Mirda
JFcz-Používá247
Příspěvků: 2 475
Připojen(a): 29-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
|
DieselGas
Přestavba u nafty probíhá obdobně jako přestavba u moderních benzínových přímovstřiků, kde se vstřikuje část benzínu a část plynu (LPG, CNG). U nafty je to obdobné, vstřikuje se určitý poměr nafty a určitý poměr plynu. Vznícením nafty se zapaluje plyn. Přestavba je o dost náročnější - vyžaduje montáž sondy do výfuku a montáž čidel klepání na blok válců. Tyto systémy se využívají např. v zemědělství, v autobusech městské dopravy, velké dodávky a nákladní vozy. Návratnost je delší, než u běžných benzínů. Proto se to u osobáků moc nepoužívá. Poměr benzín plyn je jiný než poměr nafta plyn.
Výhody pro naftu jsou taková, že je tam úspora nafty cca 30%, ale šetří to filtr pevných částic, nárůst krouťáku a celkově výkonu, neplatí se silniční daň atd.. Takže ve výsledku úspora tam je.
WK2 2014 3.0 V6 Overland (s)
XK 5.7 Overland, Q D II, 09, 2" Lift, kola MOAB (m)
XK 5.7 Limited, Q D II, 2" Lift, kola MOAB (m)
WH 4.7 Limited, Q D II, 2"Lift, kola MOAB, Warn 9.5xp + dálka, (m)
WK 3.7 Laredo - CB, jinak civil (m)
http://www.lpgpower.cz
Minulost, současnost, budoucnost - jedním slovem JEEP
|
|
20-02-2019 12:17 PM |
|
|
Mirda
JFcz-Používá247
Příspěvků: 2 475
Připojen(a): 29-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
|
RE: Mirdova WK2
https://lpg-agcplus.cz/cs/prestavby-na-lpg/dieselgas
Ono vlastně je vše na webu, tak co bych tady vymejšlel romány
WK2 2014 3.0 V6 Overland (s)
XK 5.7 Overland, Q D II, 09, 2" Lift, kola MOAB (m)
XK 5.7 Limited, Q D II, 2" Lift, kola MOAB (m)
WH 4.7 Limited, Q D II, 2"Lift, kola MOAB, Warn 9.5xp + dálka, (m)
WK 3.7 Laredo - CB, jinak civil (m)
http://www.lpgpower.cz
Minulost, současnost, budoucnost - jedním slovem JEEP
|
|
20-02-2019 12:20 PM |
|
|
LandEagle
****
Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
|
RE: DieselGas
CITUJI Z WEBU
Přestavba diesel motoru na mixování paliv - nafta/LPG je naprosto neinvazivní. Zásah do motoru ani jeho příslušenství není nutný. Přestavba spočívá v osazení reduktoru tlaku plynu a řídící jednotky plynu.
Do sání jsou poté zavedeny výstupy vstřikovačů plynu a na výfukové potrubí je osazeno čidlo teploty výfukových plynů a lambda sonda. Samozřejmě nechybí ani čidlo klepání motoru kvůli eliminaci detonačního spalování.
S Jeepem poznas lidi.
ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
|
|
20-02-2019 12:46 PM |
|
|
LandEagle
****
Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
|
RE: DieselGas
(20-02-2019 12:46 PM)LandEagle napsal(a): CITUJI Z WEBU
Přestavba diesel motoru na mixování paliv - nafta/LPG je naprosto neinvazivní. Zásah do motoru ani jeho příslušenství není nutný. Přestavba spočívá v osazení reduktoru tlaku plynu a řídící jednotky plynu.
Do sání jsou poté zavedeny výstupy vstřikovačů plynu a na výfukové potrubí je osazeno čidlo teploty výfukových plynů a lambda sonda. Samozřejmě nechybí ani čidlo klepání motoru kvůli eliminaci detonačního spalování.
chapu to nasledovne:
vrta se nekde do sani, takze invaze je stejna jako u benzin-lpg
popis prubehu instalace BENZIN-LPG zde
http://www.lpg-autogascentrum.cz/prubeh-...a-lpg-cng/
S Jeepem poznas lidi.
ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-02-2019 12:52 PM od LandEagle.)
|
|
20-02-2019 12:48 PM |
|
Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro LandEagle za tento příspěvek:1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro LandEagle za tento příspěvek
standa.t
|
Mirda
JFcz-Používá247
Příspěvků: 2 475
Připojen(a): 29-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 9
|
RE: DieselGas
přesně, invaze vstřiků, nahlodání izolace u el svazků a pak ti ředí naftu s úhlovodíky
WK2 2014 3.0 V6 Overland (s)
XK 5.7 Overland, Q D II, 09, 2" Lift, kola MOAB (m)
XK 5.7 Limited, Q D II, 2" Lift, kola MOAB (m)
WH 4.7 Limited, Q D II, 2"Lift, kola MOAB, Warn 9.5xp + dálka, (m)
WK 3.7 Laredo - CB, jinak civil (m)
http://www.lpgpower.cz
Minulost, současnost, budoucnost - jedním slovem JEEP
|
|
20-02-2019 01:08 PM |
|
|
JaneK
Záběhlický Seagal
Příspěvků: 21 828
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 238
|
RE: DieselGas
Videl jsem to kdysi na veletrhu v Brne, na kamionu. To bylo neinvazivnich prvku
Az se z toho Panther malem osypal
Ma to vubec nejaky smysl?
Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava ......
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
|
|
20-02-2019 01:16 PM |
|
|
Tom
-
Příspěvků: 811
Připojen(a): 20-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 7
|
RE: DieselGas
jj nárůst výkonu
JK Crumb
CJ7 AMC304, Golden Eagle
Renegade Trailhawk
|
|
20-02-2019 02:30 PM |
|
|
LandEagle
****
Příspěvků: 7 974
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
|
RE: DieselGas
lpg chip :)
kroutak skoro jako tesla
S Jeepem poznas lidi.
ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold after 60tkm)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold after 20tkm)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked after 60tkm)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked after 250tkm)
ITES NOW
|
|
20-02-2019 03:02 PM |
|
|
JaneK
Záběhlický Seagal
Příspěvků: 21 828
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 238
|
RE: DieselGas
VM jde nafouknout na 300 PS cistym vzduchem, proc to komplikovat LPG
Krome toho vystaviste jsem se s tim nikdy nesetkal. A to uz je let....
Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava ......
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
|
|
20-02-2019 03:23 PM |
|
|
pipos4x4
Jeep x Jeeb
Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
|
RE: DieselGas
(20-02-2019 03:23 PM)JaneK napsal(a): VM jde nafouknout na 300 PS cistym vzduchem, proc to komplikovat LPG
Krome toho vystaviste jsem se s tim nikdy nesetkal. A to uz je let....
Ale od 5-6000 ot/min uz nestiha nafta horet, takze s LPG se dotoci i na 9000 ot/min ....ziskas i rozsah , nejenom kone ......jen jestli to budou chapat pisty , ojnice a klika
Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
|
|
20-02-2019 03:26 PM |
|
|