(27-01-2020 07:12 PM)Luma napsal(a): Je vice moznosti jak zmenit objem v tomto pripade.
V obou pripadech se dava klikovka z 4.2l, ktera ma vetsi zdvih a ted:
Pokud pouzijes kratsi ojnice za 4.2l tak muzes pouzit standartni pisty 4.0 a vse je ok
Pokud chces pouzit ojnice ze 4.0l a to je i zadouci, tak aby se vlezly do bloku a netriskaly pisty do hlavy, tak je nutne pouzit special pisty. Touto cestou bych chtel jit ja.
Je to dost alchymie, kratke ojnice snizuji zivotnost motoru.
Jo jo , to jsem si myslel .Díky neumřu blbej
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
(27-01-2020 07:12 PM)Luma napsal(a): Je vice moznosti jak zmenit objem v tomto pripade.
V obou pripadech se dava klikovka z 4.2l, ktera ma vetsi zdvih a ted:
Pokud pouzijes kratsi ojnice za 4.2l tak muzes pouzit standartni pisty 4.0 a vse je ok
Pokud chces pouzit ojnice ze 4.0l a to je i zadouci, tak aby se vlezly do bloku a netriskaly pisty do hlavy, tak je nutne pouzit special pisty. Touto cestou bych chtel jit ja.
Je to dost alchymie, kratke ojnice snizuji zivotnost motoru.
...nebyly by ty krátký ojnice lehčí? Když už se bude honit výkon?
byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...
Neni to jen o tom a honit se zas tak za vykonem nechci. To radsi utratim prachy za hlavu.
Its mostly about rod ratio (rod to stroke ratio). Rod Ratio = (rod length / stroke) This little calculation tells you the motor's rod angularity. A LOW rod ratio means a HIGH rod angle. A high rod angle creates a greater potential for accelerated wear to cylinder walls, pistons, and piston rings (picture an extremely low rod ratio that is driving the piston into the side of the cylinder wall). For example, a motor with a 5.400" rod length and a 3.000" stroke yields a rod ratio of 1.8:1. If we maintain the same stroke and shorten the rod length to 5.000" we get a 1.7:1 rod ratio. The rod angle has increased.
The picture on the left is Low Rod Angle (or High Rod Ratio) and the picture on the right is High Rod Angle (or Low Rod Ratio). The bottom picture is just there as an extra visual aid.
A stock 4.0L (241.5 cubic inches; 3.875" bore) has a 6.123" rod and a stroke of 3.413" so its rod ratio is 1.794
A stock 4.2L (258 cubic inches, right?) has a 5.875" rod and a 3.895" stroke so its rod ratio is 1.508.
As you already know, most guys who build their own "poor man's" stroker out of the 4.0L get the 3.895" stroke crankshaft from the 4.2L engine. On a 4.0L engine with the stock 6.123" rods and 3.875" bore, the stroker crank increases displacement to 276ci (4.5L). This gives a rod ratio of (6.123 / 3.895) = 1.572.
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27-01-2020 09:41 PM od Luma.)
Mirnej posun, budou delsi vecey a konecne slusna komunikace s Russem. Bude posilat pisty, odlehcene ojnice, bez nutnosti snizovat blok a nebo to jeste nevim KB944 pisty ale budu muset snizovat blok. Hlava pujde na ocisteni, kontrolu tesnosti, srovnani, uprava sedel tesneni, nove pruziny. Blok je cisty stejne jako hlava. No uvidime. Ted cekam na nabidku od Russe a blok pujde motorarovi na kontrolu s klikovkou.
Jeden ventil prosakoval, jinak to vypada dobre
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
03-11-2020 09:39 PM
Následující 1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Luma za tento příspěvek:1 uživatel vyslovil/li Poděkování pro Luma za tento příspěvek mmarek
(03-11-2020 09:39 PM)Luma napsal(a): Mirnej posun, budou delsi vecey a konecne slusna komunikace s Russem. Bude posilat pisty, odlehcene ojnice, bez nutnosti snizovat blok a nebo to jeste nevim KB944 pisty ale budu muset snizovat blok. Hlava pujde na ocisteni, kontrolu tesnosti, srovnani, uprava sedel tesneni, nove pruziny. Blok je cisty stejne jako hlava. No uvidime. Ted cekam na nabidku od Russe a blok pujde motorarovi na kontrolu s klikovkou.
Jeden ventil prosakoval, jinak to vypada dobre
Gdo je RUSS
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
(26-01-2020 04:27 PM)palo-cherokee napsal(a): Luma s tým NVH blokom je to dobrá voľba, akurát si po osadení kľuky zmeraj vzdialenosti od krajov. 258 kľuka má väčší zdvih a tým pádom väčšie protiváhy. Možno budeš zvnútra brúsiť, niekedy to chytá. Hlavu určite 0630, má lepší flow. A ak máš blok z 98 tak to už je nová vačka a tá je lepšia z 630 hlavou. Sanie a zvody daj 99+. Piesty napríklad KeithBlack 421.
Palo, mel jsem klikovku v bloku, ale neni videt nikde ze by chytala o blok.je potreba nejakou toleranci?
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
Nahodil jsem znovu klikovku a pisty a nikde to nestrejcha, ani u valce ani na hrane bloku, je možné ze az prijdou nove ojnice a pisty, ta to bude potreba znovu zkouknout.
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
Koukám téma mě blízký, Já sem strokera stavěl asi před patnácti roky,když jsem měl ještě XJ. Kdybys pohledel, určitě někde na netu je o tom celý popis ,jak sem dělal a co vše k tomu bylo třeba.
07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111
Tome,mambto proctene a je fakt, ze taky i tady doba pokrocila. Chci delat 4.7l s kompresnim pomerem 9.5, tedy s pisty 21ml vybrani a idealne zaroven s blokem. Mam dve moznosti, pouzit pisty s posunutym cepem vice k viku pistu jako treba ICON KB944 a standartni ojnice 4.0 a snizit blok a nebo ojnice nove a nove pisty vyoseny cep bez nutnosti snizovat blok. To muze byt dobra varianta. Jeste uvidim podle cenovky.
JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GDAND CHEROKEE WK2 5,7V8
JEEP WRANGLER YJ 4.0l You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
"Jeep" je ochranná známka vlasněná společností Chrysler Group LLC, USA JeepForum.cz není žádným způsobem majetkově spojeno s vlastníkem ochranné známky "Jeep".