Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tak nakonec teda obyč ZG
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 25 922
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #21
RE: Tak nakonec teda obyč ZG
Já u XJ a ZJ stejná zkušenost. Někdy se taky zapomíná,že je třeba mít rovný kotouče. Dají se nový rovný destičky ,třeba i repas brzdičů ale nechají se kotouče,který jsou sjetý do šikma To pak způsobí že se pístky vysouvaj/zasouvaj šikmo a pak se seknou. Stejně tak je to i s vodícíma čepama a jejich prachovkama.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
30-10-2023 09:11 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Harley za tento příspěvek:
Jarda K
Maxdrtic Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 678
Připojen(a): 09-03-2014
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #22
RE: Tak nakonec teda obyč ZG
I já u KJ špatná zkušenost s pertinaxovými válečky. V nejmíň vhodnou dobu a vzdálenost od domu se mě sekly.

JK 2,8CRD, 2011
KJ 2,8CRD, 2004
XJ 2,5TD, 1995 Country.
30-10-2023 09:58 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Maxdrtic za tento příspěvek:
sonix
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)