Vytvořit nový účet
x

Přihlašte se:

Uživatelské jméno:

Heslo:
 

nebo Vytvořit nový účet

  Zapomenuté heslo?



Odpovědět 
 
Hodnocení tématu:
  • 0 Hlasů - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Autor Zpráva
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #1
Moje ZG 4.0 jak to začalo
Asi bych se tady měl řádně představit.

S off roadem mám pár let už trochu zkušenosti, ale vždycky sem jezdil jen břichoplazem... Tak mi jednou takhle mrdlo v kouli a koupil sem si vrak PajeraII... Malinko sem ho poléčil abych zjistil jestli vůbec budu chtít offroadovat... Nicméně pájo mě vůbec ale vůbec nechytlo, dost věcí podle mě špatně řešených... Tak sem to prodal...

No a den se se dnem sešel a já objevil na netu Tohle auto...

Auto mělo kleklou převodovku a pan překupník tvrdil že to je jen lambdou a že stačí jí vyměnit a bude to řadit normálně :D to sem mu nevěřil tak sem ho nechal lambdy vyměnit a samo že to neřadilo...

Tak sem si to za pár kaček odvezl a dal se do práce, převodovka ven, sehnat novou (spíš jinou) přehodit vyměnit olej a filtr a jezdit...

No ale dopadlo to tak jak mi spousta lidí říkala a ta "nová" převodovka byla ještě horší...

No tak to dopadlo tak že auto se vzalo a šlo na repas převodovky, kde už je skoro měsíc... - se servisem je to těžký, ale to je na jiný povídání...

Než to odjelo tak sem trochu vyvařil prahy a nahodil jiný kola...

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
25-08-2015 03:39 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #2
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Tohle je vana z původní převodovky
   
Tohle bylo v přídavce - není to moc vidět ale s olejem to mělo málo společnýho
   
Tohle bylo moje pracoviště...
   
menší úprava prahů
   
   
   

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
25-08-2015 03:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
KaCzaba Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 8 336
Připojen(a): 13-12-2011
Přidat uživateli hodnocení 23
Příspěvek: #3
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Kde ti delaj ten automat?

KJ 3.7 ST silver, 2" lift, Magnaflow, AT3
KJ 3.7 ST black, stock
XK HEMI 2006, 2"lift,Dynomax, MyGig+locpick, AEV Pintler, Superchips, AT3
25-08-2015 04:36 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #4
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
sniford.cz

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
25-08-2015 04:40 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Vosa Offline
sladké já rád

Příspěvků: 740
Připojen(a): 28-10-2014
Přidat uživateli hodnocení 3
Příspěvek: #5
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(25-08-2015 03:39 PM)whitedevil napsal(a):  Asi bych se tady měl řádně představit.

S off roadem mám pár let už trochu zkušenosti, ale vždycky sem jezdil jen břichoplazem... Tak mi jednou takhle mrdlo v kouli a koupil sem si vrak PajeraII... Malinko sem ho poléčil abych zjistil jestli vůbec budu chtít offroadovat... Nicméně pájo mě vůbec ale vůbec nechytlo, dost věcí podle mě špatně řešených... Tak sem to prodal...

No a den se se dnem sešel a já objevil na netu Tohle auto...

Auto mělo kleklou převodovku a pan překupník tvrdil že to je jen lambdou a že stačí jí vyměnit a bude to řadit normálně :D to sem mu nevěřil tak sem ho nechal lambdy vyměnit a samo že to neřadilo...

Tak sem si to za pár kaček odvezl a dal se do práce, převodovka ven, sehnat novou (spíš jinou) přehodit vyměnit olej a filtr a jezdit...

No ale dopadlo to tak jak mi spousta lidí říkala a ta "nová" převodovka byla ještě horší...

No tak to dopadlo tak že auto se vzalo a šlo na repas převodovky, kde už je skoro měsíc... - se servisem je to těžký, ale to je na jiný povídání...

Než to odjelo tak sem trochu vyvařil prahy a nahodil jiný kola...

Přeji ti aby ta chuť nepřešla a auto dělalo jen samou radost.
Začal jsi hezky. PalecNahoru
25-08-2015 04:43 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #6
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Copak chuť by byla... ale uvidíme jak to bude s financema... Teď je v plánu ještě LPG tak uvidíme jak to půjde :) Zatím mě to celkem baví a Grand cherokee se mě vždycky líbil... tak snad doma vydrží

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
25-08-2015 05:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 435
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #7
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(25-08-2015 05:49 PM)whitedevil napsal(a):  Copak chuť by byla... ale uvidíme jak to bude s financema... Teď je v plánu ještě LPG tak uvidíme jak to půjde :) Zatím mě to celkem baví a Grand cherokee se mě vždycky líbil... tak snad doma vydrží

lpg až budeš mít auto v 1A stavuNápadíkMrkálekSmíšek

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25-08-2015 05:53 PM od rezlan.)
25-08-2015 05:53 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
whitedevil Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 2 238
Připojen(a): 07-03-2015
Přidat uživateli hodnocení 8
Příspěvek: #8
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
Už zas 1A stav :P

Teď mě ještě budou čekat náplně v nápravách... Sem zvědav jestli najdu otevřenej dif....

A uvažuju že bych zpevníl víka difů... nic to nestojí a kde dělat mám...

Jo ještě máte něco proti proražení nádrže?

máte někdo inspiraci jak to má vypadat

Jeep Grand Cherokee ZG 1996 4.0l LPG, NP242, 5,5" Long Arm přední 3 link, Zadní CH 8,25(z jeep KJ) - LOKKA automatka, Silverstone mt-117 x-treme 33x10,5 R15, Dual Battery, 50" curved LED BAR,

Fiat Freemont 3,6 pentastar + LPG Blackcode
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25-08-2015 06:16 PM od whitedevil.)
25-08-2015 06:05 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
standa.t Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 20 114
Připojen(a): 27-11-2011
Přidat uživateli hodnocení 90
Příspěvek: #9
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(25-08-2015 05:53 PM)rezlan napsal(a):  
(25-08-2015 05:49 PM)whitedevil napsal(a):  Copak chuť by byla... ale uvidíme jak to bude s financema... Teď je v plánu ještě LPG tak uvidíme jak to půjde :) Zatím mě to celkem baví a Grand cherokee se mě vždycky líbil... tak snad doma vydrží

lpg až budeš mít auto v 1A stavuNápadíkMrkálekSmíšek

přesně opačně - napřed LPG a za uspořený prachy to dá do 1A stavu PalecNahoru

byli jsme a budem
...
...jdu svou vlastní cestou a k tomu mi dopomáhej... ...třeba JEEP ...

www.ttuning.cz
25-08-2015 06:31 PM
Navštívit uživatelův web Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
rezlan Offline
JFcz-Používá247

Příspěvků: 5 435
Připojen(a): 06-01-2013
Přidat uživateli hodnocení 15
Příspěvek: #10
RE: Moje ZG 4.0 jak to začalo
(25-08-2015 06:31 PM)standa.t napsal(a):  
(25-08-2015 05:53 PM)rezlan napsal(a):  
(25-08-2015 05:49 PM)whitedevil napsal(a):  Copak chuť by byla... ale uvidíme jak to bude s financema... Teď je v plánu ještě LPG tak uvidíme jak to půjde :) Zatím mě to celkem baví a Grand cherokee se mě vždycky líbil... tak snad doma vydrží

lpg až budeš mít auto v 1A stavuNápadíkMrkálekSmíšek

přesně opačně - napřed LPG a za uspořený prachy to dá do 1A stavu PalecNahoru

Jo to je logické, okamžitě vyhodí 35 000kč a začne jezdit hlava nehlava aby najel co nejvíc km protože každý km je úsporaSmíšek Jen nevím jak to za jízdy=úspoře peněz bude dávat dokupyNevěřícník
....a pak zjistí že to auto je v horším stavu než myslel ale hlavně že bude mít pod kapotou lesknoucí se lpgChehták

ZJ-SRT 5.9 V8 - AEM brute force, 3"magnaflow+ 3"sportcat 100cell, monroe sensatrac, 180°F t-stat, ACCEL coil+cable+distributor cap+rotor+candle, Doug Thorley Tri-Y Headers 630Y-C, Smoky light, WRANGLER AT/R
VIN:1J4GZB8Z9WY114537
----------------------
né V8 - né Jeep
vše pod 5.9L je vysavač
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 25-08-2015 06:56 PM od rezlan.)
25-08-2015 06:49 PM
Vyhledat všechny příspěvky tohoto uživatele Přidej Poděkování Odpovědět s citací příspěvku
Odpovědět 




Uživatel(é) prohlížející si toto téma: 1 Host(é)