Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stroker 4,0l Never stop improving!
Autor Zpráva
PavelP Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 406
Připojen(a): 17-09-2013
Přidat uživateli hodnocení 10
Příspěvek: #21
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
(27-01-2020 07:12 PM)Luma napsal(a):  Je vice moznosti jak zmenit objem v tomto pripade.
V obou pripadech se dava klikovka z 4.2l, ktera ma vetsi zdvih a ted:
Pokud pouzijes kratsi ojnice za 4.2l tak muzes pouzit standartni pisty 4.0 a vse je ok
Pokud chces pouzit ojnice ze 4.0l a to je i zadouci, tak aby se vlezly do bloku a netriskaly pisty do hlavy, tak je nutne pouzit special pisty. Touto cestou bych chtel jit ja.
Je to dost alchymie, kratke ojnice snizuji zivotnost motoru.

Jo jo , to jsem si myslel .Díky neumřu blbej Chehták

Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 V8 H.O. Overland Gaz LPG
BMW E 39 540 iA 4,4 V8 210 kW
Vosum hrnců je vosum hrnců,objem ničím nenahradíš JazykoPlaz
Fiat Ducato 120 Multijeet 2,3D
27-01-2020 07:22 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 17 928
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 86
Příspěvek: #22
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
(27-01-2020 07:12 PM)Luma napsal(a):  Je vice moznosti jak zmenit objem v tomto pripade.
V obou pripadech se dava klikovka z 4.2l, ktera ma vetsi zdvih a ted:
Pokud pouzijes kratsi ojnice za 4.2l tak muzes pouzit standartni pisty 4.0 a vse je ok
Pokud chces pouzit ojnice ze 4.0l a to je i zadouci, tak aby se vlezly do bloku a netriskaly pisty do hlavy, tak je nutne pouzit special pisty. Touto cestou bych chtel jit ja.
Je to dost alchymie, kratke ojnice snizuji zivotnost motoru.
...nebyly by ty krátký ojnice lehčí? Když už se bude honit výkon?

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
27-01-2020 09:23 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Luma Offline
včelař turista

Příspěvků: 5 539
Připojen(a): 04-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 27
Příspěvek: #23
RE: Stroker 4,0l Never stop improving!
Neni to jen o tom a honit se zas tak za vykonem nechci. To radsi utratim prachy za hlavu.

Its mostly about rod ratio (rod to stroke ratio). Rod Ratio = (rod length / stroke) This little calculation tells you the motor's rod angularity. A LOW rod ratio means a HIGH rod angle. A high rod angle creates a greater potential for accelerated wear to cylinder walls, pistons, and piston rings (picture an extremely low rod ratio that is driving the piston into the side of the cylinder wall). For example, a motor with a 5.400" rod length and a 3.000" stroke yields a rod ratio of 1.8:1. If we maintain the same stroke and shorten the rod length to 5.000" we get a 1.7:1 rod ratio. The rod angle has increased.

The picture on the left is Low Rod Angle (or High Rod Ratio) and the picture on the right is High Rod Angle (or Low Rod Ratio). The bottom picture is just there as an extra visual aid.

A stock 4.0L (241.5 cubic inches; 3.875" bore) has a 6.123" rod and a stroke of 3.413" so its rod ratio is 1.794

A stock 4.2L (258 cubic inches, right?) has a 5.875" rod and a 3.895" stroke so its rod ratio is 1.508.

As you already know, most guys who build their own "poor man's" stroker out of the 4.0L get the 3.895" stroke crankshaft from the 4.2L engine. On a 4.0L engine with the stock 6.123" rods and 3.875" bore, the stroker crank increases displacement to 276ci (4.5L). This gives a rod ratio of (6.123 / 3.895) = 1.572.


Přiložené soubory Miniatury
   

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 4,7V8
JEEP GRAND CHEROKEE WK 3,0 V6 CRD
JEEP WRANGLER YJ 4.0l
You can do almost anything with a Jeep! (OIIIIIIIO)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 27-01-2020 09:41 PM od Luma.)
27-01-2020 09:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)