Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problém s prvním studeným startem - HEMI
Autor Zpráva
jirkach Offline
JFcz-NOváček

Příspěvků: 9
Připojen(a): 25-10-2014
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #1
Problém s prvním studeným startem - HEMI
Ahoj, chtěl jsem poprosit o pomoc/zkušenost - u HEMI 2005 (s LPG) se mi stává, že po prvním studeném startu motor bez problému naskočí, ale pak při přeřazení zakolísají otáčky a motor po několika vteřinách chcípne. Na druhý pokus je už všechno v pohodě a žádný jiný problém není, max. se mi občas zdá že trochu poposkakují otáčky při tempomatu na dálnici, ale je to stěží postřehnutelné.

Co jsem googlil tak by mohl být problém asi s regulačním ventilem volnoběhu, ale to na HEMI prý není samostatný díl (?). Svíčky jsou měněné, DTC Report vyhodí akorát P0300 (random misfires), ale kontrolka nesvítí, nejspíš pozůstatek štelování LPG... napadlo mě vyměnit senzor váhy vzduchu, je to blbost? Případně nějaký zkušenosti/nápady, kde začít?

Díky,
Jirka

https://www.autohled.cz/v/jeep
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-08-2019 04:38 PM od jirkach.)
15-08-2019 04:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #2
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
Netěsnost plynu... Před prvním startem po zaparkování vozidla se ti touto netěsností nahromadí plyn v sacím manifoldu. Když pak nastartuješ, tak systém se musí vypořádat s tím nadbytečným plynem a proto ti to chcípne a už to pak neudělá...

Ověření teorie: cca 20 sekund před odstavením vozidla vypni plyn tak, abys ho vyjel ze systému. Pokud to pomůže, máš příčinu. Pokud ne, hledej jinde...

Mě to dělalo také, dostával jsem random misfires, jakmile jsem začal vypínat plyn, tak klid... (auto je od pala a ten to takto vyhodnotil, možná to dělalo už předtím, než jsem to od něj koupil, těžko říci)

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
15-08-2019 04:50 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 384
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #3
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
(15-08-2019 04:50 PM)SleepyDelegate napsal(a):  (auto je od pala a ten to takto vyhodnotil, možná to dělalo už předtím, než jsem to od něj koupil, těžko říci)

Nie nerobilo to. Ale ten plyn je tam skoro od nova takže nejaké gumičky alebo tesnenia môžu byť "sešlé věkem" Plyn tam fungoval dobre, bolo v pláne ho výhľadovo (pri nejakej väčšej robote) aj pretesniť aj vymeniť dva reduktory za jeden TWIN .... ale už som sa k tomu nedostal.

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
15-08-2019 05:46 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #4
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
(15-08-2019 05:46 PM)palo-cherokee napsal(a):  
(15-08-2019 04:50 PM)SleepyDelegate napsal(a):  (auto je od pala a ten to takto vyhodnotil, možná to dělalo už předtím, než jsem to od něj koupil, těžko říci)

Nie nerobilo to. Ale ten plyn je tam skoro od nova takže nejaké gumičky alebo tesnenia môžu byť "sešlé věkem" Plyn tam fungoval dobre, bolo v pláne ho výhľadovo (pri nejakej väčšej robote) aj pretesniť aj vymeniť dva reduktory za jeden TWIN .... ale už som sa k tomu nedostal.

To je jedno... Podstatné je, že víme, kde je problém... Vzpomínám si, že než jsem ho od tebe koupil, zdrželo se to kvůli nějaké závadě na plynu, tak jsem myslel, že to mohlo být tohle... Nic nereklamuji, jen pomáhám jinému účastníku...

Co by přinesla ta výměna dvou reduktorů za Twin?

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
15-08-2019 06:05 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 384
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #5
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
(15-08-2019 06:05 PM)SleepyDelegate napsal(a):  To je jedno... Podstatné je, že víme, kde je problém... Vzpomínám si, že než jsem ho od tebe koupil, zdrželo se to kvůli nějaké závadě na plynu, tak jsem myslel, že to mohlo být tohle... Nic nereklamuji, jen pomáhám jinému účastníku...

Co by přinesla ta výměna dvou reduktorů za Twin?

Ta zavada na plyne bola hadica. Teda kunda .. vlastne kuna co ju prehryzla.

Vymena za twin znamena menej spojov menej hadic lepsie nastavenie. Ale v case ked sa to montovalo twin na trhu nebol.
Twin ma napriklad Reno v tom anglickom zazraku co vymenil za XJ.

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
15-08-2019 06:15 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro palo-cherokee za tento příspěvek:
SleepyDelegate
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #6
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
Mě se zdá nastavený dobře... Chehták Teď s ním jela Martina Prahu a zpět se spotřebou 11,6 na tachometru a to se nijak nehlídala... PalecNahoru

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
15-08-2019 06:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #7
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
(15-08-2019 06:15 PM)palo-cherokee napsal(a):  
(15-08-2019 06:05 PM)SleepyDelegate napsal(a):  To je jedno... Podstatné je, že víme, kde je problém... Vzpomínám si, že než jsem ho od tebe koupil, zdrželo se to kvůli nějaké závadě na plynu, tak jsem myslel, že to mohlo být tohle... Nic nereklamuji, jen pomáhám jinému účastníku...

Co by přinesla ta výměna dvou reduktorů za Twin?

Ta zavada na plyne bola hadica. Teda kunda .. vlastne kuna co ju prehryzla.

Vymena za twin znamena menej spojov menej hadic lepsie nastavenie. Ale v case ked sa to montovalo twin na trhu nebol.
Twin ma napriklad Reno v tom anglickom zazraku co vymenil za XJ.
A funguje to luxusně jen v my trvalý konfiguraci se mi může jen zda o nízké spotřebě. I pohodovou jízdou do 120 max se pod 20 nedostanu

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
15-08-2019 07:25 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
marko250 Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 243
Připojen(a): 02-01-2016
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #8
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
Nejpravděpodobněji to je únik LPG z reglu do sání.

Tvá stará umí jet na LPG s Hemi do 12l na 100km? A teď tu o Karkulce ChehtákChehták .Schválně jsem si natankoval z úplně prázdné full a jel na spotřebu do letošní první Bosny(SK,HU,HR,BIH) s tím,že jsem se opravdu hlídal i v rozjezdech atd. a výsledek byl kolem 15.7l/100. Normálně jezdím 18-20l/100km bez omezování,rekord mám zatím na Vitreniku(zkratka druhá strana) ukazovalo to v boji o "život" 40l/100km momentálku po pár hodinách .Ale za 12 bych to neudělal ani v benzínu.To tam máš špatný přepočet vůči kolům ne.Nebo to skutečně bylo přepočteno dle stojanu?

Jeep Grand Cherokee Hemi 5.7 Limited/2005 US /ELPIGAZ 01
15-08-2019 08:51 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Rennie Offline
OSTRAVAK

Příspěvků: 6 557
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 11
Příspěvek: #9
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
(15-08-2019 08:51 PM)marko250 napsal(a):  Nejpravděpodobněji to je únik LPG z reglu do sání.

Tvá stará umí jet na LPG s Hemi do 12l na 100km? A teď tu o Karkulce ChehtákChehták .Schválně jsem si natankoval z úplně prázdné full a jel na spotřebu do letošní první Bosny(SK,HU,HR,BIH) s tím,že jsem se opravdu hlídal i v rozjezdech atd. a výsledek byl kolem 15.7l/100. Normálně jezdím 18-20l/100km bez omezování,rekord mám zatím na Vitreniku(zkratka druhá strana) ukazovalo to v boji o "život" 40l/100km momentálku po pár hodinách .Ale za 12 bych to neudělal ani v benzínu.To tam máš špatný přepočet vůči kolům ne.Nebo to skutečně bylo přepočteno dle stojanu?

Já s anglánem 4,4 V8 300 psů jezdím napohodu za 20. Větší pneu lehce, zahrádka, ARB nárazník, 60 litrů vody, obě plné nádrže paliva plus vestavba v autě. Z Podgorice přes Rikavačko jezero do Kolašinu je to přesně 100km hodně mimo asfalt a velký stoupání a pokaždé tam spotřeba 40 na 100. Tankováno před vyjetím z Podgorice a doplněno v Kolašinu

Aristokrat Land Rover Discovery 3, 4,4l V8
Jeep 4 litr 97 drobek - PRODÁNO
Jeep Liberty KJ 3,7 V6 na ND, z motoru bude stůl Chehták
telefon 776 179 179
15-08-2019 09:01 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
SleepyDelegate Offline
CmdrOrvis

Příspěvků: 1 593
Připojen(a): 21-08-2016
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #10
RE: Problém s prvním studeným startem - HEMI
(15-08-2019 08:51 PM)marko250 napsal(a):  Nejpravděpodobněji to je únik LPG z reglu do sání.

Tvá stará umí jet na LPG s Hemi do 12l na 100km? A teď tu o Karkulce ChehtákChehták .Schválně jsem si natankoval z úplně prázdné full a jel na spotřebu do letošní první Bosny(SK,HU,HR,BIH) s tím,že jsem se opravdu hlídal i v rozjezdech atd. a výsledek byl kolem 15.7l/100. Normálně jezdím 18-20l/100km bez omezování,rekord mám zatím na Vitreniku(zkratka druhá strana) ukazovalo to v boji o "život" 40l/100km momentálku po pár hodinách .Ale za 12 bych to neudělal ani v benzínu.To tam máš špatný přepočet vůči kolům ne.Nebo to skutečně bylo přepočteno dle stojanu?

Jedinou věc nesnáším víc, než když někdo o mojí ženě říká "stará": když mi někdo naznačuje, že lžu... Zvlášť někdo, koho neznám a on nezná mě... Zákeřníček

Takže, donutil jsi mě v noci dojít do auta udělat fotku:

   

Ta spotřeba 11,6 byla v neděli, když se vrátila z Prahy, mezitím se s autem jezdilo kolem komína, takže to zase trochu narostlo...

A přečti si, co jsem psal: "se spotřebou 11,6 na tachometru"... O žádné reálné spotřebě počítané dle obvodu kol a jiných nesmyslů jsem nemluvil... Mluvil jsem o hrubé indikativní spotřebě podle tachometru... Nevěřícník

EDIT: Ale vzhledem k tomu, že reálná spotřeba LPG je o cca 15-20% vyšší, než co ukazuje počítač, tak ano, moje žena umí jezdit úsporněji než ty... (reálně tedy cca 14l/100) JazykoPlaz

Wrench, wheel, wrench, repeat... YouTube Certified Mechanic...
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 Orvis
2007 Jeep Commander 5.7 V8 HEMI Limited
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-08-2019 09:50 PM od SleepyDelegate.)
15-08-2019 09:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)