Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frankieho Orvis
Autor Zpráva
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #881
RE: Frankieho Orvis
No jo, každý si pamatujeme své rekordy u svého oblíbeného cviku a u toho neoblíbeného ne... Mrtvola nikdy nepatřila mezi mé oblíbené, což neznamená, že jsem ji flákal, jen jsem ji nikdy neměl rád... Já měl rád dřepy a bench press... Mrkálek

Popravdě, když jsem psal to číslo, spíš jsem přemýšlel nad výsledným číslem v Nm, než nad tím, kolik člověk dá na mrtvolu...

Když to vezmem podle tabulek, které odráží miliony údajů z programů typu Jefit (ten jsem třeba používal já), tak 100kg chlap, který nikdy necvičil, dá 111kg, začátečník dává pak kolem 144, středně pokročilý pak kolem 183kg a pokročilý dává 227kg. Elitní bodybuildeři pak jsou na úrovni 274kg... (konkrétně tyhle čísla jsou průměry z téměř 2.000.000 měření)

Takže uznávám, v tomto jsem opravdu přestřeili a dával jsem to jen od oka... JazykoPlaz

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
13-07-2019 03:16 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
kulda Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 145
Připojen(a): 04-01-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #882
Frankieho Orvis
My Tě přece nelynčujeme, my jsme rádi, že jsi tu s námi

Odesláno z mého SM-A750FN pomocí Tapatalk
13-07-2019 03:37 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Jarda K Offline
Vlašimský pózér

Příspěvků: 1 866
Připojen(a): 15-03-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
Příspěvek: #883
RE: Frankieho Orvis
A když tak někteří (já) čteme ta čísla, tak se i začínáme bát! PalecNahoru

Si vis pacem, para bellum.
.... jen z mých mrtvých chladnoucích rukou.

WG 2,7 CRD Limited '04
13-07-2019 07:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #884
RE: Frankieho Orvis
Dnes trochu špinavá práce... Chehták

Začínáme očištěním téhle rezavé bídy...

   

Následuje oddělení CV od poloosy:

   

Odstranit vazelínu je teda peklo... To byl ten špinavý job.. Chehták

   

Následně rozebrání CV:

   

Tento CV (strana u spolujezdce) jevil známky drhnutí, není divu:

   

   

   

Zkusíme ho vyleštit:

   

Kuličky bylo třeba také vyleštit:

   

Leštění kuliček byl docela proces... Použil jsem leštící filcový koutouč, kuličku jsem držel v očkovém klíči a změnou tlaku umožňoval její protáčení a tudíž vyleštění po celém obvodu...

   

Následně opět poskládat a vyzkoušet... Pohyb se zlepšil, ale není to úplně stopro... Na moje ježdění to stačí, nic neklepe ani nehučí, ale časem jej bude třeba vyměnit... Lepší horší Spicer, než nová Čína.. Chehták

Strana u řidiče byla zcela v pořádku... Takže jen rozebrat, vyčistit a zase poskládat...

Během praní klece s kuličkami v čističi brzd se stala docela podivná věc... Jak jsem to míchal, tak se mi čtyři kuličky naskládaly zpět do klece... Chehták Když se o něčem říká, že je to málo pravděpodobné (jako např. vznik života ve vesmíru), používá se paralela, že je to stejně pravděpodobné, jako dát díly z auta do krabice a třást s ní tak dlouho, dokud se celé auto neposkládá... No tak teď už víme, že CV by se možná sám poskládal... Chehták

   

Tak vyleštěno a poskládat...

   


Nakonec ještě všechny díly, které jsem na začátku očistil od rzi ještě natřít fertanem aby byly do budoucna chráněny proti korozi...

   

No a ještě vymyslet zátky na nápravu, aby mi do ní nenalítal písek při pískování... Skvěle posloužil starý svislák... Omotal jsem ho izolačkou a naklepal ho dovnitř. Drží tam jako židovská víra... Až to budu potřebovat vyndat, tak to buď vymlátím, nebo hořákem spálím pásku a čep vypadne sám... PalecNahoru

   


Přiložené soubory Miniatury
   

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 14-07-2019 05:52 PM od SleepyDelegate.)
14-07-2019 05:48 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
Denylovec, MiSiM, Jarda K
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #885
RE: Frankieho Orvis
Tak jsem právě objednal na Crown díly na přední nápravu:
  1. šrouby na upevnění náboje s ložiskem 6ks
  2. simerink na výstup z DANA 30
  3. ty plechy na ochranu brzd. kotoučů 2x
  4. simerink na výstup zadní DANA 44
  5. prachovku z měkké gumy 2x


Cena na českém Crown: 8000Kč vč. DPH (na obrázku je nižší, protože se ukázalo, že umí jen tu levnější prachovku z tvrdé gumy)

Objednal jsem na francouzském webu, kde ty samé díly stojí 35% ceny českých dílů i s dopravou do Německa, odkud to přes Mailbox.de za cca 300Kč přepošlou na mou adresu: cena 2793Kč

Český crown:

   


Francouzský crown:

   

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
14-07-2019 08:07 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 5 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
MiSiM, Jarda K, zapa, Luma, tomej231
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #886
RE: Frankieho Orvis
Sága pokračuje...

Po 24 hodinách bylo dokončeno pískování (včera dopoledne jsem to tam dovezl, dnes dopoledne jsem to vyzvedl, cena za nápravu, obě tehlice a tyče řízení - 1000Kč).

   

   

   

Podle hesla, že rez si můžou dovolit jen naši dva maďarští ohaři...

   

... jsem ihned provedl pasivaci všech opískovaných dílů Fertanem...

   

   

O víkendu budeme pokračovat... Tvrďák

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
16-07-2019 11:01 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
Luma, zapa, Denylovec
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #887
RE: Frankieho Orvis
Tak dnes dorazila zásilka z francouzského Crownu do mojí schránky v mailbox.de

A protože jsem nedočkavý a zrovna v Praze, tak jsem si objednal osobní odběr v Liberci a hned se tam vypravil...

Bohužel, francouzský Crown poslal zásilku na dvakrát, takže jsem si vyzvedl všechno, až na šouby do nábojů... A já se tak těšil... Stydílek

Ale jinak PalecNahoru V neděli objednáno a ve středu doručeno, to není špatný!

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
17-07-2019 09:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
Luma
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #888
RE: Frankieho Orvis
Dnes vyřešen zásadní problém, resp. jeho část: na třmenech brzd byly vymačkané drážky od destiček, kvůli kterým (a také kvůli nafouklým pístkům, které vyměním také za nové) se občas kously brzdy, resp. nevrátily se úplně a zahřívaly se... Problém se objevil po instalaci nových kotoučů a destiček, které se na třměnu posunuly do nové pozice a tak jim ta drážka bránila ve volném pohybu...

   

   

   

Dále nainstalovány nové svisláky a nové silentbloky:

   

   

   

   

Zkusmo nasazeny těhlice... A pod vrstvou rzi a bordelu jsem před pískováním našel na bendžu originál nálepku, tak šla zpátky... Náprava teď vypadá jako nová z fabriky... Chehták

   

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
26-07-2019 08:59 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 4 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro SleepyDelegate za tento příspěvek:
Denylovec, Judas, standa.t, tomej231
standa.t Online
JFcz-Používá247

Příspěvků: 17 553
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 85
Příspěvek: #889
RE: Frankieho Orvis
navaření třmenů patří k běžný údržbě PalecNahoru Mrkálek

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
27-07-2019 10:25 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro standa.t za tento příspěvek:
SleepyDelegate, zapa
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #890
RE: Frankieho Orvis
Sem nevěděl, že je to běžná údržba... Ten přede mnou ji tedy evidentně zanedbával, protože ty drážky byly vymačkané pěkně hluboko... Budu si to pamatovat... Chehták

Dnes jsem zkompletoval homouše a nasadil nové manžety... A uvědomil si, že nemám nářadí na ty stahoací pásky... Bloumal jsem po dílně a přemýšlel, z čeho si jej vyrobím... Klasické štípačky mi přišly jako prasárna a tak padla volba na kombinaci nějaké mizerné čínské šuplery za pár švestek a velké kobry... Protože v jedné ruce držím foťák a nemám v dílně žádného helfera, tak mi v obrázku níže chybí ty kobry... Ale zafungovalo to skvěle, manžety se ani nehnou... Český člověk si poradí se vším... Chehták

   

Následně jsem na těhlicích vyleštil všechny otvory, aby svisláky a čepy šly dobře zalisovat a vyleštil jsem dosedové plochy, aby to pěkně pasovalo dohromady...

   

No a když jsem to měl všechno poskládané, tak jsem složil nápravu... Začal jsem nasazením těhlic a ejhle... Horní svislák s v sedle protáčel a nešla tudíž utáhnout matka... Opět bloumání po dílně a přemýšlení co s tím... Pomohl velký pajcr, kterým jsem se opřel o těhlici a svislák tak napnul proti těhlici... Byl to docela porod, v jednom člověku páčit pajcrem, nohama držet nápravu a druhou rukou se snažit utáhnou matku... ale jakmile se čep trochu chytil, přestal se protáčet a mohl jsem uvolnit páku...

Spodní čep přitáhnout na 80lb-ft, následně horní na 75lb-ft, pak ještě mírně dotáhnout spodní matku, aby sedla matice na otvor v čepu a mohly se instalovat pojistné závlačky...

Šrouby, co drží náboj, jsem pěkně pomazal měděnou pastou, aby se nezarezly a šly pěkně povolit, nasadil jsem novou 12 hrannou třináctku a všechno poskládal a poutahoval...

No a tak je náprava zase připravená na svatbu s Jeepem... Neviňátko

   


   

EDIT: prolezl jsem celou dílnu po čtyřech s baterkou a za boha nemůžu najít jednu zajišťovací plechovou čepičku na matici na poloose - kdyby jstě někdo z okolí NJ měli jednu navíc...

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27-07-2019 02:43 PM od SleepyDelegate.)
27-07-2019 02:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)