Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kontrolka dobíjania
Autor Zpráva
Jaroslav Kollár Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 14
Připojen(a): 11-01-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
kontrolka dobíjania
Ahojte, môžete mi niekto poradiť? Počas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka dobíjania a o chvíľku zhasla, čo sa opakovalo viackrát. Pýtal som sa mechanika, či by sa na to mohol pozrieť a ten mi povedal že sa môže pozrieť ale keď to nebude svietiť, tak nič nezistí. Premeral mi dobíjanie a to je v poriadku, hovorí, že to bude nejaká blbosť, možno nejaký kontakt a že bude musieť pozrieť všetky kontakty na baterke, na alternátore a čo ja viem čo ešte. Tak teraz čakám čo a ako, kedy sa mi to znovu rozsvieti a čo to vlastne za závadu je.
02-10-2014 08:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 511
Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #2
RE: kontrolka dobíjania
(02-10-2014 08:16 PM)Jaroslav Kollár napsal(a):  Ahojte, môžete mi niekto poradiť? Počas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka dobíjania a o chvíľku zhasla, čo sa opakovalo viackrát. Pýtal som sa mechanika, či by sa na to mohol pozrieť a ten mi povedal že sa môže pozrieť ale keď to nebude svietiť, tak nič nezistí. Premeral mi dobíjanie a to je v poriadku, hovorí, že to bude nejaká blbosť, možno nejaký kontakt a že bude musieť pozrieť všetky kontakty na baterke, na alternátore a čo ja viem čo ešte. Tak teraz čakám čo a ako, kedy sa mi to znovu rozsvieti a čo to vlastne za závadu je.

Promiň, nějak jsem nepoznal co máš za auto. Mě to dělalo to samý, až se to rozsvítilo na pořád. Dopadlo to takhle:
Oprava alternátoru:
Auto přestalo dobíjet. Nové relé,uhlíky, kotva a ložiska alternátoru. Auto-elektro Pavlík, Hlízov
Relé 2300,-