Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WJ 4.0, swap AW4 místo 42RE
Autor Zpráva
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 951
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #1
WJ 4.0, swap AW4 místo 42RE
Jeepku jsme už před lety koupili s ne úplně 100 procentní převodovkou, kdy jednička při ostřejším rozjezdu cukala a v prudkém kopci prokluzovala. Když se s tím člověk naučí jezdit, tak o tomto ani neví. Chová se to stále stejně bez zhoršování se, každopádně bych to rád definitivně dořešil. Převodovky 42RE nejsou žádná sláva a než ztrácet čas a peníze s ní, rád bych swapnul AW4, co jezdily v XJčkách. Mechanická část s potřebnými díly by měla být vcelku v klidu, ale to nejsložitější bude asi elektrika a předrátování. Čtyřlitrové WJ má jednu společnou řídící jednotku pro motor i převodovku (tedy pokud vím), takže po odpojení převodovky bude potřeba jednotce naemulovat, že tam převodovka je, ať se vše chová korektně. V podstatě ani nevím, co motor bude dělat, když původní převodovku odpojím, zda se "jen" rozsvítí check-engine, nebo jednotka bude šahat do řízení motoru?

Má někdo zkušenost s něčím takovým? Snad Palo? Díky.

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241 + 2Low + SYE, 37" BFG KM2, HD trackbar, longarmy - přední 3link, zadní triangulated 4link, nápravy z trola...
22-09-2018 07:31 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 766
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #2
WJ 4.0, swap AW4 místo 42RE
Kdyz jsem to chtel delat na zj tak mi palo rekl at se na to vyseru... Tak sem nechal udelat

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
22-09-2018 09:31 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 384
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #3
RE: WJ 4.0, swap AW4 místo 42RE
akoze nie ze by to neslo...robili sme niekolko swapov AW4 do TJ aj do ZJ...a u zj je tono dost jednoduchsie ako u wj a aj tak je to kopec dratovania. A vo finale vymenis 4kvalt za priblizne rovnaky 4 kvalt. Navyse 42Re je lepsie odstupnovana a radi krajsie ako AW4.

Wj je komplet PCI bus. Ziadna riadiacka z aw4 to nepozna. Takze ti ostane len sci komunikacia. Spolupraca s autom veskera zadna..Musis presvedcit povodnu rj ze nemala AT alebo naopak jej simulovat vsetky signaly. ... a tak podobne

Ked to zhrniem, tak ako projekt pekne ale inak si myslim ze nezmysel. Za rovnake prachy co do toho nasypes a mrte casu co nad tym stravis mas komplet zrepasovanu 42re a vozis sa.

Samozrejme sa da na to pozriet aj z druhej strany a brat to ako vyzvu a radost z noveho projektu. Ak mas moznost to auto na nejaku dobu odstavit, mas k tomu vhodnu diagnostiku, ak nebudes pocitat svoj cas a pracu...

A ono 42re nie je zla prevodovka. Len sa k nej treba vediet chovat. Pouzivat OD off ked treba, pravidelna vymena oleja, nastavene brzdiace pasy, chladenie.... nezabit to velkymi kolesami bez zmeny prevodu v diferakoch

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
23-09-2018 10:32 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 951
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #4
WJ 4.0, swap AW4 místo 42RE
Dekuji Palo, tohle jsem potreboval vedet, z jineho uhlu pohledu. Jako projekt to neberu, to uz radeji nejake kone navic kompresorem apod., ale...cas umim i travit jinak nez hrabanim se v aute. :) Chci proste funkcnost a dle moznosti spolehlivost + pri jednom vyreseni zavady timto.

Nejaci polaci na aw4 jezdi a dobry. Na us forech se k te 42re taky moc dobre nevyjadruji, takze proto jsem to chtel resit takto. Prevody mam +- adekvatni k 37", o/d pouzivam take. Takze asi tedy necham puvodni prevodovku...

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241 + 2Low + SYE, 37" BFG KM2, HD trackbar, longarmy - přední 3link, zadní triangulated 4link, nápravy z trola...
23-09-2018 02:38 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)