Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
expediční elektrika
Autor Zpráva
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #11
RE: expediční elektrika
Souhlas s obojim , kdyz z lednicky chlastaj tri lidi jednu Plzen za druhou a stale otviraj a doplnujou teply, tak se mi rano vypla, kdyz je v ni nachlazene zradlo a leze se do ni 3x denne , tak i 24h zapnuta nebyl problem nastartovat - 50A cervene Optima ....pouze, druha zalozni nebyla potreba.

Kdyz vyrazim a vse si koupim cestou teply, nejlepe v miste kde budu jezdit ci spat, tak pak musi nachlazovat jak diva....... je to i o pristupu a premejsleni jak ji pomoc

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
13-08-2017 12:32 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro pipos4x4 za tento příspěvek:
Rennie, JaneK
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 6 718
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #12
RE: expediční elektrika
Chlapci a ted ta fyzika. Myslim ze hlavni problem je v zasuvkach a potazmo v dratech co vedou do zasuvek. Pokud budu pouzivat na lednici zasuvku vzadu a jeste k tomu dlouhy kabel se slabym prumerem, tak mate na 100 pro problem pokud je lednice citliva na pokles napeti.
Jinak souhlas s Palem. Moje lednice bere max 35w.
L

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
13-08-2017 02:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #13
RE: expediční elektrika
Lumire mi zatím funguje na origo zapalovaci před zadními sedadly a nemám problém. Výdrž stejná jako v gaziku na hrubé kabely a dvě 60aH baterie. Spíš si myslím zda se mu elektrika v autě neuspava nebo do lednice kouká každých 10 minut

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
13-08-2017 03:01 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 6 718
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #14
RE: expediční elektrika
To je mozne ale ty to mas na.predni zasuvku, pokud to ma na zadni tak muze mit problem. Ale jak rikas promennych je vice.

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
13-08-2017 05:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #15
RE: expediční elektrika
me kdysi ve Fokusu taky blbla, tak jsem pred dovcou natah 2x4mm kabel dozadu a makala jak fik

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
13-08-2017 08:08 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro pipos4x4 za tento příspěvek:
Luma
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #16
RE: expediční elektrika
Me da na trakci baterku den az dva. Zalezi jak do toho casto lezu. Vetsinou v patek zastavim a v nedeli kolem poledne startuju a dobijim.

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
14-08-2017 05:35 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Tomas Novy Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 381
Připojen(a): 09-02-2016
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #17
RE: expediční elektrika
Zdar Zdenku, vitej zpatky z expedice! Za me - co nejvetsi baterku, pokud se vejde, tak klidne 120Ah, a/nebo druhou. Dale pak co nejkratsi draty k lednici, pripadne tlustsi. Me to delalo to same na Sardinii, kdyz to bezello jen nan jednu znich. A to mam jeste solar k tomu. Kdyz jsem je obe propojil, tak to bylo v poho na 2 dny ... ale mam mensi lednici. Na pristi rok obe baterky asi vymenim za vetsi kapacitu a solar udelam vyklapeci, aby daval pres den alespon 20W (35Wp nominal) ... ted je to bida :-(


JKU Rubicon 2010 2.8CRD Stone White
3,5" AEV, 35" Coopper Discover STT Pro, TomWoods front driveshaft, RCV front axles, Ruggerridge hood vent, ARB front bumper
A novej motor pri 132k km
14-08-2017 11:50 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)