Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rozdílné přev. poměry
Autor Zpráva
willy126 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 35
Připojen(a): 06-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #1
rozdílné přev. poměry
Ahoj.
Narazil jsem na mé nějaké starší poznámky kde mám opsaný čísla přev. poměrů z diferáků (XJ 4.0)
Na obou venkovních štítkách je 3.07
ale : uvnitř na předním kole je 3.69 na zadním 3.72 ..............
Jak to teda vlastně je ??? nějak mě to nesedí Chehták
(bohužel už nevím zda jsem ty čísla z talířů opsal nebo "vypočítal")
Je možný aby to takto bylo tj. rozdíl 0.3 ??? a převodovej poměr teda mám jakej ? Neviňátko
11-02-2014 10:12 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #2
RE: rozdílné přev. poměry
3,69 nebo 3,72 neexistuje.

3,07 je standartní převod pro manuální převodovku.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
11-02-2014 10:14 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
crusader Offline
Rytíř templu

Příspěvků: 1 725
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #3
RE: rozdílné přev. poměry
3.72 existuje - Třeba dieselové 2.5 XJčka je měli standardně. Talíř má 41 zubů, hruška 11. Akorát že je to 3.72 periodicky (tj 3.72727272....) takže se většinou uvádí zaokrouhlen na dvě desetinná místa jako 3.73
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12-02-2014 12:20 AM od crusader.)
12-02-2014 12:18 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #4
RE: rozdílné přev. poměry
No,tak já mluvil o těch zaokrouhlenejch.Pochybuju,že někde vyráží 3,7272727272........Chehták
3,73 měly i benzínový XJ s tow packetem,většina V8 ZJ,TJ nebo JK a i asi další.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-02-2014 07:03 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
willy126 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 35
Připojen(a): 06-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #5
RE: rozdílné přev. poměry
Děkuji za reakce ............
Takže 3.69 je nějaká blbost ? (asi jsem to blbě opsal nebo vypočítal)
Mám v tom asi trochu guláš . Někdo teda měnil převody, ale na víkách nechal stítky 3.07
12-02-2014 07:20 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #6
RE: rozdílné přev. poměry
Spočítej zuby,to je jistota. Nejsem si jistej,že to na talíř píšou,jakej převod,myslím jen počet zubů.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
12-02-2014 09:49 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
willy126 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 35
Připojen(a): 06-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #7
RE: rozdílné přev. poměry
Jo jo otevřu to .............
Stejně je čas na výměnu oleje a hlavně v zadním mám podezření na špatný lamely samosvoru .............

Právě přemýšlím, že bych ten samosvor neopravoval a rovnou vyměnil (nechal vyměnit) převody a šel do otevřenýho difu protože bych to pořeboval víc do sily ................ (5st. nedávám snad nikdy - možná dálnice z kopce a tam kde by to 1 mohla pobrat dávám redukci Zklamánek )

Jakej je "ideální" převod na cestování: silnice/terén 50:50 a v podstatě "naloženým" autem - XJ 4.0 manuál (bohužel) a 235/75 R15 ????
12-02-2014 10:50 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 6 592
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 41
Příspěvek: #8
RE: rozdílné přev. poměry
(12-02-2014 10:50 AM)willy126 napsal(a):  Jo jo otevřu to .............
Stejně je čas na výměnu oleje a hlavně v zadním mám podezření na špatný lamely samosvoru .............

Právě přemýšlím, že bych ten samosvor neopravoval a rovnou vyměnil (nechal vyměnit) převody a šel do otevřenýho difu protože bych to pořeboval víc do sily ................ (5st. nedávám snad nikdy - možná dálnice z kopce a tam kde by to 1 mohla pobrat dávám redukci Zklamánek )

Jakej je "ideální" převod na cestování: silnice/terén 50:50 a v podstatě "naloženým" autem - XJ 4.0 manuál (bohužel) a 235/75 R15 ????

ja jsem na tom trochu jinak, po změně převodu z 3,55,na 3,73 redukci v terenu moc davat nepotřebuju, ale pětku na silnici taky ne, mám pocit že co jsem předtím jel na pětku dneska musím na čtyřku Depresníček pětku dám opravdu jen na dlouhy rovině a to musím jet opravdu těch 90 jinak jsou nizký otáčky motoru a nemá sílu , při 90km/h (tachometrovejch) točím cca 1900ot/min na kolech 225/75r15 dle otp, při 31" kolech tam ani pětku nedávám Rozčarovánek

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992;
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
12-02-2014 11:24 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
willy126 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 35
Připojen(a): 06-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #9
RE: rozdílné přev. poměry
Co se týká rychlé jízdy tak stejně jako Ty v cca 90 + se to na tu pětku "neutáhne" (malý otáčky)
A co se týká pomalé off jízdy tak jednička je moc rychlá ...........
12-02-2014 11:43 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #10
RE: rozdílné přev. poměry
A co si vzít průměr kol, co tam chcete dát, zjistit si otáčky v jakých jezdítě pak všechny převodový poměry. Tj. ty co jsou v převodovce a v nápravě a vypočítat si ideální převod? Než zkoušet co to snese? Chehták
12-02-2014 11:44 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)