Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WJ 4.0 P0171
Autor Zpráva
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #1
WJ 4.0 P0171
Poprosím o radu, tip. Jeepka WJ se 4.0 motorem, kód chyby P0171 (fuel system too lean). Palivový systém ok, to znamená vyměněné čerpadlo včetně sacího koše, filtr/regulátor tlaku paliva, vstřiky zkontrolovány a všechny těsní a rozprašují. Tlak na liště v pořádku, cca 3,5b před startem a 3 při běžícím motoru. Svíčky teď aktuálně nové, správný typ i odtrh. Lambda před katem byla měněná cca rok zpět, za katem už dříve, obě Denso.
Co se stalo...když jsme se na podzim vraceli z poježdění v blátě, tak jsem zjistil, že motor nechce jít v záběru do otáček, neběžel pravidelně. Auto na dvoře nějakou dobu stálo, pár krátkých startů v nízkých teplotách pro přesunutí vozu a po pár dnech už jsem nenastartoval. Po pár pokusech střelba do výfuku, až mi to roztrhlo tlumič výfuku. Takže nespálená směs? Vytaženy svíčky, všechny "mokré", takže očištění, osušení a pak start na první brnknutí. Po pár dnech se situace opakovala. Po té tedy proběhla už zmíněná kontrola vstřiků, kontrola tlaku na liště, výměna svíček a motor se chová stejně. Na volnoběh a benzín se třepe, nejede na všechny válce, po přepnutí na lpg se motor zklidní a běží jak má. V zátěži už ale vynechává, ať benzín či lpg. Nějký tip co s tím?

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
27-04-2018 08:49 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 6 592
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 41
Příspěvek: #2
RE: WJ 4.0 P0171
Nijak to možná nesouvisí, ale mám stejný problém na koktě. Jen naopak, na BA supr na lpg se klepe jak ratlik. Nejde na všechny valce, volnibeh houpe od 100 -1000rpm, za jizdy poskakuje jak koza .... atd.
Diagnoza špatná řídící jednotka lpg. Tak snad to nebudeš mít stejně s benzínem

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992;
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
27-04-2018 11:19 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #3
RE: WJ 4.0 P0171
4,0l nema nahodou detonacni cidlo ??

prilis chuda smes - PC se snazi obohatit a nestiha se to palit - ulite svicky, ale zda to dava lambda aby se obohacovalo, nebo to pali v blbou chvili/cidlo kliky/ - podobne se mi tu chovalo XJ, a start, sem tam skobrtlo ale nemelo silu jet a byl to snimac kliky i kdyz byl zanovni

Pokud ti to dela Benal i LPG, tak bych tlak paliva a vstriky/rozpraseni/ vyloucil a musi bejt problem s jiskrou ci s casem kdy je,max s mnozstvim paliva/lambda/ a pak uz jen zda jde vzduch, ten je tez spolecnej-videl jsem uz totalne zablacenej filtr a kdyz uschnul, neprosel vzduch

Pokud by zlobila RJ benalu a LPG krade a jen moduluje jeji signaly, tak moduluje i chyby............

Videl bych to na tu vyjizdku - copak na ni vse auto absolvovalo ?? Nezhasnulo to treba v hluboke louzi a nezatopily se lambdy- me ji to takhle odpalilo, neni netesnost na snorchlu a zalepene sani.
Jednou mi motor prskal kdyz jsem mel paru/vodu u svicek z brodeni. Start sel, ale jak se ohrali kapicky vody tak udelali paru a jiskry skakali na hlavu a ne na svicce

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
27-04-2018 02:32 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #4
WJ 4.0 P0171
Na vyjizdce byly hluboke louze blata. V jedne jsem zustal stat, takze zdechnout motor, vysoukat se oknem ven, zapojit lano a cuk ven. Lambda jako takova kazdopadne chybu nehlasi. Ted zrovna jsem ji natvrdo odpojil, abych ji pripadne vyloucil, ale chova se to stejne.

Vzduchovy filtr byl ok, je uz i jiny, zkouseno i bez sani. Cidlo klepani netusim. Kontrola tesnosti sacich parohu taky ok. Jsem tu prasil benzinovym cisticem kolem a nic, motor nezareagoval. Tak ja uz nevim.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
27-04-2018 03:34 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #5
WJ 4.0 P0171
Obe lambdy odpojene a beze zmeny. Prvni lambda vymenena za kdysi puvodni, snad jeste dobrou, co byla menena jen preventivne pri prilezitosti sundani vyfukovych svodu a take beze zmeny. Takze lambdy to pravdepodobne nedelaji.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
27-04-2018 04:45 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #6
WJ 4.0 P0171
Telenovela pokracuje, sesty valec nehori. Na benzin, po odpojeni konektoru sesteho vstriku se chod motoru nezmeni. Vysvetluje to chudou smes, kterou lambda detekuje? Asi ano, kdyz nespaleny vzduch projde z valce ven. Na lpg to na volnobeh bezi na vsechny valce, az v zatezi vynechava. Kdyz za behu na lpg odpojim sesty plynovy vstrik, beh motoru se zneklidni a kdyz pak preponam mezi benzinem a lpg za behu, tak vse beze zmeny, motor jde stejne neklidne.

Ze by byl spatny benzinovy sesty vstrik, byt byl kontrolovany? A v zatezi ecu pak saha do rizeni i plynoveho vstriku? Je to moc scifi? :) Mimo jine, napeti na konektoru toho vstriku je.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
27-04-2018 05:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #7
RE: WJ 4.0 P0171
Prehodit vstrik nekam dopredu a bud civka ci vstrik - bud neni jiskra ci benal.

Spis se priklanim k civce - kdyz by to slo na LPG, po chvilce by to poznalo spravnou smes, a slo to normalne, takze to spis nezapaluje, jedine ze by v RJ odeslo rizeni sesteho vstriku/pokud to muze nastat/ - pokud ale ten samej vstrik bude zlobit nekde vepredu, tak je to vstrikem, pokud nebude, hledas dal -zda RJ ci jiskra

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
27-04-2018 06:10 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 210
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 5
Příspěvek: #8
WJ 4.0 P0171
Tak jsem tedy sundal vstrikovaci listu s tim, ze sesty vstrik prehodim jinam a uvidi se, zda se problem presune. Jenze sesty vstrik ze strany od listy za*ebany...
[Obrázky: 272a8ae834120451de917b8f6990eb5e.jpg]
Jsem zas slepe nekomu veril, ze vstriky kontroloval. Ja blb. Takze pro jistotu vsechny vstriky ven, ocistit dosedaci plochy pod gumickama atd. Nastesti zadny z nich takto uz nevypadal. Sesty jsem zamenil pro jistotu s jinym, nahodil na auto a svete div se, vse funguje na plny pocet valcu. A s prevrtanou klapkou, co jsem v zime udelal, to jede citelne lip. ;)

Diky moc za rady.

Jeep Grand Cherokee WJ, +6"+, NV241+2Low, 37" BFG KM3, hydroassist, antirock, longarmy - přední 3link, zadní 4link, nápravy z trola...
27-04-2018 07:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 114
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #9
RE: WJ 4.0 P0171
pěkný PalecNahoru

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
27-04-2018 07:48 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #10
RE: WJ 4.0 P0171
Kdyz uz to mas rozvrtany- nameril bych komprese, zda neni na 6 tem valci neco spatne a spatnym spalovanim se zanasi vstrik.......aby se to za 100 km nevratilo,

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
27-04-2018 07:55 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 2 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro pipos4x4 za tento příspěvek:
standa.t, mmarek
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)