RE: Servis - diagnostika Jeep
(21-01-2013 12:30 PM)sam napsal(a):  Blbne to pouze když mrzne a motor je promrzlý. Vzduch si to nenasává, tedy alespoň bublinky v potrubí nejsou vidět. Z garáže a nebo po pár hodinách není absolutně problém. Když je auto za mrazu déle než 8 hod venku, tak startérem točím 10-15 vteřin. Pak chytí a běží jako hodinky. Chytá naráz, žádné kuckání. Tlaky, vstřiky i žhavení, tlak v liště, vše OK.Měřeno ovšem na teplém autě. Loni to dělalo při -10, letos už stačí 2-3 pod nulou.Váhaveček Dříve stačilo dvakrát nažhavit a motor chytil do dvou vteřin.
Tohle může dělat i předvstřik nebo vadné čidlo teploty ale to by měla objevit diagnostika. Pokud jsou tlaky v pořádku . Uvažuju logickým rozumem. Prostě chyba žhavení. Žhaví málo, proto dlouho točí aby se zvýšila komprese a nafta chytila.. A žhavení je závislé na okolní teplotě ne?

Po Patrolu přišel Wrangler Rubicon
21-01-2013 01:52 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 039
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #5
RE: Servis - diagnostika Jeep
Ono záleží na tom,co diagnostika umí a co diagnostikou ten co s ní dělá,umí najít.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
21-01-2013 01:57 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #6
RE: Servis - diagnostika Jeep
(21-01-2013 01:52 PM)hombredavid napsal(a):  
(21-01-2013 12:30 PM)sam napsal(a):  Blbne to pouze když mrzne a motor je promrzlý. Vzduch si to nenasává, tedy alespoň bublinky v potrubí nejsou vidět. Z garáže a nebo po pár hodinách není absolutně problém. Když je auto za mrazu déle než 8 hod venku, tak startérem točím 10-15 vteřin. Pak chytí a běží jako hodinky. Chytá naráz, žádné kuckání. Tlaky, vstřiky i žhavení, tlak v liště, vše OK.Měřeno ovšem na teplém autě. Loni to dělalo při -10, letos už stačí 2-3 pod nulou.Váhaveček Dříve stačilo dvakrát nažhavit a motor chytil do dvou vteřin.
Tohle může dělat i předvstřik nebo vadné čidlo teploty ale to by měla objevit diagnostika. Pokud jsou tlaky v pořádku . Uvažuju logickým rozumem. Prostě chyba žhavení. Žhaví málo, proto dlouho točí aby se zvýšila komprese a nafta chytila.. A žhavení je závislé na okolní teplotě ne?

Já vím, že to píšu všude, ale na diagnostice neni vidět třeba, že padá nafta Chehták ale Filip_Monty s tím mám problémy dost velký
21-01-2013 03:04 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
sam Offline
profesionální rýpal

Příspěvků: 3 237
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #7
RE: Servis - diagnostika Jeep
Já dedukuju, že je tam nějaký bazmek, co přepouští naftu z lišty do vracečky. Jeho elektrická část je dobrá, ale mechanická může v mrazu váznout. Po ohřátí je vše ok. Ale já nevím, kde toto kurvítko hledat. Jinak jak píšu žhavení dobré a kdyby padala nafta, tak by se objevovali v hadičce bublinky. Tady je to trochu jinak než u 3,1. Třeba je to blbost, ale už nevím kudy kam. A to jsem původně motorář na diesly (ale lokomotivní). Ještě že mi říkali, že za chvíli bude jaro a tím pádem po problému.Nevěřícník

WG 2,7 CRD, 2004,úprava ADVENTURES
Chrysler PT Cruiser 2001
Dodge Charger 1973
21-01-2013 03:37 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #8
RE: Servis - diagnostika Jeep
(21-01-2013 03:37 PM)sam napsal(a):  Já dedukuju, že je tam nějaký bazmek, co přepouští naftu z lišty do vracečky. Jeho elektrická část je dobrá, ale mechanická může v mrazu váznout. Po ohřátí je vše ok. Ale já nevím, kde toto kurvítko hledat. Jinak jak píšu žhavení dobré a kdyby padala nafta, tak by se objevovali v hadičce bublinky. Tady je to trochu jinak než u 3,1. Třeba je to blbost, ale už nevím kudy kam. A to jsem původně motorář na diesly (ale lokomotivní). Ještě že mi říkali, že za chvíli bude jaro a tím pádem po problému.Nevěřícník

Flip_monty má 2.7CRD jako ty a je z toho nešťastnej, protože mu to nechce studený chytat.
21-01-2013 03:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
sam Offline
profesionální rýpal

Příspěvků: 3 237
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #9
RE: Servis - diagnostika Jeep
S Montym jsem si psal přez SZ a jeho problém je trochu jinej Zklamánek

WG 2,7 CRD, 2004,úprava ADVENTURES
Chrysler PT Cruiser 2001
Dodge Charger 1973
21-01-2013 03:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #10
RE: Servis - diagnostika Jeep
A nedělají tohle i špatný vstřiky? Co si pamatuju, tak se to zhoršuje až nenastartuješ vůbec No viděl bych to na nějakej servis, kde ti to všechno zkontrolujou a popřípadě opraví a to bude ale asi drahý.
21-01-2013 03:52 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)