Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klepe motor 4,0 I 6
Autor Zpráva
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #51
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
zopakuju to Chehták "jde Ho manifold nějak nabstlit na renixovou hlavu" ? Ano? Výborně! Ne? Proč?
sorry, na tohle jsem odpověď nenašel ani na první stránce, ani na žádný jiný, jsem primitiv, potřebuju jasnou odpověď, v hádankaách se mnou zkoušela komunikovat moje žena, nedopadlo to dobře Chehták

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 17-08-2013 10:55 PM od standa.t.)
17-08-2013 10:54 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #52
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Na to Ti nikdo neodpoví,protože to nikdo nedělal.Co jsem koukal i ve světě,tak všichni na Renix spodek dávali HO hlavu.Na stejný dotazy proč nejde HO manifold a hedry na Renix,byly odpovědi,že kanály nejsou v lajně.
Proto všechny odpovědi byly,abys dal HO hlavu . Budeš to muset zkusit první.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
17-08-2013 11:25 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #53
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Právě Marty něco naznačoval, že by to tam nějak šlo, proto se týhle varianty furt držim, byla někde zmínka, že to nesedí na ty vodící čepy, tak jestli, by stačilo ty příruby jenom trochu propilovat, tak to bych neviděl jako neřešitelnej problém. Kanály na sebeb nesedí stejně, s tím bych si hlavu nelámal - na hlavě jsou hranatý, na svodech kulatý a nikomu to nevadí.
Jsou to jenom úvahy, jaký jsou možnosti, Ivan s autem normálně jezdí, představa je, až se řekne TEĎ to opravit za tři dny, připravit si třeba celej jinej motor a ten jenom přehodit - ideální varianta PalecNahoru

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
18-08-2013 08:15 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #54
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Stylem "nějak by to šlo" to samozřejmě nějak třeba půjde ale záleží pak na výsledku a náročnosti,což taky k tomu Marty dodává,že to za to nestojí. Což si myslím taky a příjde mi mnohem a mnohem jednodušší přehodit hlavu.Je to jen pár šroubů a jedno těsnění pod ní. Je to tak hodina pouhýho šroubování na rozdíl od špekulací a dělání vyfikundací s nejistým výsledkem při úpravě sání a svodů. I ten pocit,že dávám do Granda ,kterej je zvyklej na HO hlavu,hlavu mnohem míň efektivní co do plnění.
Sání na kanály sedí jen nelícuje po hranách děr. Ale na středy línie jo. Vadí to mnoha lidem,proto se tohle dolaďuje.

Takže je mnohem rychlejší,jednodušší a efektivnější přehodit hlavu,právě s důvodu jak píšeš na konci.Sám píšeš,že nejsi motorář ale já právě s pohledu toho,kdo motory dělá a tohle konkrétně(sundání/nandání hlavy na I-6) dělal několikrát,Ti můžu říct,že je to takhle rychlejší.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
18-08-2013 10:04 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 171
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #55
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
no jo, ale hlavu z toho vadnýho motoru bys snad jen tak nepřendaval na zdravej motor, ne? Asi teda když už je dole, bych ji dal někam zkontrolovat, přetěsnit ji, když víme, že to žere olej a to jsme zase tam, kde jsme nechtěli být - už je z toho 14 dnů. Jestli napasování HO sání na renixovou hlavu obnáší třeba někam sáhnout flexou, nebo pilníkem, práce na hodinku....?
To si bude muset rozhodnout Ivan s mechanikem, jakou cestu zvolí, chtěl jsem na tohle téma akorát rozproudit diskusi, to jsem udělal, něco jsme se dozvěděli, něco nedozvěděli. PalecNahoru

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
18-08-2013 10:32 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #56
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Já ne ale já nedělám spoustu polovičatý práce.Nicméně,kdbych pospíchal,chtěl to mít rychle a lacině a přitom tak nějak dobře,tak bych na sundaný hlavě ještě přeházel stíráky ventilů.To je taky skoro nulová investice a do tý hodiny přehození hlavy se to vejde.Ty stíráky budou v háji i na tom Renixu.
Jestli jdou svody a sání nějak doladit,tak je to jejich znehodnocení.Naopak přehozením hlavy vše zůstává původní. Ani ten termostat nemusíš řešit ani ventilový víko s jeho PCV systémem.
Renixová hlava je míň efektivní na výplach.Může nastat nepohoda v produkci motoru.Nemusí to odpovídat časování vačky,zapalování,vtřikování.
No,nedozvěděli sme se to,co nikdo ještě nedělal.Alespoň se s tím nikde ve světě veřejně nepochlubil. Naopak všichni od toho odrazují.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
18-08-2013 10:50 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Marty Offline
V8

Příspěvků: 545
Připojen(a): 01-02-2012
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #57
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
svody jsou stejný, alespoň co se připojení na hlavu týče. Vycházím z toho že pacesetter dělá svody který jsou pro renix i early modely HO. Je tam provize na egr která se zaslepí. Ale asi tam půjdou našroubovat.

Nicméně šance že renixovej motoru bude v dobrým stavu je podle mně skoro nula.
Můj závěr asi to pude, ale je to zbytečná práce.

Memtech Automotive - Jeep, Chrysler, Dodge - servis, diagnostika, úpravy
´94 YJ V8
´03 TJ
´97 BR
´91 XJ
´03 DR
18-08-2013 12:23 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Navio Offline
Wild West-Ž.Ruda-Sudetenland

Příspěvků: 1 185
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #58
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Byl jsem přes víkend mimo PC a zapomněl jsem doma nabíječku na tel.,takže jsem si diskusi k mému případu přečetl až dnes.Nový motor mám možnost koupit za dobré peníze(pravda i když nevím v jakém stavu),ale prý normálně "vrčel",neudělám to ale,dokud se nezměří tlaky válců a to bude zítra dopoledne.Hned jak budu vědět výsledky,napíšu je sem a uvidíme Tvrďák

ZJ Limited 4,0 L I6 -LPG
Tel.603269239
,naviojeep@gmail.com
19-08-2013 02:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Navio Offline
Wild West-Ž.Ruda-Sudetenland

Příspěvků: 1 185
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 4
Příspěvek: #59
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Tak jsem na tom jak "dízl"-mám pětiválec PalecDolu.
Hodnoty měření
1-11,5
2-11
3-11,5
4-11
5-11
6-2 !!! po vstříknutí oleje také 2
tudíž šestý válec nemaká.Dle kluka,který mi to měřil bude nejspíš odpálenej ventil včetně stíracích kroužků atd.Jeho domněnka je že i to klepání by mohl způsobovat "vezoucí" se 6 válec.Takže pokud si dobře myslím,je potřeba prvně nechat opravit ventily a pak až případně zjišťovat důvod klepání?
Přikládám foto svíčky z šestého válce ble_ju (takovou svíčku jsem nikdy neviděl ).

.bmp  svíčka.bmp (Velikost: 2,06 MB / Stažení: 46)
Omlouvám se že se hned neukáže foto,ale nevím proč se mi fotky cpou do formátu "bmp",který se musí stáhnout.

ZJ Limited 4,0 L I6 -LPG
Tel.603269239
,naviojeep@gmail.com
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 20-08-2013 10:27 AM od Navio.)
20-08-2013 10:22 AM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Harley Offline
Pražák

Příspěvků: 26 040
Připojen(a): 25-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 72
Příspěvek: #60
RE: Klepe motor na ZJ 4,0 I 6
Tohle není od ventilu. Je mázlej píst,prasklý kroužky,nebo zapečený.
Navíc podpálenej ventil neklepe.Kdyby kleknul hydroštel,tak se ventil neotvírá a nebo jen částečně.

07 Jeep Wrangler JK Unlimited X 3,8 V6-automat-2,5" lift-33" BFG A/T, 4.88, Selec Trac, AEV hood,Flowmaster50. 1J4GA39117L105111

http://www.profiperform.cz
https://www.facebook.com/profiperformpraha/

https://www.nova434.cz
20-08-2013 10:50 AM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)