Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patriot 2.0 CRD vs 2.2 CRD
Autor Zpráva
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 246
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 64
Příspěvek: #11
RE: Patriot 2.0 CRD vs 2.2 CRD
(05-02-2013 08:49 PM)sockguy napsal(a):  
(05-02-2013 10:35 AM)palo-cherokee napsal(a):  celý Compass/Patriot je postavený na plattforme VW Tiguan
2.0 je motor Volkswagen 2.0 tdi
"automat" prevodovka k tomuto motoru je takisto DSG od VW
motor 2,2 je pre zmenu agregát od MB známy aj ako 220CDI

dostupnost nd je standardna na obidva motory

uplny nesmysl, ve skutecnosti je postaveny na platforme Mitsubishi Outlander minule generace a prevodovka (auto) je HUyndai/Chrysler nebo Nissan/Mitsubishi (auto CVT)
PalecDolu

Áno máš pravdu, už som z tej globalizácie značiek úplne dopletený StydílekRozčarovánek Doplietol som si to so spoločnou plattformou pre Chrysler(Lancia) Voyager a VW Routan Stydílek

Plattforma pre MK (Compass/Patriot) je globálna plattforma používaná Chrysler/Mitsubishi

Motor 2.0 je Volkswagen

Motor 2.2 je OM 651 od MB

benzínové motry sú hybridy od PowerTech/Hyundai

5°manuálna prevodovka (len benzíny) je "univerzál" od Chrysler/Magna strkaný do kadečoho

6° manuál (len diesel) je BG6 od Aisin-a - toto sa tiež pchalo do kadečoho, napríklad Mazda 6, Toyota RAV4 a niektorých VW

dvojspojková prevodovka (MPS6) je spoločný vývoj od Getrag/Mitsu,VW.... (ešte aj olej má rovnaký :-) ) Len neviem teraz že či bola aj v MK alebo iba v Dodge Journey

CVT2 a CVT3 prevodovka je JATCO - to sa tiež okrem Compass/patriot strká do kadečoho - napríklad Renault Fluence, Nissan X-Trail, Mitsubishi Outlander, Dodge Caliber...a 20 iných

6°automatická prevodovka Powertech 6F24(Hyundai) platí až pre modelový rok 2014 ! Takže tohoto sa netýka.

takisto ako 6°dvojspojková C636DDCT od Fiat-u

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-02-2013 11:39 AM od palo-cherokee.)
06-02-2013 11:29 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 088
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 45
Příspěvek: #12
RE: Patriot 2.0 CRD vs 2.2 CRD
Koukam ze podle toho co se kde pise je lepsi koupit podle motoru naftu. To PDcko jeste neni takovej srac na kapsu jako commomrail ne? A prevodovky? DSG neznam. Uz se moc o novy fauve nezajimam. A stejne inzerce na nafty je samej manual :-D
Jeden automat je jen v benzinu a rovnou s plynem. A jedinej snad z nich ma kuzi a dokonce vyhrejvany sedacky. Jinak ty nafty uplna holota.

Jak jsou na tom ty motory a prevodovky v porovnani mezi sebou?

PD s DSG
Nebo ten benzinovej hybrid s automatem? Je neco vylozene pruserovy a neco cemu dat spis radeji prednost?


Otazka asi na doktora. Jak je to uvnitr velky? Je to vetsi jako kombikova oktavka uvnitr nebo nastejno?

Odesláno z Mate9 pomocí Tapatalk

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
30-03-2018 05:58 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 522
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 44
Příspěvek: #13
RE: Patriot 2.0 CRD vs 2.2 CRD
Na Patriota už si vzpomínám matně, je to přeci jen dávno a mezi tím již bylo hodně jiných aut...
Motor 2,0 CRD, systém PD: bylo to to lepší, co na tom autu bylo, kroutící moment 320Nm, jít měl upravenu ŘJ a výkon 103KW navýšen na 120KW-motor táhl velmi dobře, turbo efekt nebyl výrazný,motor táhl velmi dobře od 2000ot.,za necelé 3 roky používání a najetí 35 tis s ním nebyl žádný problém,žádný unik či nadměrná spotřeba oleje,žádný nadměrný vibrace, hluk ... Na auto naprosto stačil
Spotřeba: můj Patriot měl 6st mechanickou převodovku s docela přesným řazením,při velmi úsporném stylu a kvalitní naftě se dalo jezdit za 6,5 litru, běžně se spotřeba pohybovala 7-7,5/100km, spotřebu nad 8 litrů jsem neměl ani v zimě,takže je za tím buď "těžká noha" nebo nějaký jiný technický problém ovlivňující spotřebu paliva
Velikost kabiny: vpředu místa srovnatelně s oktávkou,ale menší a méně pohodlná sedadla,vzadu bych řekl,že místa srovnatelně s Oktavia II,ale opět velmi nepohodlné sezení-ostatně to platí pro všechny Jeepy,které jsem měl-z nepochopitelných důvodů jsou opěradla na zadních sedadlech v nepřirozeně strmém úhlu,sedáky krátké a opěrky tvrdé . Kufr je v Patriotu menší,než v Oktávce.
Celkově je co do designu a kvality materiálů Patriot 07-10 odfláknutý, modely 11 a mladší s motory 2,2 jsou již citelně uvnitř kvalitněji zpracované. Tak jako tak ale vůči Oktavia Combi 4x4 co do kvality a dobrého pocitu uvnitř vozu neobstojí. Koupi tohodle vozu nedoporučuji. Jediné dobré na něm byl německý motor a převodovka.

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
30-03-2018 07:33 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 088
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 45
Příspěvek: #14
Patriot 2.0 CRD vs 2.2 CRD
Zrovna soused co obcas neco dotahne ma pred barakem jeden kus :-D. Jako na potvoru :-D
2.4 lpg AT :-D [Obrázky: 1362d0930f58b24873af451e03cb9774.jpg][Obrázky: 39e7240c3367d0ea95c38dbc09591f6c.jpg]

Odesláno z Mate9 pomocí Tapatalk

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
31-03-2018 04:27 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)