Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 1 Hlasů - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3,1 TD - chiptuning motoru
Autor Zpráva
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #171
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
polož si jednoduchou otázku, proč to chceš Chehták
04-11-2012 09:31 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
moloss Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 37
Připojen(a): 07-09-2012
Přidat uživateli hodnocení 2
Příspěvek: #172
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
ale jo, ja vim, asi mas recht...
Jeep_TOUGHTjeep
04-11-2012 10:11 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
michal Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 320
Připojen(a): 02-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 38
Příspěvek: #173
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
(04-11-2012 08:35 AM)mirec3107 napsal(a):  
(04-11-2012 02:09 AM)michal napsal(a):  
(03-11-2012 07:36 PM)moloss napsal(a):  cau, miro,

muzes napsat trochu vic? na cem to mas, na 3.1 td? kdes to sehnal, cena, jak to funguje, vykon, spotreba atd.? kdo ti to mo toval a tak?

diky...

PS: tak ten Venca Dvork mel nakonec asi zase pravdu, ze 3.1 tunit jde...
Nápadík



tunit jde každé elektrické čerpadlo jde jen o ojebání emisíSmíšek
ono jde tunit i mechanické úplně stejně tam ale musíš šroubovat a to v dnešní době není dost inChehták
v obou případech jen přidáváš naftu a snižuješ životnost motoruMrkálek
mas pravdu ide len o pridavanie nafty ale ak adekvatne pridavas aj vzduch nema stim zivotnost motora nic spolocne samozrejme ked to drzis v rozumnych medziach.mam Transporter T4 motor skoda octavia TDI prerobene na mTdi.neviem ci stim mas skusenosti ale ja mam a poviem ti ide to jak keby si to auto vystrelyl s praku a co sa tika emisii mTdi bolo v stredu na EK+STK a chutak to nechapal ponevac povolene emisie boly 1,28 a mTdi aj ked mu slapol na krk nepresahol 0,30:))



když ten motor nakrmíš tak to na životnost vliv máChehták
na turbu přidaš ale co?zase jen otáčky,pak dá vícNevěřícník
použils čerpadlo buď 1,6 nebo 1,9td ale tdi má vyšší hub na vačce pro větší tlakJazykoPlaz neříkám že to nefunguje,funguje to velice dobře ale nemůžeme se bavit o životnosti a srovnávat nákladovost motorů vw a jejich dílů s 3,1 od vmMrkálek
další v dnešní době podstatná věc s mtdi nedosáhneš spotřeby jako s tdiZákeřníček
05-11-2012 02:41 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #174
Re: 3,1 TD - chiptuning motoru
Nepouziva se cely cerpadlo. Streva z tdi se prehazuji do td cerpadla. Tim ti nahore zustane paka na lanko misto potenciometru a tistaku.


Nerekl bych ze to zere na mtdi. 5 to taky v poho umi. A ma to takovej ostej nastup oproti klasicky elektrice.

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
05-11-2012 05:45 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mirec3107 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 26
Připojen(a): 02-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #175
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
(05-11-2012 02:41 AM)michal napsal(a):  
(04-11-2012 08:35 AM)mirec3107 napsal(a):  
(04-11-2012 02:09 AM)michal napsal(a):  
(03-11-2012 07:36 PM)moloss napsal(a):  cau, miro,

muzes napsat trochu vic? na cem to mas, na 3.1 td? kdes to sehnal, cena, jak to funguje, vykon, spotreba atd.? kdo ti to mo toval a tak?

diky...

PS: tak ten Venca Dvork mel nakonec asi zase pravdu, ze 3.1 tunit jde...
Nápadík



tunit jde každé elektrické čerpadlo jde jen o ojebání emisíSmíšek
ono jde tunit i mechanické úplně stejně tam ale musíš šroubovat a to v dnešní době není dost inChehták
v obou případech jen přidáváš naftu a snižuješ životnost motoruMrkálek
mas pravdu ide len o pridavanie nafty ale ak adekvatne pridavas aj vzduch nema stim zivotnost motora nic spolocne samozrejme ked to drzis v rozumnych medziach.mam Transporter T4 motor skoda octavia TDI prerobene na mTdi.neviem ci stim mas skusenosti ale ja mam a poviem ti ide to jak keby si to auto vystrelyl s praku a co sa tika emisii mTdi bolo v stredu na EK+STK a chutak to nechapal ponevac povolene emisie boly 1,28 a mTdi aj ked mu slapol na krk nepresahol 0,30:))



když ten motor nakrmíš tak to na životnost vliv máChehták
na turbu přidaš ale co?zase jen otáčky,pak dá vícNevěřícník
použils čerpadlo buď 1,6 nebo 1,9td ale tdi má vyšší hub na vačce pro větší tlakJazykoPlaz neříkám že to nefunguje,funguje to velice dobře ale nemůžeme se bavit o životnosti a srovnávat nákladovost motorů vw a jejich dílů s 3,1 od vmMrkálek
další v dnešní době podstatná věc s mtdi nedosáhneš spotřeby jako s tdiZákeřníček
ne čerpadlo ja mam v tom transportéry origo Fiat Ducato 2,5 tdi môžeš použiť aj s fiat croma ale tie ťažko zeženes ducato aj croma boly prvé mechanické tdicka. tak pokiaľ neny nekdo vuul a chce mat steho 200 koni a dokáže to udržať na normlanej uzde nemusí sa báť životnosti motora. taktiež to nenaladíš za 10 minut je to robota tak na cely deň ale zato zas výsledok stoji zato. rozhodne viem že keď mi prdne čerpadlo určíte tam pôjde mechanika mam to tak aj v kia sportage 2,0 td.zo spotrebou to tažko zahibe kedže začnes vyuzivat viac vykon.ale poviem s vlasnej skusenosti tento rok 2x chorvadsko 8 ludi + batozina cestovna rychlost 100-110 a transpik mal priemer 5,5 co s td bola nerealna.
05-11-2012 07:31 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
palo-cherokee Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 888
Připojen(a): 31-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 34
Příspěvek: #176
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
OMG! čo sem pletiete VW tdi a Ducato.
Bavíme sa tu o VM 3.1 (poťažmo 2,5). Áno, je to v princípe rovnaký motor
(klasický komôrkový turbodiesel), ale to je asi tak všetko.

Pomer paliva a vzduchu musíš zachovať. Ak pomocou powerboxu "ojebeš" riadiačku, tak musíš nutne pridať vzduch. Inak tam zbytočne leješ naftu. A pritiahnutím wastegate ventilu na turbe to nevyriesiš.

Akože nehádam sa, nejaký ten efekt tam je. A dokonca sa to dá nastaviť aj tak, že to nedymí a funguje aj s pôvodným turbom. Ten motor je z výroby naladený tak nejak "konzervatívne", powerboxom to trochu posunieš.
Ale to nie je žiadny chiptuning ani nič podobné.
Je to principiálne taká istá úprava ako keď u atmosférického benzínu posunieš IAT niekam dostudena a dáš nastaviteľný MAP.

http://www.jeepparts.sk http://www.spinsro.sk
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05-11-2012 03:28 PM od palo-cherokee.)
05-11-2012 09:53 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mirec3107 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 26
Připojen(a): 02-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #177
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
(05-11-2012 09:53 AM)palo-cherokee napsal(a):  OMG! čo sem pletiete VW tdi a Ducato.
Bavíme sa tu o VM 3.1 (poťažmo 2,5). Áno, je to v princípe rovnaký motor
(klasický komôrkový turbodiesel), ale to je asi tak všetko.

Pomer paliva a vzduchu musíš zachovať. Ak pomocou powerboxu "ojebeš" riadiačku, tak musíš nutne pridať vzduch. Inak tam zbytočne leješ naftu. A pritiahnutím wastegate ventilu na turbe to nevyriesiš.

Akože nehádam sa, nejaký ten efekt tam je. A dokonca sa to dá nastaviť aj tak, že to nedymí a funguje aj s pôvodným turbom. Ten motor je z výroby naladený tak nejak "konzervatívne", powerboxom to trochu posunieš.
Ale to nie je žiadny chiptuning ani nič podobné.
Je to principiálne taká istá úprava ako keď u atmosférického benzínu posunieš IAT niekam dostudena a dáš nastaviteľný MAP.

A pritiahnutím wastegate ventilu na turbe to nevyriesiš.

neviem na turbo som este nepozeral ale nemislim ze by malo turbo ovladane cez elektricky ventyl...vecsinou ide zo sacej casti priamo hadica do wastegate..
05-11-2012 05:04 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
michal Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 1 320
Připojen(a): 02-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 38
Příspěvek: #178
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
(05-11-2012 05:45 AM)KaCzaba napsal(a):  Nepouziva se cely cerpadlo. Streva z tdi se prehazuji do td cerpadla. Tim ti nahore zustane paka na lanko misto potenciometru a tistaku.


Nerekl bych ze to zere na mtdi. 5 to taky v poho umi. A ma to takovej ostej nastup oproti klasicky elektrice.


právě že ty "střeva" tam nepasujou bo jsou el.ovládanýNevěřícník
06-11-2012 01:07 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
mirec3107 Offline
JFcz-O'mladina

Příspěvků: 26
Připojen(a): 02-11-2012
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #179
RE: 3,1 TD - chiptuning motoru
(06-11-2012 01:07 AM)michal napsal(a):  
(05-11-2012 05:45 AM)KaCzaba napsal(a):  Nepouziva se cely cerpadlo. Streva z tdi se prehazuji do td cerpadla. Tim ti nahore zustane paka na lanko misto potenciometru a tistaku.


Nerekl bych ze to zere na mtdi. 5 to taky v poho umi. A ma to takovej ostej nastup oproti klasicky elektrice.


právě že ty "střeva" tam nepasujou bo jsou el.ovládanýNevěřícník
prehadzuje sa akurat zadna hlava s vackou ale zo skusenosti vlasnej to cerpadlo vydrzi velmi malo ponevač td cerpadla maju uzsie osky takze ju krasne ustrihne:)) preto je najlepsie to cerpadlo s ducata jumpera boxera prerobys akurat tak nahon a to je vsetko
06-11-2012 07:26 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #180
Re: 3,1 TD - chiptuning motoru
Jeste jsen neviel ze by nekomu umrelo vyrabeny cerpadlo.a to jich tady jezdi mraky

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
06-11-2012 08:26 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)