Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jscan - rady,tipy,možnosti diagnostiky
Autor Zpráva
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 020
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #1
Jscan - rady,tipy,možnosti diagnostiky
Tady bych soustředil věci kolem diagnostiky Jscan. Sám sem hledal funkci,která dle Jscan-u tam má být ale já ji nemůžu najít. Je to “Clear VLP Counters" – Shift Counters a “Clear VLP Counters" – Tooth Counters. Jí ji v seznamu mám ale pro převodovku RFE ale já mám RLE. Takže dotaz,je tam někde pro RLE a nebo je to funkční ikdyž je tam RFE?

Zde píšou,co z kterou převodovkou u JK jde dělat. U 42RLE je psáno Quick learn a čištění VLP .
https://jscan.net/jeep-wrangler-jk-autom...smissions/

Ja mam v menu pouze pro RFE.


Přiložené soubory Miniatury
   

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 23-05-2024 10:49 PM od Harley.)
23-05-2024 10:47 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 020
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #2
RE: Jscan - rady,tipy,možnosti diagnostiky
Mluvil jsem s maníkem od Jscan a ten říkal,že přestože je tam napsáno RFE tak to funguje i pro RLE. Kdyby prý náhodou ne,tak mám se ozvat a že se na to podívaj. Jestli to funguje či ne,nemůžu posoudit. Proces se spustil a následně bylo napsáno,že je hotovo. Podle Pala není žádná vnější nebo pocitová kontrola,pouze náhled origo diagnostikou,jestli je vše na nule.
Palo taky podotknul,že je nesmysl,aby "clear VLP" bylo pro RFE převodovky,jelikož ony VLP nemají.
Jinak Quick Learn převodovky, tam konkrétně je i pro RLE.

Jen pro zajímavost,proč jsem to vše řešil. Ikdyž nesvítila kontrolka motoru,tak jsem náhodou zjistil, v paměti závad ,DTC P0935. Tzn. vysoký tlak v okruhu LPS (line pressure sensor). Tam jsou dvě elektrický věci LPS sensor,který monitoruje tlak a pak je tam VLP solenoid,který tlak reguluje. První co se má udělat je resetovat VLP counters. To nepomohlo. Kdybych neprojížděl závady,tak bych na to nepřišel,auto jelo i řadilo úplně normálně.Pak ale bez varování mi auto skočilo do nouzáku a já do práce dojel na dvojku. To už svítila kontrolka motoru a DTC P1745 Line Pressure Too High for Too Long - že ten vysokej tlak je už moc dlouho. Jak sem zjistil, tak tohle se objeví buď po ujetí 3200Km a nebo po 1000x přeřazení z 2 na 3. Je to ochrana převodovky.

Sundal jsem vanu,vyndal ven valve body a na příčinu jsem hned přišel . Konektor na LPS senzoru nebyl docvaknut . Přestože má červenou posuvnou pojistku a následně se musí pro sejmutí zmáčknout,tak i tak vyskočil.
Viz video:
https://youtu.be/oVXY2h-I_JI

Konektor jsem zpět docvakl ale pro sichr jsem to pojistil vázacím drátem.




07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
28-05-2024 08:23 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)