Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D44
Autor Zpráva
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 16 074
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 140
Příspěvek: #1
D44
právě jsem dokoukal TopGear a napadaj mě zas hrozný hovadiny, tak mám dva dotazy
-D44 má hliníkový banjo a ocelový nohavice, neví někdo, jak to drží pohromadě? D35 to má přivařený
-jaká je úspora hmotnosti proti litinovýmu banju?
Z_smokeZ_trnda_pivari

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
19-12-2011 09:45 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 23 784
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 128
Příspěvek: #2
RE: D44
Jenom D44 u ZJ ostatní to maj vše ocelový.
Je to nalisovaný a zalepený?

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" M/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.properform.cz
http://www.facebook.com/pages/Pro-Perfor...6449711157
19-12-2011 10:03 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 506
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #3
RE: D44
Navic D44 s al. středem je větší (bachratá) na světlou výšku a tahání v blátě...
Do Al.navíc nedělaj skoro žádný výběr špér a pevnostní věci...
Mám ty nápravy pořád na očích a vedle sebe: já na JK D44 ocel a vedle mladej na ZJ 5.9 D44 Al. a fakt to "benžo" je obrovský jak D60 a při 31" kolech se ti zdá že leží skoro na zemi...

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
http://www.offroadales.cz/
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-12-2011 10:12 PM od PETARDAK.)
19-12-2011 10:06 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 16 074
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 140
Příspěvek: #4
RE: D44
aha, no tak nic, nápad odhazuji v dáli Chehták
to jsem si myslel, že aby byla zachována pevnost hliníku jako u oceli, že to bude muset bejt bytelnějjší, takže asi tudy cesta navede. Nevíte, jak je to s tou váhou?

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
19-12-2011 10:39 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Petrf Offline
Dodavatel JeepFora

Příspěvků: 1 110
Připojen(a): 02-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 20
Příspěvek: #5
RE: D44
Hliníkový obal diferáku má i D44 na WJ.Navíc velikost difu uvnitř je u ZJ a WJ stejná (myslím tím velikost obalu).Mám OFFROTEC jak do ZJ tak do WJ a je stejný.Akorát aby se nemusely dělat dvě ruzné špéry (jelikož ZJ je Cklipová a WJ není Céklipová tak mám jednu univerzální špéru s okínkem pro Céklip a dávám ji i do WJ.

http://www.us-car-service.cz
http://www.jeepshop.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 19-12-2011 11:13 PM od Petrf.)
19-12-2011 11:09 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 23 784
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 128
Příspěvek: #6
RE: D44
Tak i WJ Nápadík? No vidiš, a já myslel,že se u ZJ poučili.Smíšek

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" M/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.properform.cz
http://www.facebook.com/pages/Pro-Perfor...6449711157
20-12-2011 09:23 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Harley za tento příspěvek:
Jancho
lucius Offline
středo Slovan

Příspěvků: 4 435
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 44
Příspěvek: #7
RE: D44
ja ji teď koupil D44 z 30 drážkama a potřebuju sjednotit převody, myslel jsem na 4,11; /4,56 / přední mám D30 poloosy s křížena 27drážkama, vím že dozadu musím koupit i koš difu - chci otevřenej (původní lsd, planety jsou omletý)

musím koupit novej koš i do D30 na pomalejší převod ??? budou sedět planetový kola nebo ne ????

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen 25.9.1992; 5,5" ; MT 33x10,50R15; lpg;
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-05-2012 07:06 PM od lucius.)
14-05-2012 09:14 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 737
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 26
Příspěvek: #8
RE: D44
(19-12-2011 11:09 PM)Petrf napsal(a):  Hliníkový obal diferáku má i D44 na WJ.Navíc velikost difu uvnitř je u ZJ a WJ stejná (myslím tím velikost obalu).Mám OFFROTEC jak do ZJ tak do WJ a je stejný.Akorát aby se nemusely dělat dvě ruzné špéry (jelikož ZJ je Cklipová a WJ není Céklipová tak mám jednu univerzální špéru s okínkem pro Céklip a dávám ji i do WJ.

Ale pokud vím, tak na Cklip nápravách je třísatelitový dif (místo čtvrtého satelitu je okno na cčka) a na nonCclip je 4satelitový koš (alespoň u ARB špér to tak je, nevím jestli i u Ofrrotec). Připadne mě zbytečný se u nonCclipu ochuzovat o jeden satelit! Depresníček
14-05-2012 09:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Online
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 2 813
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 43
Příspěvek: #9
RE: D44
Jsem na tom, že na ZJčku 5,2 V8, 98, jsem měl jen 2 satelity - na c klip byl přístup ze dvou stran koše . Netuším jak by držel ten druhej středovej kolík jen na jedné straně + vyvážení ???

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV242 SYE, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock, 37'' KM2, 36" Simex T3, 200Cell+Flowmaster70 3'', Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=x--C4KzScOE
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
16-05-2012 11:10 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 737
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 26
Příspěvek: #10
RE: D44
Já se nebavím o fabrických koších, ale o uzávěrkových koších. Ty mívají ve valné většině v případě nonCclip náprav čtyři satelity a v případě Cclipových tři. Ten třetí satelit drží úplně stejně jako u čtyřsatelitového - na poločepu a vnitřní kleci. U třísatelitového koše je místo čtvrtého satelitu díra na montáž céček.

Viz např. tato třísatelitová špéra od ARB pro Cclipovou nápravu Ford 8.8:
   

A tady máš čtyřsatelitovou pro Danu 30:
   
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 16-05-2012 11:49 AM od crusader.)
16-05-2012 11:41 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)