Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
závada motoru 2,5 TD
Autor Zpráva
Magdon Offline
pokročilý začátečník

Příspěvků: 869
Připojen(a): 21-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #1
závada motoru 2,5 TD
Už delší dobu mám problém se startem studeného dieslu. Po nastartování motor vynechává, celkově jde tvrdě a z výfuku se valí světlý kouř. Trvá to různě dlouho, od 5 do 20 vteřin, podle doby, jak dlouho byl motor v klidu. Nepomohla výměna vstřiků, ani žhaviček.

Téměř po stejnou dobu je ručička tlakoměru oleje na nule, ale možná je to jen shoda okolností a závady spolu nesouvisí. Vadným čidlem to nebude, když se ručička konečně odlepí z dorazu, je to i slyšet na chodu motoru. Uměl by někdo poradit?

Pro lepší pochopení problému připojuju odkaz.

http://youtu.be/x32cGOGDEw0
14-11-2012 08:42 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #2
RE: závada motoru 2,5 TD
padá nafta Nevěřícník psal jsem tu o tom v sobotu. Asi bude špatnej zpetnej ventil na čerpadle. A koupil bych zpetnej ventil mezi nádrž a filtr stojí cca 260Kč a budeš mít klid Mrkálek
14-11-2012 08:57 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #3
RE: závada motoru 2,5 TD
Jo s tou naftou to ověříš tak, že napumpuješ pumpou na filtru a pak nastartuješ, jestli to bude lepší nebo v pořádku, tak ti padá ta nafta. S tím barometrem na ten olej nevím, ale je dost možný, že je to jen shoda náhod.
14-11-2012 09:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Magdon Offline
pokročilý začátečník

Příspěvků: 869
Připojen(a): 21-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #4
RE: závada motoru 2,5 TD
(14-11-2012 08:57 PM)Wily napsal(a):  padá nafta Nevěřícník psal jsem tu o tom v sobotu. Asi bude špatnej zpetnej ventil na čerpadle.

Tím to není, to bylo první, co jsem zkoušel. Když se pokusím pumpovat ručně, moc to nejde, systém je natlakovanej i po tejdnu stání. Zapadání nafty už jsem jednou měl, ale to to nestartovalo vůbec. Teď to chytá relativně dobře, akorát vynechává některej válec.
15-11-2012 09:24 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
MartyHQ Offline
denně s Jeepy

Příspěvků: 967
Připojen(a): 09-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 14
Příspěvek: #5
RE: závada motoru 2,5 TD
Ty plastový fajfky na žhavičkách jsou v pořádku? Všude dobrej kontakt? Všechny žhaví?

1999 XJ 4.0, auto, 4,10, Moab, Akebono, WJ steering
72 Charger - BB project
15-11-2012 10:46 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Wily Offline
Uz je taky pryc

Příspěvků: 14 404
Připojen(a): 17-01-2012
Přidat uživateli hodnocení 31
Příspěvek: #6
RE: závada motoru 2,5 TD
A co rozvody? (Tyčky, vahadla, hydroštěly)
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-11-2012 11:03 AM od Wily.)
15-11-2012 10:47 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Magdon Offline
pokročilý začátečník

Příspěvků: 869
Připojen(a): 21-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #7
RE: závada motoru 2,5 TD
(15-11-2012 10:47 AM)Wily napsal(a):  A co rozvody? (Tyčky, vahadla, hydroštěly)

Vahadla a tyčky jsou nový. Bojim se ale těch hydroštelů. To by totiž mohlo souviset s tím pomalým nabíháním tlaku oleje. Nebo ne?
Je velkej problém (i finančně) vyměnit olejové čerpadlo? Nebo je tam nějakej zpětnej ventil na olej, kterej by to mohl dělat?
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15-11-2012 04:41 PM od Magdon.)
15-11-2012 04:38 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Master Offline
JFcz-PoužíváČasto

Příspěvků: 642
Připojen(a): 03-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 1
Příspěvek: #8
RE: závada motoru 2,5 TD
Mě to dělalo něco podobného, když jsem byl na Šumavě, -25, musel jsem žhavit 2x až 3x, pak to nastartovalo na 3 válce, pak to vynechávalo, zvuk jako když běží kůň po dlažbě, dokud se to nezahřálo. Pokud budeš řešit hydroštely, zavolej mi. Kamarád mi to dělal na tom mým sráči než šel z domu a dával tam silnější :) ale v zimě už jsem to nevyzkoušel...
15-11-2012 07:13 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Carda Offline
JFcz-Používá

Příspěvků: 50
Připojen(a): 04-05-2012
Přidat uživateli hodnocení 0
Příspěvek: #9
RE: závada motoru 2,5 TD
Mám to samý, ale mě trochu padá nafta tak budu přidávat el. membránovou pumpu na hadici.
Co tam máš za olej v motoru ?? Motor ti cvaká když je teplý?
Pokud ne tak na hydroštely bych to neviděl.
15-11-2012 07:32 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
white Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 785
Připojen(a): 01-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #10
RE: závada motoru 2,5 TD
Podle mých zkušeností hydra cvakaj spíš u studenýho motoru, protože jak je tlačí vačka proti ventilu (u stojícího mootru) tak se z nich vyleje olej a než se znovu natlakujou tak to chvíly trvá a když už jsou opravdu KO tak to cvaká pořád.
15-11-2012 07:40 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 2 Host(é)