Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WG za jízdy chcipne
Autor Zpráva
JardaFGS Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 3
Připojen(a): 05-07-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
WG za jízdy chcipne
Zdravím,
WG 2.7 CRD 2004, mám ho pár měsíců a teď už 2 dny řeším toto. Za jízdy, je jedno jestli při akceleraci, nebo při jízdě stabilní rychlostí zdechne. Je to jako kdyby si člověk vypnul klíček. Rozsvítí se kontrolka řízení motoru, oranžová a auto normálně hned jde nastartovat. Kontrolka pak zhasne. Diagnostika nic nevypadala. Můj tip je nějaký relé, nevím jak to má jeep, ale u VW t4 nám něco podobného dělalo relé zhaveni, který pouští proud do ŘJ. Díky za rady a doporučení.
Jarda
06-07-2018 07:14 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 11 918
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 33
Příspěvek: #2
RE: WG za jízdy chcipne
(06-07-2018 07:14 AM)JardaFGS napsal(a):  Zdravím,
WG 2.7 CRD 2004, mám ho pár měsíců a teď už 2 dny řeším toto. Za jízdy, je jedno jestli při akceleraci, nebo při jízdě stabilní rychlostí zdechne. Je to jako kdyby si člověk vypnul klíček. Rozsvítí se kontrolka řízení motoru, oranžová a auto normálně hned jde nastartovat. Kontrolka pak zhasne. Diagnostika nic nevypadala. Můj tip je nějaký relé, nevím jak to má jeep, ale u VW t4 nám něco podobného dělalo relé zhaveni, který pouští proud do ŘJ. Díky za rady a doporučení.
Jarda

sežeň si DRB diagnostiku, ale možná to budou dělat vstřiky nebo tak něco, u 2.7CRD člověk neví dne ani hodiny Chehták
06-07-2018 07:51 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Wily za tento příspěvek:
paulie
JardaFGS Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 3
Připojen(a): 05-07-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #3
RE: WG za jízdy chcipne
Dík za názor.
Ty vstriky bych neřekl, auto jede opravdu úplně v pohodě. Je to fakt jako kdyby jsi to za jízdy chcipnul klíčkem. Včera za cca 40 km to udělalo 2 krát.
Diagnostika prý hlásila 1 chybu v paměti, ale nijak ji nespecifikovala. To DRB asi jen tak neseženu, mám s tím Teda zajet do autorizaku a nechat to napíchnout?
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-07-2018 11:30 AM od JardaFGS.)
06-07-2018 11:30 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Jarda 58 Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 630
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 39
Příspěvek: #4
RE: WG za jízdy chcipne
(06-07-2018 11:30 AM)JardaFGS napsal(a):  Dík za názor.
Ty vstriky bych neřekl, auto jede opravdu úplně v pohodě. Je to fakt jako kdyby jsi to za jízdy chcipnul klíčkem. Včera za cca 40 km to udělalo 2 krát.
Diagnostika prý hlásila 1 chybu v paměti, ale nijak ji nespecifikovala. To DRB asi jen tak neseženu, mám s tím Teda zajet do autorizaku a nechat to napíchnout?
DRB seženeš asi jen v autorizovaném servisu, nebo zkus Memtech v Mnichovicích

"" benzín je odpad při výrobě nafty JazykoPlaz ""
06-07-2018 12:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pecik Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 32
Připojen(a): 16-12-2017
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #5
RE: WG za jízdy chcipne
V lednu jsem koupil 2.7 r.v.2002. Ujeto 19000 km. Řešil jsem to tu na foru. Podobné problémy. Hodně lidí radilo čidla na liště, čidlo kliky vys. čerpadlo. Začal jsem na DRBU v Hradci u Kratochvíla, nic neukázala. Prý to tam nechat do rána, a ráno že napíchnou DRBA a že uvidí. Vyhrožovali i chybou v převodovce atd.
Zajel jsem k medvědářovi, udělal baňkovej test a jasně pátej vstřik.
Odvezl jsem to Koudelkovi do Olomouce. Taky test vstřiků. No a že vstřiky musí ven. Samo že k 5 ani ke 4 se nemůže. Nepomohlo ani spuštění motoru. Takže motor ven. Repasovanej 5 vstřik, ostatní vyčištěny a motor zpět. Od té doby jsem najel cca 4 tisíce km a vše v pohodě. Ale je to drahá záležitost. Třeba budeš mít menší problém.
Držím palce.
06-07-2018 04:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pecik Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 32
Připojen(a): 16-12-2017
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #6
RE: WG za jízdy chcipne
Zkus ještě naklikat klíčkem závadu.
06-07-2018 04:59 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
JardaFGS Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 3
Připojen(a): 05-07-2018
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #7
RE: WG za jízdy chcipne
(06-07-2018 04:59 PM)pecik napsal(a):  Zkus ještě naklikat klíčkem závadu.

Co prosímtě znamená naklikat klíčkem závadu? Díky
06-07-2018 05:24 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mik Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 096
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 25
Příspěvek: #8
RE: WG za jízdy chcipne
(06-07-2018 05:24 PM)JardaFGS napsal(a):  
(06-07-2018 04:59 PM)pecik napsal(a):  Zkus ještě naklikat klíčkem závadu.

Co prosímtě znamená naklikat klíčkem závadu? Díky




XJ 4.0 RG , WG 3.1TD Mustafa , ex. WJ 4.0
06-07-2018 06:20 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
sam Offline
profesionální rýpal

Příspěvků: 3 118
Připojen(a): 15-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 43
Příspěvek: #9
RE: WG za jízdy chcipne
Video pěkné, ale já ještě nepotkal 2,7 u které by to něco ukázalo. Včetně bohužel té mojí. Zklamánek

WG 2,7 CRD, 2004,úprava ADVENTURES
07-07-2018 01:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
paulie Offline
Jeep sběratel

Příspěvků: 1 964
Připojen(a): 30-10-2013
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #10
RE: WG za jízdy chcipne
(06-07-2018 04:50 PM)pecik napsal(a):  V lednu jsem koupil 2.7 r.v.2002. Ujeto 19000 km. Řešil jsem to tu na foru. Podobné problémy. Hodně lidí radilo čidla na liště, čidlo kliky vys. čerpadlo. Začal jsem na DRBU v Hradci u Kratochvíla, nic neukázala. Prý to tam nechat do rána, a ráno že napíchnou DRBA a že uvidí. Vyhrožovali i chybou v převodovce atd.
Zajel jsem k medvědářovi, udělal baňkovej test a jasně pátej vstřik.
Odvezl jsem to Koudelkovi do Olomouce. Taky test vstřiků. No a že vstřiky musí ven. Samo že k 5 ani ke 4 se nemůže. Nepomohlo ani spuštění motoru. Takže motor ven. Repasovanej 5 vstřik, ostatní vyčištěny a motor zpět. Od té doby jsem najel cca 4 tisíce km a vše v pohodě. Ale je to drahá záležitost. Třeba budeš mít menší problém.
Držím palce.
a viděl jsi ten motor venku? Chehták aby nad ním jen nebyla vyřezaná a zavařená díra v kastli...

tel. 604353752
07-07-2018 01:08 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)