Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
Autor Zpráva
invence Offline
JF :-)

Příspěvků: 174
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #1
full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
Rodina mě pomalu nutí přemýšlet nad nástupcem současného WK a tak nějak pokukujeme po větším pickupu, tedy zjednodušeně řečeno buďto Dodge Ram 1500 nebo Ford F-150.

Nejvíc mě, tedy kromě rozměru auta :-), děsí představa, že vlastně ztratím trvalou čtyřkolku a o přiřazení předku se budu muset starat ručně (pickup s mezinápravovým diferenciálem snad ani neexistuje). Je fakt, že jsem tohle nikdy neřešil, vždy jsem měl předokolky, pak WK a teď něco co mě připadne jako krok zpět.

Je mě jasné že předek lze přiřadit vlastně takřka kdykoliv i za jízdy (s nějakým omezením rychlosti, atd), ale nebudu toho litovat, že ztrácím tuto "vymoženost" ?? Harley tady do JK nacpal SelectTrac aby měl možnost využívat full time 4x4 a já dělám krok obráceně.

Jak to vnímáte ostatní, někteří z Vás takto přešli, takže asi jde nějak popsat pocity a defakto i ten pomyslný pocit ztráty komfortu.

WK 2005 - 4,7 V8 + LPG
12-09-2013 11:47 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #2
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
já beru jako krok zpět, že jsem se ze zadohrabů přes 4x4 dostal k předohrabu Chehták
Nad pickupem taky přemýšlím, nejraději bych Dakotu a zadohrab beru jako samozřejmost, jízda s ním přijde přirozená a nezáludná a auto snadno ovladatelný a předvídatelný. Nic z toho se nedá říct o předohrabu.
Jetliže se ale Harleyovi povedlo namontovat selectrac do JKčka, tak to musí jít i do Dodge, ty přídavky jsou jako lego PalecNahoru

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
12-09-2013 11:55 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
ninetyone Offline
www.ivcrn.cz

Příspěvků: 5 670
Připojen(a): 16-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 13
Příspěvek: #3
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
tak za prve, RAM 1500 i F-150 absolutne schvaluji PalecNahoruPalecNahoruPalecNahoru

ohledne pohonu. ja tez mam RWD (2Hi 4Lo) po vyndani spojky, driv jsem mel automaticky, ci spis porad-natvrdo.

a neni to problem. na silnici vubec, mimo silnici neco to vyjede, a kdyz ne dam predek. od toho tam je.

a diky vetsi hmotnosti a ramu, komfort budes mit takze to nebude ztrata komfortu, ale zisk. otazka je, uz jsi v takovym pickupu jel?

88 Lincoln Town Car • 91 Mercury Grand Marquis • 90 Lincoln Town Car • Big V8 Luxury • RIP

02 Audi A8 • 07 Subaru B9 • 97 Jeep ZJ • 00 Renault Clio • Compact Daily

***Mr. Nobody***
12-09-2013 12:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 8 051
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #4
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
rodina touzi po korbě :) ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Ram_SRT-10

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12-09-2013 12:39 PM od LandEagle.)
12-09-2013 12:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
DwPetr Offline
sběratel ZJček a WJček

Příspěvků: 5 542
Připojen(a): 11-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #5
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
Dodge Durango 2014Mrkálek

http://www.muj-jeep.cz
http://www.renovace-stroju.cz
Jeep GCH WG 4.7 V8
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
Jeep GCH WJ 4.0 I6 LPG
Jeep GCH ZJ 5.2 V8
12-09-2013 12:48 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Mín@1979 Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 587
Připojen(a): 29-03-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #6
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
Ram 1500 má Petrf, ten ti může asi popovídat Mrkálek Každopádně to je moc krásný auto a vůbec by mi nevadilo Smíšek

Jeep Grand Cherokee 3.7 V6 Laredo r.v. 2007
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12-09-2013 12:49 PM od Mín@1979.)
12-09-2013 12:48 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #7
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
Určitě tam půjde dát selec trac Chehták
12-09-2013 12:58 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Petrf Offline
Dodavatel JeepFora

Příspěvků: 1 109
Připojen(a): 02-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #8
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
Jestli nechceš ztratit komfort (hlavně pérování ) Tak ,ale jedině RAM 1500 od roku 2002+ ten má ve předu nezávislé zavěšení na torzních tyčích vše ostatní 2500 a víš má ve předu tuhou nápravu a RAM od roku 2009+ má i zadní nápravu na pružinách místo listových per (bomba PalecNahoru). Taky je otázka co na tý korbě budeš vozit a jak velkou tonáž potřebuješ ?


.bmp  14.bmp (Velikost: 2,69 MB / Stažení: 20)

Tady je ta moje :

   

http://www.uscarshop.cz
https://www.facebook.com/uscarshop
http://www.us-car-service.cz
12-09-2013 01:13 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
invence Offline
JF :-)

Příspěvků: 174
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #9
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
LandEagle -> do rodiny patřím i já :-) a po zvážení plusů a mínusů se zdá být korba jako dobré řešení.

Wily -> taky cesta :-)

ninetyone -> v F-150 jsem jen kousek jel, najeto stovky km mám ve Ford Ranger, tedy o kus menším pickupu, ale co se náhonu týče tak defakto totožné, fakt je že vše v létě, tedy maximálně na mokru a polních cestách u známého na farmě, tam ten rozdíl moc poznat není.

Je jasné, že koncepce náhonu na zadek je stará jak samo auto, takže spíš to srovnávám s tím, že u WK to prostě neřeším a vím že mě předek pomůže sám, u pickupu je to složitější, protože ne vždy je zadek zatížený a přetáčivost bude asi markantní.

WK 2005 - 4,7 V8 + LPG
12-09-2013 01:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
invence Offline
JF :-)

Příspěvků: 174
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #10
RE: full time 4x4 -> part time 4x4 budu toho litovat ??
PetrF -> u Ram jsem se díval na auta 2009 a dál a výhradně na řadu 1500, vlastně i z pohledu interiéru, který se tam taky měnil. U F-150 by šlo uvažovat i o starším kusu, ono dost záleží na tom co se bude dát sehnat v Evropě :-(.

Zatížení korby nebude nijak markantní, potřebuji spíš objem než hmotnost, běžně do 600 - 700 kg strop, další zátěž pak na kouli, ale tam taky nebude nic dramatického - běžně do 1500 kg.

WK 2005 - 4,7 V8 + LPG
12-09-2013 01:41 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)