Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
Autor Zpráva
XaX Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 323
Připojen(a): 26-10-2012
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #11
RE: Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
Máš fotku jak to vypadá? Pro srovnání :-)

My Passion - My Jeep

>>Aktuálně Jeep Wrangler JK Rubicon 2.8 CRD, automat, r.v.2008<<

Historie jednoho vozu - Jeep Unlimited 3.8V6 Rubicon - http://wranglerunlimited.wordpress.com/

Wrangler Evolution, Jeep Wrangler YJ - opravárenský blog: http://pasecny.wordpress.com
30-04-2020 10:32 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Tomas Novy Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 381
Připojen(a): 09-02-2016
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #12
RE: Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
   


JKU Rubicon 2010 2.8CRD Stone White
3,5" AEV, 35" Coopper Discover STT Pro, TomWoods front driveshaft, RCV front axles, Ruggerridge hood vent, ARB front bumper
A novej motor pri 132k km
30-04-2020 11:07 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
ondra_m Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 90
Připojen(a): 14-07-2017
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #13
RE: Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
A pozoroval jsi nějaký reálný přínos?

Vím, že vypadám jako kverulant, ale:
1 )Teplotu motoru to nezmění, protože termostat to udržuje tam kde to má být.
2) Když auto jede, tak ten vzduch putuje celým motorovým prostorem pod auto kde proudí kolem převodovky, redukce a dalších celků.
Takže když část vzduchu unikne horem tak proudění vzduchu kolem výfuků bude menší = víc tepla.
3) budeš v kabině dýchat vzduch z motorového prostoru, protože hned za výdechem, je zase sání do kabiny.
4) za deště půjde do motorového prostoru mnohem víc vody => koroze kabelových svazků

Jediný benefit vidím, že v létě po vypnutí motoru bude přirozeně proudit vzduch nahoru a teplota klesne rychleji.
V zimě je to naopak nevýhodou.

I přes to všechno se mi AEV kapota líbí, vypadá totiž dramaticky. :-)

Tak a do mě Chehták
30-04-2020 11:26 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
[-] Následující 3 uživatelé vyslovil/li Poděkování pro ondra_m za tento příspěvek:
LandEagle, JaneK, Elvis
XaX Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 323
Připojen(a): 26-10-2012
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #14
RE: Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
Teplota motoru není ten primární problém, máš pravdu, že ten je aktivně chlazený (když pominu to, že ventilátor spíná častěji, než by bylo nutné). Problém je teplota kolem motoru - a tím způsobené přehřívání na teplo citlivých částí, zejména řídící jednotky, baterie. A těm to 100% pomůže, protože ty v tuto chvíli nejsou chlazeny prakticky nijak, protože horký vzduch z jejich okolí prostě nemá kam odcházet. Nevím jestli jsi sahal někdy na kapotu JK v létě, podotýkám ve stínu - ten motorák je rozpálený jak kamna. Byť vajíčka jsem smažit nezkoušel Nevěřícník

Převodovka a i výfuk je chlazený primárně vzduchem, který proudí pod autem za jízdy tak jako tak, auto tam nasává vzduch hodně zespod, paradoxně kolem převodovky bude nejspíš také chladněji, protože ten horký vzduch z motoráku bude unikat i horem. To by se asi dalo změřit, ale to není můj primární problém - ten už mám vyřešený přídavným chladičem (protože převodovku jsem už upekl - bohužel Rozčarovánek) - tahání přívěsu holt nedala.

Vzduch z motorového prostoru dovnitř - no možná jo, teoreticky, to může být určitá vada na kráse Mrkálek Ale za jízdy bude ten proud vzduchu zepředu o tolik větší oproti těm otvorům, že to bude zanedbatelné, a když auto stojí, bude ten horký luft zas stoupat nahoru Mrkálek

Déšť mě osobně netrápí, auto stojí 99% času v garáži, venku je prakticky jen když jsme někde na výletě ;-) Kabelové svazky jsou stejně vystavené vlhkosti, i když auto jede v dešti (spodem se tam voda taky dostává), nemluvě o občasné bahenní koupeli Chehták, a díky tvaru těch otvorů si myslím, že se tam dovnitř moc kapek jen tak snadno "netrefí" - ale to uvidím, až budu někdy auto mýt apod.

co tam máš dál? Chehták

My Passion - My Jeep

>>Aktuálně Jeep Wrangler JK Rubicon 2.8 CRD, automat, r.v.2008<<

Historie jednoho vozu - Jeep Unlimited 3.8V6 Rubicon - http://wranglerunlimited.wordpress.com/

Wrangler Evolution, Jeep Wrangler YJ - opravárenský blog: http://pasecny.wordpress.com
30-04-2020 11:54 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
pipos4x4 Offline
Jeep x Jeeb

Příspěvků: 4 415
Připojen(a): 22-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #15
RE: Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
1) zalezi na situaci . . . .v lete 5t na vleku, rychlost mensi nez chuze a vrtule muze ten hic poslat nejenom proti prirozenemu proudeni dolu/horky vzduch stoupa/, ale i nahoru kapotou, takze pod kapotou nebude 120-130 od svodu.... atd...
2)kdyz mam svod od 8meho valce az na motorove prepazce, nevim jake je tam za jizdy proudeni.....aerodynamiku pod kapotou za jizdy jsem jeste nevidel,
ale prizvedla kapota na Patrolu udelal 6°C dolu na vystupu horke vody z hlavy motoru.... a po otevreni kapoty se na nikoho nevyvalilo horko jak z pece...
to same na mem WJ , po otevreni kapoty nemusim odskakovat, aby mi to neoparilo-nemereno, jen subjektivni pocit -ale tak 30-40 stupnu dolu
3)dychani asi muze byt problem. me to horko zase v lete ohriva predni sklo, musim vic klimovat, v zime je pernamentne vyhrivane, nenamrza ani pri blbnuti ve snehu, coz byval problem
4) dest - kvuli nemu jsem diru do kapoty neudelal, kdysi jsem z rece zajel dal, hloubs a ono mi to pak kaslikovalo, nateklo mi kolem zapalovacich civek do hlavy a jiskry skakali tak nejak nepravidelne....takze dest na motor nechci, spis jen kolem ci pred motorem tesne za chladicem jako ma WRCko

Jeeb G Ch 4,7 V8-LA +6,5'',NV 241, diff 4.625+AVM, 2x TJM Lock,37" Trepy,THY-637Y-C+ 200Cell+Flowmaster70 3'',Superchips, Throttle 70mm,Talon 9.5-BOW II..
https://www.youtube.com/watch?v=fZqO_O_X0UQ
https://www.youtube.com/watch?v=-c2yVLHD0uA
http://pipos4x4.rajce.idnes.cz/
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30-04-2020 11:58 AM od pipos4x4.)
30-04-2020 11:55 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Tomas Novy Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 381
Připojen(a): 09-02-2016
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #16
RE: Odvětrání motoráku - Poison Spyder Hood Louver
1. Teplota motoru -kdyz jsem to delal, resil jsem prehrivani motoru. Nejsem si ale jist, jak moc to pomohlo, pac jsem toho delal vice - termostat, viskospojka atd. Ted uz se mi to nehreje
2. Proudeni vzduchu kolem podvozku - zadny dopad jsem nepozoroval, ale horky vzduch z motoru ma kudy uniknout. Takze na podvozek proudi chladnejsi vzduch
3. Dychani vzduchu z motoru - zatim jsem se neotravil. Spaliny z motoru jdou preci jen do vyfuku. A ten teplejsi vzduch nikterak nepozoruju
4. Vice vody do motoroveho prostoru - jednou se mi zobrazila kontrolka vody v palivu po prujezdu myckou - tak 2 roky dozadu. Ale podle me to nema s tim odvetranim kapoty souvislost. Je ale pravda, ze mam pochybnosti o TIMPS a i Palo zminoval, ze ho mam zrejme vadny. Ale zda to ma souvislost s odvetranim kapoty netusim. Obecne jsou TIMPS znacne poruchove.

Jedina nevyhoda, kteru vidim, ze uz si nemuzu lehnou na kapotu a oprit se o predni sklo ... Tvrďák


JKU Rubicon 2010 2.8CRD Stone White
3,5" AEV, 35" Coopper Discover STT Pro, TomWoods front driveshaft, RCV front axles, Ruggerridge hood vent, ARB front bumper
A novej motor pri 132k km
30-04-2020 11:58 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)