Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Přeplňování motoru a LPG
Autor Zpráva
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 916
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #1
Přeplňování motoru a LPG
Prozatím je to v teoretické rovině, ale zvažuji na 4.0 motor ve WJ napáchat kompresor. Co se týče dodání extra paliva navíc, je to ve světě odzkoušené a tedy by s tím neměl být problém dodáním 7 vstřiku, který bude řídit separátní řídící jednotka na to určená. Nevím ale, jak to řešit při provozu na LPG. Plynová jednotka nebude vědět, že "pod tlakem" potřebuji víc paliva. Nebo se jí to bude dát naučit, dle jejího MAP sensoru? Asi otázka spíš na plynaře, a taky samozřejmě dle použitého typu LPG.

Nebo to přes LPG neřešit a ten sedmý vstřik benzínu bude moct do sání dodávat benzín i při běhu na LPG? Není to moc fantasmagorie? Chehták

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241 + 2Low + SYE, 37" BFG KM2, HD trackbar, longarmy - přední 3link, zadní triangulated 4link, nápravy z trola...
28-07-2019 01:19 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 17 439
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 85
Příspěvek: #2
RE: Přeplňování motoru a LPG
...jestli už máš sníženou hlavu, kovaný písty, titanový ojnice, odlehčenej setrvák, všechny komponenty vyvážený, ostrou vačku, zvětšený kanály, upravenej předstih a 300koní je ti pořád málo, pak bych taky přemejšlel o kompresoru Mrkálek
...v každý druhý hospodě musí ještě sedět dědek, kterej takový kouzla kdysi dělal, třebas se ještě rozpomene PalecNahoru

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
28-07-2019 02:12 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro standa.t za tento příspěvek:
mmarek, Jarda K, LandEagle
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 916
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #3
RE: Přeplňování motoru a LPG
NIc z výše popsaného nemám, protože vzhledem k vynaloženým investicím ten zisk koní je slabý. Jen klasika, výfuk, sání, větší klapka. Mít tam těch zmíněných 300 koní, tak si pískám a neřeším nic. Mrkálek Nepotřebuji s tím závodit, to s tou obludou ani nejde, ale před pár týdny v Bosně, když mne v kopci v serpentinách, takových vracečkách málem kamión tlačil, to už bylo moc. Chehták Normálně na silnici to jede pěkně, brzda provozu určitě nejsem, spíš naopak, ale silniční kopce, čtyrlitrový motor a 37" kola, to už nebylo nejlepší..

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241 + 2Low + SYE, 37" BFG KM2, HD trackbar, longarmy - přední 3link, zadní triangulated 4link, nápravy z trola...
28-07-2019 03:13 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 17 439
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 85
Příspěvek: #4
RE: Přeplňování motoru a LPG
...tak potom znam ještě jednu super metodu na brutální zvýšení výkonu a tou je změna převodů PalecNahoru Chehták

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
28-07-2019 03:50 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro standa.t za tento příspěvek:
Jarda K
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 916
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #5
RE: Přeplňování motoru a LPG
To ale není tak cool. ChehtákChehtákChehták Převod mám 4,625:1, takže dobrý, ale pomalejší by to sneslo určitě.

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241 + 2Low + SYE, 37" BFG KM2, HD trackbar, longarmy - přední 3link, zadní triangulated 4link, nápravy z trola...
28-07-2019 04:29 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 352
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #6
RE: Přeplňování motoru a LPG
4.0 na 37" a s 42RE potrebuje aspoň 5.13
a skôr ako tam pchať kompresor by som z toho spravil 4.6 -4.7 stroker a hotovo. Nevěřícník

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
28-07-2019 07:38 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro palo-cherokee za tento příspěvek:
standa.t, Luma, mmarek
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 3 310
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #7
RE: Přeplňování motoru a LPG
Me na 4,7 by asi stacilo +10% , ale to ze 4,625 nevychazi...ale Fidel ted nejake 4,8 nasel, prevod 5.1 dela Nitro a 5,4 co mel kamos v Patrolu uz by bylo extremne pomaly a 40" Maxxise na WJ uz nedam.......

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock, 37'' KM2, 36" Simex T3, 200Cell+Flowmaster70 3'', Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=x--C4KzScOE
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
28-07-2019 07:40 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro pipos4x4 za tento příspěvek:
mmarek
JaneK Pryč
Záběhlický Seagal

Příspěvků: 18 101
Připojen(a): 24-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 235
Příspěvek: #8
RE: Přeplňování motoru a LPG
Nebo prejit na diesla, ten uz tubokmpresor ma a staci jen prifounout valim_se_smichy

Just Enjoy Every Possibility!
JKR,AT, RT2LOW, 4,88 , 35, RCV, ZZ,FF, jako kava a rum ...... JazykoPlaz
(Cerne, silne, vonave a chytne za srdce)
28-07-2019 08:40 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 712
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #9
Přeplňování motoru a LPG
Predelavka 4.0 na kompresor neni celkem problem... Daji se koupit sety - teda pro xj... Ale na zj jsem po tom taky koukal cca 1500usd... Jak u wj nevim

Nevim jak by lpg kousalo zmenu z podtlaku na pretlak, ale pokud to jde tak pridat 7 lpg vstrik a musi to chodit

Odesláno z mého motorola one vision pomocí Tapatalk

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l, NP242, 5,5" Přední LA 3 link zadek short arm, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode

VW Golf VII kombi Highline 1,4 TGI
28-07-2019 09:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
mmarek Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 916
Připojen(a): 04-06-2012
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #10
RE: Přeplňování motoru a LPG
(28-07-2019 07:38 PM)palo-cherokee napsal(a):  4.0 na 37" a s 42RE potrebuje aspoň 5.13
a skôr ako tam pchať kompresor by som z toho spravil 4.6 -4.7 stroker a hotovo. Nevěřícník

Stroker je taky alternativa, a i v případě relativního "low cost" řešení jsou zisky výkonu hezké a řekl bych, že i bezpečnější vůci motoru.

Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 (LPG), + 6", 62mm TB, Command-Trac NV241 + 2Low + SYE, 37" BFG KM2, HD trackbar, longarmy - přední 3link, zadní triangulated 4link, nápravy z trola...
28-07-2019 09:50 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro mmarek za tento příspěvek:
LandEagle
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)