Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:

nebo Vytvořit nový účet

Zapomenuté heslo?

Hlasování: máte kunoplaš?
MÁM kunoplaš
NEmám kunoplaš
[Ukázat výsledky]
Pozn.: Toto je veřejné hlasování; všichni uživatelé budou vidět, jak kdo hlasuje.
Odpovědět 

Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kuny, hlodavci a plašení
Autor Zpráva
LandEagle Offline

Připojen(a): 05-09-2016
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #1
kuny, hlodavci a plašení
televizekarel
napsal:

| RE: WK pending chybove OBD kody
Tak kdyby vás zajímalo jak jsem dopadnul. Koupil jsem si nový čidlo (Mopar), vyměnil jsem ho a kontrolka i po vymazání chyby svítila stále. Takže už jsem dojel k odborníkovi a závadu mi opravil - od hlodavců překousanej kabel pod pravým blatníkem.

Takže ještě budu radši kupovat plašič na hlodavce do motorovýho prostoru. Jsou dva duhy. Jeden se připojí na akumulátor, druhej má vlastní baterii v sobě, která se ovšem musí měnit. Koupím radši ten druhej model, aby mi to nevybíjelo akumulátor. Píšou, že ta baterie vydrží půl roku až rok.

Děkuju všem co mi přispěli svými názory.
Karel

LE rekl:

mam kunoplas napojenenj na autobaterku. nezere to nic. mozna tak za 2mesice kdyz nejezdis to neco vyznamejsiho usaje

S Jeepem poznas lidi.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 11-04-2017 07:54 AM od LandEagle.)
07-04-2017 03:06 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro LandEagle za tento příspěvek:
televizekarel
televizekarel Offline
JFcz-PoužíváČasto

Připojen(a): 01-12-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #2
RE: WK pending chybove OBD kody
(07-04-2017 03:06 PM)LandEagle napsal(a):  mam kunoplas napojenenj na autobaterku. nezere to nic. mozna tak za 2mesice kdyz nejezdis to neco vyznamejsiho usaje