Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
T 810
Autor Zpráva
Bubák Offline
z Brd

Příspěvků: 2 295
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #41
Re: RE: T 810
(27-11-2013 11:55 AM)standa.t napsal(a):  
(27-11-2013 07:39 AM)jost napsal(a):  
(26-11-2013 11:47 PM)standa.t napsal(a):  když to čtu, myslím, že každej lesák musí i nejlepšímu vojákovi v terénu natrhnout prdel PalecNahoru Chehták z jednoduchýho důvodu - u armády jde jenom o hru, kdežto u lesů jde o prachy - to je obrovskej rozdíl v motivaci, u lesů věci maj logiku PalecNahoru , u vojáků nemaj PalecDolu , takže víš/nevíš, co si můžeš dovolit

ajaj jako bych cítil nějakou zášť hmm nebudu se přít vím že je to zcela zbytečné....Tvrďák...Mrkálek....pár debat mám za sebou....JazykoPlaz......hmm

to není zášť, to je realita - kdo bude asi lepší řiič? Lesák, pro kterýho je to denní chleba, nebo voják, kterej se dostane jednou za rok na tejden na Doupov? Tohle mi těžko vymluvíš Chehták těžba je válka, ne Doupov PalecNahoru

To je jako jsem kdysi říkal kamaradovi-hasicovi, ze je dobry, ze ma praxi s nakladakem z prace, od hasicu. A on rika: Jakou praxi? V prumeru najedem tak 70km měsícně Chehták

[Obrázky: minijeep3.jpg?ver=0]
XJ 4.0 1994, XJ 2.5TD 1997
27-11-2013 12:00 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
jost
Unregistered

 
Příspěvek: #42
RE: T 810
(27-11-2013 11:55 AM)standa.t napsal(a):  
(27-11-2013 07:39 AM)jost napsal(a):  
(26-11-2013 11:47 PM)standa.t napsal(a):  když to čtu, myslím, že každej lesák musí i nejlepšímu vojákovi v terénu natrhnout prdel PalecNahoru Chehták z jednoduchýho důvodu - u armády jde jenom o hru, kdežto u lesů jde o prachy - to je obrovskej rozdíl v motivaci, u lesů věci maj logiku PalecNahoru , u vojáků nemaj PalecDolu , takže víš/nevíš, co si můžeš dovolit

ajaj jako bych cítil nějakou zášť hmm nebudu se přít vím že je to zcela zbytečné....Tvrďák...Mrkálek....pár debat mám za sebou....JazykoPlaz......hmm

to není zášť, to je realita - kdo bude asi lepší řiič? Lesák, pro kterýho je to denní chleba, nebo voják, kterej se dostane jednou za rok na tejden na Doupov? Tohle mi těžko vymluvíš Chehták těžba je válka, ne Doupov PalecNahoru

Chehták kde jsi vzal jednou za rok my jezdíme na nějakej výcvik v podstatě každý týden a za jakehokoliv počasí a některý cest jsou těm na videu dost podobný akorát delší a jede tam né jeden stroj ale třeba tři čtyři tatry a iveca za sebou....chapu že kdo jezdí denodenně v lese asi má něco naježděno ale srovnáváš nesrovnatelné......je to uplně jiná práce a jiné ježděníMrkálek
27-11-2013 12:07 PM
Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 174
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #43
RE: T 810
(27-11-2013 08:53 AM)Pakosta napsal(a):  Dle meho se dnesni armada po tom co je profi neda srovnat s tou minulou. Jsou tam lidi ktery to chtej delat a delaj to na urovni. V zahranicnich misich ostudu nedelaji spis naopak. Doba kdy tam byli zasity jelita a koralove ktery nic neumeli jen buzerovat zakladaky je uz pryc. U me ma nase armada velky plus a uznavam ji.

to je těžký, lidí je v armádě míň a jsou kvalitnější, než dřív - problém je ale velení, tam to zůstalo po staru a chybí tam nějakej cíl, koncepce, motivace. V 89 armáda přišla o nepřítele, v devadesátých letech došlo k naprostý destrukci armády - není nepřítel, není proti komu bojovat, není tím pádem ani koncepce a strategie vyzbrojování a armáda jenom tápe, jako bludnej holanďan. Každý tři roky jiná vláda, jiný priority, výdaj na armádu se škrtaj. Určitě máme spoustu dobrých vojáků, několik špičkových jednotek, kterýma se můžeme chlubit, ale armáda jako celek stojí ne vlastní vinou zahovno.

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
27-11-2013 12:09 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 174
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #44
RE: T 810
(27-11-2013 12:07 PM)jost napsal(a):  
(27-11-2013 11:55 AM)standa.t napsal(a):  
(27-11-2013 07:39 AM)jost napsal(a):  
(26-11-2013 11:47 PM)standa.t napsal(a):  když to čtu, myslím, že každej lesák musí i nejlepšímu vojákovi v terénu natrhnout prdel PalecNahoru Chehták z jednoduchýho důvodu - u armády jde jenom o hru, kdežto u lesů jde o prachy - to je obrovskej rozdíl v motivaci, u lesů věci maj logiku PalecNahoru , u vojáků nemaj PalecDolu , takže víš/nevíš, co si můžeš dovolit

ajaj jako bych cítil nějakou zášť hmm nebudu se přít vím že je to zcela zbytečné....Tvrďák...Mrkálek....pár debat mám za sebou....JazykoPlaz......hmm

to není zášť, to je realita - kdo bude asi lepší řiič? Lesák, pro kterýho je to denní chleba, nebo voják, kterej se dostane jednou za rok na tejden na Doupov? Tohle mi těžko vymluvíš Chehták těžba je válka, ne Doupov PalecNahoru

Chehták kde jsi vzal jednou za rok my jezdíme na nějakej výcvik v podstatě každý týden a za jakehokoliv počasí a některý cest jsou těm na videu dost podobný akorát delší a jede tam né jeden stroj ale třeba tři čtyři tatry a iveca za sebou....chapu že kdo jezdí denodenně v lese asi má něco naježděno ale srovnáváš nesrovnatelné......je to uplně jiná práce a jiné ježděníMrkálek
Chehták no ale furt ten lesák najezdí víc a s přetíženým autem a hlavně mu jde o živobytí, pro vojáky je to víceméně hra

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
27-11-2013 01:15 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
jost
Unregistered

 
Příspěvek: #45
RE: T 810
myslíš jako že nejsme ve stresu a tak jo ?? Chehták Mrkálek že když se něco stane že se nad tím mávne rukou Smíšek jen blbá puklice na t810 stojí okolo ctyř tisíc a když ju prohneš tak ju zacvakáš Tvrďák řekl bych že nám ani tak nbejde o živobytí jako o přežití splacet tohle tak dluží jetě mojí vnuci.
27-11-2013 01:18 PM
Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #46
Re: RE: T 810
(27-11-2013 01:18 PM)jost napsal(a):  myslíš jako že nejsme ve stresu a tak jo ?? Chehták Mrkálek že když se něco stane že se nad tím mávne rukou Smíšek jen blbá puklice na t810 stojí okolo ctyř tisíc a když ju prohneš tak ju zacvakáš Tvrďák řekl bych že nám ani tak nbejde o živobytí jako o přežití splacet tohle tak dluží jetě mojí vnuci.

Vy nemate pojistky na blbost ?

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
27-11-2013 01:29 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 174
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #47
RE: T 810
(27-11-2013 01:18 PM)jost napsal(a):  myslíš jako že nejsme ve stresu a tak jo ?? Chehták Mrkálek že když se něco stane že se nad tím mávne rukou Smíšek jen blbá puklice na t810 stojí okolo ctyř tisíc a když ju prohneš tak ju zacvakáš Tvrďák řekl bych že nám ani tak nbejde o živobytí jako o přežití splacet tohle tak dluží jetě mojí vnuci.

ale, o tom se s tebou nepřu, já jenom od začátku říkám, že průměrnej lesák je zkušenější řidič, než voják Chehták

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
27-11-2013 01:37 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #48
Re: RE: T 810
(27-11-2013 01:37 PM)standa.t napsal(a):  
(27-11-2013 01:18 PM)jost napsal(a):  myslíš jako že nejsme ve stresu a tak jo ?? Chehták Mrkálek že když se něco stane že se nad tím mávne rukou Smíšek jen blbá puklice na t810 stojí okolo ctyř tisíc a když ju prohneš tak ju zacvakáš Tvrďák řekl bych že nám ani tak nbejde o živobytí jako o přežití splacet tohle tak dluží jetě mojí vnuci.

ale, o tom se s tebou nepřu, já jenom od začátku říkám, že průměrnej lesák je zkušenější řidič, než voják Chehták

No ono jezdit v lese na kladovozu uz taky neni jako driv. Dnes kdy jsou vyvazecky a auta ktery stoji kolem 3 micu neli vic je politika dopravy uplne jinde. Vyvae arcky to naserou k cestam a to k takovejm ze lesak nema uz ani kolikrat kontakt s vyjetejma kolejema. Ono dnes uz moc klasickejch terenich kladovozu jako je tatra nepotkas.

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
27-11-2013 01:44 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
jost
Unregistered

 
Příspěvek: #49
RE: T 810
No právě myslím si že toho terénu skutečně zase tak moc nemají sice jezdí denodenně ale to ještě neznamená že všichni lesácí jsou ultra super nejlepší řidiči všech dob a v celém vesmíru....a všichni ostatní a hlavně vojácí jim nesahají ani po paty.Mrkálek
27-11-2013 01:53 PM
Odpovědět s citací příspěvku
Pakosta Pryč
Čechy Čechům

Příspěvků: 13 923
Připojen(a): 30-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 199
Příspěvek: #50
Re: RE: T 810
(27-11-2013 01:53 PM)jost napsal(a):  No právě myslím si že toho terénu skutečně zase tak moc nemají sice jezdí denodenně ale to ještě neznamená že všichni lesácí jsou ultra super nejlepší řidiči všech dob a v celém vesmíru....a všichni ostatní a hlavně vojácí jim nesahají ani po paty.Mrkálek

Hlavne nejlepsi ridici v celem vesmiru jsou u Mapei.

WJ 01 Limited 4,7 - K&N sání, BBK 70 klapka, Magnaflow,FM, 3" roura, Addco stabíky, BDS 2" pružiny, tlumiče Rancho 9000xl, silentbloky v ramenou Silentbloky.cz, led rampa by Zila.
MJ 87 2,5i manual a tak to zůstane. Zatím ve stádiu repase
XJ 93 4.0 HO před stavbou
KJ 02 3.7 V6 civil.
27-11-2013 01:59 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: