Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Benzin nebo nafta
Autor Zpráva
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #11
Benzin nebo nafta
Hele, za me benzin. Celkove je to tady mistnima rozebrany nad ramec ofiko clanku. http://jeepforum.cz/forumdisplay.php?fid=197

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
14-01-2017 05:56 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Dr.Ti. Offline
Mr.MB

Příspěvků: 3 518
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 30
Příspěvek: #12
RE: Benzin nebo nafta
Tohle je docela vděčný téma pro mě,takže nemůžu chybět s příspěvkemChehták
1/ je potřeba si rozmyslet,jaký auto si vlastně koupit-autor úvodníku popisuje těžko dostupnou chatu vysoko v horách,kam je obtížný se dostat,to vypadá,že ideál by byl vrtulník nebo tam udělat lanovku...určitě tam musí být přístupová komunikace a snad jen menší část cesty by mohla být místní komunikace,která se v zimě eventuálně neprohrnuje,takže jednou za čas tam může být problém v podobě 40-50cm prašanu...jo to je problém,který nedá žádný zvýšený kombík ani modní crossover,tohle chce auto s velkými koly,velkou světlou výškou a 4x4 a k tomu všemu nejlépe za dostupnou cenu,to je tedy těžký.Dostáváme se k druhému bodu a sice...
2/Musí to být Jeep? Má to být nový auto se zárukou s minimalizací víceinvestic anebo ojetina,která je finančně dostupnější ale s potenciálními kostlivci. A dále,nemůže to být jen"jeep",tedy terénní auto i jiný značky? Nový auto od zn Jeep není nic levnýho a trápit drahýho krasavce se nikomu moc nechce,mohl bych o tom vyprávětChehták Starší ojetina od značky Jeep je zase natolik riskantním podnikem,že úvaha o úsporách za PHM nafta vz benzin mi příjde triskní. Doporučil bych tedy zvážit i jiné značky, např. Dacia Duster 1,5DCi 4x4 by nebyla určitě špatná volba pro zmiňované potřeby, kde cena nového Dustera odpovídá ojetině zn Jeep a přitom používat Dustera v tvrdých podmínkách určitě nebolí tolik,jako nový WK nebo JKLáskovník
3/No a konečně nafta x benzin. Vezmu-li v potaz průměrný nájezd řidiče v ČR, tzn 15-20tis ročně,pak asi nemá moc smyslu o dieselu uvažovat,nicméně není všechno jenom o počtech,ale také o potěše za volantem,pokud se jedná o těžší auto kolem 2tun má takový 3,0V6 v dieselu svou pointu-zkrátka,mnohem líp se s takovým autem jezdí,než malorážkovým 1,5-2litrovým benzínem či dieselem / pochopili i u VW viz nový 3,0V6 Diesel pro Amarok/.Popisovat zde problémy s tuhnutím nafty v zimě, problematiku DpF nemá smysl...orientovaný uživatel a milovník nafty zkrátka ví,že musí kupovat celoročně dražší aditivovanou naftu,v zimním období zavčas natankovat zimní naftu nebo používat zimní VIF,minimálně 1xtýdně dopřát dieselu delší jízdu/k vypálení DpF a jeho regeneraci je potřeba 15min jízda se zahřátým motorem na min 2000ot.,takže jak píše JaneK-pro popojíždění po městě a krátké jízdy do práce je diesel nevhodný/. Úvaha diesel x benzin není zdaleka jen o financích,je to především o způsobu používání auta a typu zvoleného auta...zjednodušeně řečeno na evropské poměry: těžká kráva,delší jízdy,defenzivní styl jízdy,větší km nájez-diesel, menší,lehčí auto,kratší jízdy,převaha města,agresivní sportovní styl-benzin + k tomu všemu,v případě starší ojetiny vždy raději volit benzin.

Patriot, WK II,Renegade a Wranglery TJ+JK+JKU.
Tlustá čára --------------------------------------------
MB GLC
14-01-2017 05:59 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro Dr.Ti. za tento příspěvek:
Denylovec, lucius, LandEagle
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)