Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TJ - vyber motorizace a prevodovky
Autor Zpráva
PETARDAK Offline
JEEPař z Valach :-)

Příspěvků: 2 593
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 19
Příspěvek: #1
TJ - vyber motorizace a prevodovky
(29-04-2019 08:52 AM)LandEagle napsal(a):  
(27-04-2019 06:43 AM)PETARDAK napsal(a):  TJ 4litr s manuálem, tady moc lidí nemá... v OFF i na silnici, tam to naopak, proti automatu byla "střela". Dík tomu, že manuál ti "nesežere" kus výkonu jako automat, mě u této kombinace, ani nenapadlo že by chtělo do převodů zasahovat... Mrkálek

ten automat toho sezere u 4L tolik ze to stoji za zminku?

dik

Pokud máš možnost střídat +/- stejné auto, se stejnou motorizací, ale manuál proti klasickému US automatu 3q+O.D. tak objektivní i pocitový rozdíl je obrovský... byl jsem s Quadrem TJ kupovat (taky US verze s převody 3,73)a při prvním svezení, mi vypadly oči z důlků Neviňátko

"takovej benzínovej machr, co vidí kousek polní cesty s blátem a nejede......" Z_trnda_fiba
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=1207
29-04-2019 09:04 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro PETARDAK za tento příspěvek:
LandEagle
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 218
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #2
RE: TJ - vyber motorizace a prevodovky
jako pokracovani diskuse o prevodech TJ
http://jeepforum.cz/showthread.php?tid=3...#pid275989

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked)
JEEPLESS NOW
29-04-2019 10:31 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
LandEagle Offline
****

Příspěvků: 7 218
Připojen(a): 17-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #3
RE: TJ - vyber motorizace a prevodovky
2.5 L AMC Straight-4 engine
1997–2002
3-speed 30RH automatic
5-speed AX-5 manual


2.4 L PowerTech
2003–2006
2003–2006 4-speed 42RLE automatic (OD off feature on dash)
2003–2004 5-speed NV1500 manual
2005–2006 6-speed NSG370 manual 2005–2006

4.0 L AMC Straight-6 engine
1997–2006
1997–2002 3-speed 32RH automatic
2003–2006 4-speed 42RLE automatic
1997–1999 5-speed AX-15 manual
2000–2004 5-speed NV3550 manual
2005–2006 6-speed NSG370 manual


zdroj
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Wrangler_(TJ)

S Jeepem poznas lidi.

ZJ 4 stock and beautiful laredo (sold)
ZJ 5.2 stock and evil limited (sold)
WJ 4.7 HO, Overland, all goodies in (wrecked)
WK 3.7 unlimited tested (wrecked)
JEEPLESS NOW
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 29-04-2019 10:45 AM od LandEagle.)
29-04-2019 10:38 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PeCa Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 48
Připojen(a): 23-09-2017
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #4
RE: TJ - vyber motorizace a prevodovky
Jelikož tady LE odkazuje nepřímo na mé předchozí příspěvky, tak:
3.73 + pneu 33" je dle mejch poznatků taková eko kombinace, která např. na Prahu není úplně nejlepší. Na dálku převodově OK, ovšem další člen rovnice by se nesměl jmenovat "aerodynamika TJ". Prostě mi to na daným typu auta nedává smysl. Za mě: krajní kombinace, kdy se při citlivým (citlivým!) užívání ještě nehnojí technika. Tedy snad. Man., 33" + 4.11 na mý ježdění asi ideál; mám téměř přesně 1/3 město, 1/3 dálnice, 1/3 okresky. Osobně půjdu spíš do menšího, ale komplexně vychytanýho liftu 2,5" a 32" x 10,5" R15 bez změny převodu. Oběma nám bude líp.
Tolik za mě a všem Jeepům zdar!

Bílej ZG 4.0 Limited, r.v.1995, AT 31", 2" zvedlej. Pohodovej dálník.
Červenej TJ 2002 Sport, 4.0 man., cca 4" liftík, 33" AT.
Praha - Jevany.
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30-04-2019 09:57 PM od PeCa.)
30-04-2019 09:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro PeCa za tento příspěvek:
LandEagle
lucius Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 193
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 32
Příspěvek: #5
RE: TJ - vyber motorizace a prevodovky
Já tedy na 33kach (3,73) používám strašně málo pětku. Psal jsem to tady už někde, že jen výjimečně při dlouhé spíš klesající rovince. Na pětku prostě chybí síla.

Jeep Grand Cherokee ZJ Base narozen Detroit 25.9.1992; liff 7" ; MT 255/85 R16; LPG ; Akebano WJ ; dual aku
http://lucius69.rajce.idnes.cz/
vin 1J4GZ68S8PC535917
https://www.youtube.com/channel/UCv2h3CF...6FqPnEguyA
01-05-2019 07:57 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
PeCa Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 48
Připojen(a): 23-09-2017
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #6
RE: TJ - vyber motorizace a prevodovky
lucius: Já na pětku v klidu vyběhnu i Jižní spojku od Barrandovského mostu nahoru k D1. Možná motor, ale tady si nejsem jistej, jak to je: viděl jsem 4.0 HO se zapsaným různým výkonem , což bylo asi podle cílových trhů, ne? Ale jestli to opravdu škrtili, nebo jen psali, netuším. Já 142 kW/4.600 u TJ, 135/4.750 u ZG.

Bílej ZG 4.0 Limited, r.v.1995, AT 31", 2" zvedlej. Pohodovej dálník.
Červenej TJ 2002 Sport, 4.0 man., cca 4" liftík, 33" AT.
Praha - Jevany.
01-05-2019 10:00 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)